تعمیر جک پارکینگ شمال تهران

سیستم درب بازکن اتوماتیک برای راحتی و امنیت بیشتر در مکان های مختلف بر روی انواع درب نصب می گیرد. با پیشرفت علم و فناوری درب های اتوماتیک یکی از ابزار راحتی و امنیت جامعه امروزه گردیده است. با تولید جک های اتوماتیک به بنیان گذار آن کشور ایتالیا می باشد و با پیشرفت این فناوری در ایران در سال های گذشته جنس های چینی وارد بازار گردیده است و با گذشت زمان بتدریج قطعات چینی دچار فرسودگی گردیده است و تعمیر درب اتوماتیک یکی از نیاز های مردم گردیده است.

جک درب پارکینگ در اصل یک دستگاه مکانیکی است که عمل باز و بسته کردن درب را انجام میدهد. جک درب پارکینگ درب ساده ورودی خانه شما رو تبدیل به درب برقی می کند. این نوع سیستم برقی برای راحتی امروزه نقش بسیار زیادی را در زندگی شهری ایجاد می کند.

با پیشرفت صنعت جک‌های درب پارکینگی، شرکت‌های سازنده این جک‌ها  به سمت تولید جک‌هایی با ابعاد کوچکتر و صدای کمتر حرکت کردند و این موضوع باعث شده است تا اکنون در بازار گسترده وسیعی از انواع جک‌ها در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

خدمات سرویس و تعمیر جک پارکینگ شمال تهران مجموعه نیکو درب شامل تمام مدل های جک ها و درب های اتومات پارکینگی می باشد.

همچنین خدمات تعمیر جک پارکینگ شمال تهران شامل مناطق: نیاوران، تجریش، جردن، اقدسیه، الهیه،  محمودیه، فرمانیه، کامرانیه، ظفر، ولنجک، سعادت آباد، شهرک غرب و ... می باشد.

تعمیر-جک-پارکینگ-شمال-تهران

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید..

جک پارکینگی شمال تهران
_

جهت تعمیر جک درب پارکینگ چه مواردی را رعایت کنیم؟

_

در انجام تعمیرات درب اتوماتیک، حضور یک کارشناس یا متخصص ضروری است. به‌خصوص در عیب‌یابی و تعمیر جک درب پارکینگ حتما باید به یک کارشناس خبره مراجعه شود.

درب‌های اتوماتیک که به‌صورت هوشمند و الکترونیکی عمل می‌کنند، ممکن است خراب شده و افراد تصمیم بگیرند جهت شناسایی ایراد و تعمیر درب، خودشان اقدام نمایند. البته این نگرش در عیب‌یابی و تعمیر جک درب پارکینگ نادرست است. افراد ممکن است به علت ناآگاهی از راه‌حل‌های ابتدایی و ساختار جک درب، در عمل تعمیر دچار سردرگمی شوند و در نتیجه به سازوکار درب آسیب وارد کنند؛ بنابراین ما پیشنهاد می‌دهیم که برای عیب‌یابی و رفع مشکل جک درب پارکینگ با متخصص خبره تماس حاصل فرمایید تا با ارائه یک برنامه منظم، مشکل جک را حل نمایند.

از نظر مکانیکی، نیازهای تعمیر و نگهداری یک سیستم درب اتوماتیک بسته به نوع سیستمی که نصب کرده اید بسیار متفاوت خواهد بود.

اگر سیستم شما دارای لولاها یا چرخ های بلبرینگ مهر و موم نشده است، باید مطمئن شوید که یاتاقان ها با استفاده از روغن سنگین مانند روغن زنجیر روغن کاری می شوند. این در یک قلع فشار با یک نازل عرضه می شود.

تمام سیستم های جک پارکینگ باید به طور دوره ای بررسی شوند تا اطمینان حاصل شود که جک ها با نیروی صحیح باز و بسته می شوند و دستگاه های معکوس کننده به درستی کار می کنند.

سفت کردن همه بست ها نیز مهم است، زیرا ممکن است به مرور زمان به دلیل لرزش و انبساط انقباض ناشی از آب و هوا شل شوند. بعلاوه، سیستم جک های درب پارکینگ باید به طور دوره ای بررسی شود تا مطمئن شود که هیچ آسیب مکانیکی که باعث می شود اپراتور دروازه سخت تر از آنچه که باید کار کند و در نتیجه عمر آن را کوتاه می کند، وجود نداشته است.

موارد قابل توجه در تعمیر جک پارکینگ

گوش دادن به صدا و چگونگی باز و بسته شدن درب پارکینگ

روغن کاری منظم (به صورت اسپری) درب پارکینگ و قطعات آن
سفت کردن پیچ های شل شده
توجه به غلتک ها و تعویض آنها در صورت نیاز
چک کردن سنسور چشمی و سیستم ایمینی درب

آیا نیاز به تعمیر جک پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

نکات مهم جهت نگهداری جک پارکینگ

_

همانطور که ماشین شما، اگر به طور منظم شسته شود، بهترین ظاهر را خواهد داشت. شستن درب های خود حداقل یک بار در سال می تواند آن را برای سال های آینده زیبا نگه دارد.

برداشتن گیت، سندبلاست، پوشش پودری و نصب مجدد پس از محو شدن درب می تواند بسیار گران باشد. طولی نمی کشد که ظاهر دروازه شما به دلیل بی توجهی کدر می شود.

علاوه بر ظاهر درب پارکیبنگ شما، یک نگرانی واقعی برای تمام تجهیزات الکتریکی که در فضای باز نصب می شوند، آسیب حشرات است.

مورچه‌ها و موریانه ها و خیلی از حشرات می‌توانند یک برد مدار را در مدت زمان کوتاهی از بین ببرند. آشفتگی که آنها از خود به جا می گذارند می تواند حتی با اندک ترین میزان رطوبت، بسیار رسانا شود. یک نکته خوب این است که نوعی آفت کش را در داخل و اطراف محفظه کنترل مانند گلوله‌های خفن یا موارد مشابه قرار دهید. خصوصا در نواحی شمال تهران که به علت دارا بودن فضای سرسبز و برخی خانه های ویلایی بسیار آسیب پذیر تر خواهند بود.

تجهیزات دروازه اتوماتیک با کیفیت بالا در برابر نفوذ حیوانات موذی و مدار در برابر آسیب مقاوم تر است. این به این دلیل است که بردهای مدار روی اپراتورهای جک اتوماتیک پارکینگ سطح بالا در محفظه های امن تری محصور شده اند و بردهای مدار در یک پوشش محافظ فرو می روند.

همانطور که گفته شد، هیچ برندی از تجهیزات درب اتوماتیک وجود ندارد که اگر به پاها و بال های آفات سپرده شود، برای همیشه دوام بیاورد. توصیه می‌کنیم که صاحبان سیستم‌های درب اتوماتیک مراقب باشند و یک برنامه تعمیر و نگهداری سالانه را تنظیم کنند تا مطمئن شوند آفات سیستم دروازه اتوماتیک شما را از بین نبرند و دروازه شما را مانند جدید نگه دارند. شما می توانید جهت تعمیر جک پارکینگ در شمال تهران با متخصصان و کارشناسان نیکو درب تماس بگیرید.

نگهداری-درب-اتوماتیک
تعمیر-جک-پارکینگ-شمال-تهران-1
_

نکات قابل توجه هنگام خرید جک پارکینگ

نصب مناسب

همانطور که کمی قبل تر اشاره شد، جک درب پارکینگ نیازمند متخصص این حوزه و مهارت لازم است. نصب جک توسط افراد مبتدی ممکن است مشکلاتی از جمله کاهش عملکرد و سطح کیفی جک خریداری شده را به همراه داشته باشد.

وزن درب

در هنگام خرید جک دانستن حدودی وزن درب نیاز است چرا که هر جک مناسب وزن خاصی از درب های پارکینگی است.

تعداد استفاده روزانه: به طوری که هرچقدر استفاده روزانه از درب بیشتر بوده و بیشتر باز و بسته می شود نیازمند جک درب پارکینگی قوی تری مناسب با تردد ساکنین است.

عرض درب

در هایی با عرض های بیشتر از 1.8 نیازمند جک هایی با بازوی بلندتر است، پس دانستن عرض در هنگام خرید ضروری است.

نصب مناسب

همانطور که کمی قبل تر اشاره شد، جک درب پارکینگ نیازمند متخصص این حوزه و مهارت لازم است. نصب جک توسط افراد مبتدی ممکن است مشکلاتی از جمله کاهش عملکرد و سطح کیفی جک خریداری شده را به همراه داشته باشد.

گارانتی

جک در تنوع زیاد در بازار موجود بوده و گارانتی معتبر میتواند موجب امنیت خاطر شما، بعد از خرید باشد

 

_
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هفده =