تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ غرب تهران

درب اتوماتیک پارکینگ از جمله درب های پر کاربرد هستند که جهت ایمنی در ساختمان های مسکونی و اداری کاربرد دارند. در گذشته برای این که بتوانیم خودرو خود را وارد پارکینگ کنیم نیاز بود تا از خودرو پیاده شده و درب را بصورت دستی باز کنیم و بعد وارد پارکینگ شده و سپس دوباره درب را ببندیم. امروزه با پیشرفت تکنولوژی درب ها مجهز به موتور مکانیکی و هیدرولیکی شده است که شما می توانید با فشار یک دکمه درب را از راه دور باز کرده و همچنین ببندید. درب های اتوماتیک پارکینگ انواع مختلفی دارد اما رایج ترین آن ها به صورت جک درب اتوماتیک پارکینگ و درب اتوماتیک ریلی یا کشویی می باشد.

یک نوع از سیستم های اتوماتیک دارای یک جک هستند که از داخل به درب متصل می شوند و این به وسیله  بازوها یا همان جک ها انجام می گیرد. 

درب اتوماتیک پارکینگ ریلی در محیط هایی که با محدودیت فضا رو به رو هستند بسیار مناسب می باشد.درب های ریلی پارکینگی توسط چرخ دنده های قدرتمندی به صورت کشویی باز و بسته می شوند ،در حقیقت درب های ریلی به صورت افقی و درون یک ریل حرکت می کنند. هنگام نصب درب های پارکینگی کشویی باید به این نکته توجه کرد که فضای کافی در سمت چپ یا راست محل نصب درب ، جهت حرکت درب باید وجود داشته باشد.درب پارکینگی ریلی برای محیط هایی که پارکینگ آنها روباز و یا مسقف می باشد قابلیت نصب را دارد.درب های کشویی علاوه بر سهولت در باز شدن درب، امنیت را نیز تامین می کنند چرا که دیگر برای باز کردن درب پارکینگ نیازی به پیاده شدن از ماشین نمی باشد به همین دلیل احتمال سرقت اتومبیل کم می شود.

جهت تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ غرب تهران می توانید با تلفن های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس گرفته و بعد از گزارش خرابی و مشکل درب اتوماتیک خود متخصصان نیکو درب به محل اعزام می شوند.

تعمیر-درب-اتوماتیک-پارکینگ-غرب-تهران

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید..

تعمیر-درب-اتوماتیک-ریلی-پارکینگ
_

انواع درب های اتوماتیک

_

درب پارکینگ اتوماتیک فلزی

درب های فلزی از مقاوم ترین انواع درب محسوب می شوند. در ساخت این گونه درب ها هم در چهارچوب و هم یراق آلات آن از فلزات استفاده شده است و در برابر عوامل مختلف جوی و ضربه مقاومت بسیار خوبی دارد. درب های فرفورژه یکی از انواع این درب ها محسوب می شود که دارای طرح های بسیار زیبا و منحصر بفرد می باشد و ورودی خانه را به مکانی شیک و مدرن تبدیل می کند.

درب پارکینگ اتوماتیک آلومینیومی

این مدل درب پارکینگ فلزی که از جنس آلومینیوم ساخته می شود وزنی سبک دارد و در اثر تغییرات آب و هوایی دچار آسیب یا زنگ زدگی نمی گردد. قیمت درب آلومینیومی مناسب است و کارایی بالای آن باعث شده محبوبیت بالایی در بین خریداران پیدا کند. اصولاً درب های تاشو از این جنس تولید می شوند و دارای طول عمر بالا هستند.

درب پارکینگ اتوماتیک فایبرگلاس

فایبرگلاس وزن بسیار سبکی دارد و به همراه آلومینیوم در ساخت درب پارکینگ استفاده می شود. این مدل درب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. درب های ساختمانی که از جنس فایبرگلاس هستند ظاهری شبیه چوب دارند و در نگاه اول امکان دارد با چوب اشتباه گرفته شوند.

درب پارکینگ اتوماتیک چوبی

چوب از جمله موادی است که مدام نیاز به مراقبت و نگهداری دارد، از این رو کمتر کسی از چوب برای ساخت درب پارکینگ استفاده می کند. این متریال در برابر رطوبت و آب پوسته پوسته می شود و ظاهر اولیه خود را از دست می دهد. اما در صورت رنگ آمیزی یا پولیش کاری می توان عمر آن را طولانی تر نمود. زیبایی اولیه چوب در هنگام خرید، یکی از دلایل محبوبیت آن است.

آیا نیاز به تعمير درب اتوماتيك پاركينگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

رایج ترین خرابی جک درب اتوماتیک پارکینگ

_

اگر بخواهیم از رایج ترین مشکلات جک پارکینگ بگوییم، باید ابتدا این مساله را در نظر بگیریم که یک جک از جزئیات و قسمت های متفاوتی تشکیل شده که مشکلات و ایراد های ایجاد شده در آن بر اساس بروز مشکل در هر یک از این اجزا متفاوت خواهد بود. قطعاتی از جمله ریموت، فلاشر، بازو ها، سیم کشی های برق، مدار فرمان، سنسور ایمنی و برد و موتور از جمله مهم ترین این قطعات و جزئیات محسوب می شوند. به صورت کلی مشکلات رایج جک پارکینگ که ممکن است با آن مواجه شویم، شامل موارد زیر است:

درب ها با فشردن دکمه ریموت باز یا بسته نمی شوند
درب ها به صورت ناگهانی باز و بسته می شوند
درب به صورت نیمه باز مانده و موتور همچنان کار می کند
درب ها به صورت کامل باز یا بسته نمی شوند
بازو های جک شکسته اند
تنظیمات زمان بندی باز و بسته شدن لنگه های درب پارکینگ به هم ریخته است
تنظیمات مربوط به زمان بسته شدن خودکار درب پارکینگ به هم خورده و درب به صورت خودکار بسته نمی شود
بروز مشکلاتی در سنسور ایمنی درب اتوماتیک
بروز مشکلاتی در برد جک
باز شدن نصف و نیمه بازو های جک
بروز مشکل در سیستم برقی جک
خرابی و بروز مشکل در خازن و استارتر جک
قطع شدن و بروز مشکل در برق ورودی به جک
عدم کاکرد خلاص کن جک در زمان قطع شدن جریان برق
هر یک از این موارد می تواند به دلایل متعددی ایجاد شوند و تنها یک عامل را نمی توان برای بروز هر یک از این مشکلات رایج جک پارکینگ در نظر گرفت. در ادامه برخی از مهم ترین این مشکلات و دلایل بروز آن را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

جک درب اتوماتیک پار کینگ
خرابی-درب-اتوماتیک-ریلی-پارکینگ
_

رایج ترین خرابی درب اتوماتیک ریلی پارکینگ

_

درب ریلی حرکت روان و راحتی ندارد و با فشار باید حرکت کند.
چرخ و قرقره و ریل درب خوردگی و زنگ زدگی دارد و باعث شده درب از مسیر خود خارج شود.
درب ریلی پارکینگ به‌صورت خودبه‌خودی باز و بسته می‌شود.
یا باز شده و دیگر بسته نمی‌شود.
یا اینکه به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌توانید حتی با ریموت کنترل درب ریلی را باز یا بسته نمایید.

خرابی گیربکس درب ریلی
معیوب بودن چرخ دنده های درب ریلی
مشکل در برد اصلی درب ریلی
عدم امکان دریافت سیگنال توسط گیرنده
وجود مشکل در کلید خلاص کن
مشکل در صفحه پیلت

به طور حتم می‌توان گفت درب ریلی پارکینگی یا قطعات آن نیاز به تعمیر داشته و شما حتماً باید برای برطرف نمودن مشکلات به وجود آمده، از تعمیرکار متخصص نیکودرب کمک بگیرید.

 

_

چگونه از نیکو درب برای تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ غرب تهران درخواست کنیم؟

_

شما مشتریان محترم نیکو درب می توانید جهت در خواست تعمیر درب اتوماتیک پارکینگ غرب تهران و یا خدمات درب اتوماتیک ( تعمیر جک درب پارکینگ و تعمیر درب برقی ریلی) با تلفن های موجود درج شده در سایت یا مراجعه به قسمت تماس با ما سایت با ما ارتباط بگیرید و بعد از گزارش مشکل یا خرابی درب اتوماتیک پارکینگ خود به کارشناسان ما، متخصصان و تکنسین های مجرب و حرفه ای نیکو درب بلافاصله عازم محل می شوند و به رفع خرابی می پردازند همچنین اگر مشکلی در قطعات درب اتوماتیک بوجود آمده باشد نیکو درب تمامی قطعات درب های اتوماتیک را دارد و شما دیگر نیازی به تهیه قطعه پیش از تعمیر نخواهید داشت.

تعمیرات-درب-اتوماتیک-پارکینگ-غرب-تهران
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =