راهنمای تعمیر جک پارکینگی تابا Taba

یکی از محصولات خوب شرکت تابا، جک تابا می باشد که در میان محصولات تابا توانسته از فروش خوبی برخوردار باشد. هدف این شرکت تولید محصولاتی در بالاترین سطح کیفیت برای امنیت و آسایش خانواده هاست. جک پارکینگ یکی دیگر از محصولات این شرکت است که تمرکز بالایی در طراحی و تولید آن شده است. قیمت مقرون به صرفه، خدمات پس از فروش عالی وتنوع بسیار بالای محصولاتش باعث خوشنامی و اعتماد هر چه بیشتر مشتریان به این شرکت تولیدی شده است.

در دیگر برندهای ایرانی و خارجی همگی از باکس از جنس PVC (پلاستیک) استفاده میکنند و جک پارکینگ تابا تنها محصولی در بازار است که برای محصولات خود باکس فلزی همراه با کلید قرار داده است.

قدرت جک تابا مناسب است و موتورهای این جک می تواند دربهایی تا 400 کیلوگرم در هر لنگه و 2.5 متر عرض را باز و بسته نماید.این مقدار قدرت در نمونه جکهای پارکینگی ایرانی بسیار عالی است که نمونه مشابه جایگزینی نخواهد داشت.جک تابا از سیستم الکترومکانیک میل ماردونی استفاده میکند و طراحی نزدیکی به جک ایتالیایی لایف دارد.میزان باز بسته شدن درب ها در شبانه روز 60 بار میباشد. سیستم توقف در برابر موانع ، برای امنیت بیشتر در هنگام بسته شدن نیز به این مدل افزوده شده است.

تابا جنس بدنه مدار فرمان خود را از فلز ساخته تا به نوعی همگونی بیشتری با جکهایش داشته باشد، این مورد جالب است وقتی که متوجه شویم حتی جکهای پارکینگی گرانقیمت از تابلو فلزی استفاده نمی کنند.

جهت تعمیر جک پارکینگی تابا Taba میتوانید با کارشناسان نیکو درب تماس گرفته تا با بهترین هزینه و کیفیت کار و در سریع ترین زمان خود را به محل اعزام کنند.

تعمیر-جک-پارکینگی-تابا

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید..

_

ویژگی های جک درب پارکینگ تابا 

_

دارای مدار 3 سرعته

جک برقی تابا دارای قابلیت سه سرعته می‌باشد که این قابلیت می‌تواند در هنگام بسته شدن درب پارکینگ از برخورد ناگهانی درب‌ها به یکدیگر جلوگیری کند. این قابلیت تاثیر فوق العاده‌ای در کارایی جک پارکینگ تابا در طولانی مدت دارد.

دارای دو تایمر قابل تنظیم جهت بسته شدن درب

در صورت فعال بودن تایمر جک، درب به صورت اتومات بعد از 30 یا 60 ثانیه یا هر مدت زمان دلخواهی که از قبل برای تایمر تنظیم کرده باشین بسته می شود این قابلیت می‎‌تواند برای زمان هایی که شما فراموش می‌کنید درب پارکینگ را ببندید بسیار کاربردی باشد این عمل می‌تواند از ورود افراد ناشناس به داخل ساختمان جلوگیری کند. بنابراین اگر شما هم جزء افرادی هستید که امنیت محیط زندگیتان برایتان اولین الویت است ما به شما خرید جک تابا را پیشنهاد میکنیم.

سنسور تشخیص باد

در ایستگاههای هواشناسی برای مانیتورینگ سرعت باد نیاز به یک وسیله جهت سنجش سرعت باد می‌باشد و از آنجا که عملکرد درب های پارکینگ نیز می‌توانند تحت تاثیر سرعت باد قرار بگیرند شرکت تابا در جک های تولیدی خود از یک سنسور تشخیص باد استفاده کرده است که در صورت تشخیص سرعت باد به صورت خودکار قدرت موتورها افزایش پیدا می‌کند. این قابلیت جک پارکینگ تابا می‌تواند برای مناطق باد خیز کشور بسیار کاربردی باشد.

سنسور تشخیص مانع

جک تابا از قابلیت تشخیص مانع بهره می‌برد که به وسیله یک سنسور حساس به حرکت این عمل صورت می‌گیرد. جک درب پارکینگ تابا به وسیله این قابلیت می‌تواند از طریق چشمی های نصب شده در دو طرف درب متوجه قرار گرفتن مانعی در مسیر بسته شدن درب‌ها شود و باعث توقف حرکت درب ها شود که از آسیب رساندن به شی مورد نظر جلوگیری شود.

امکان حذف ریموت

یکی از قابلیت های منحصر به فرد جک پارکینگی تابا الکترونیک امکان حذف یک ریموت می‌باشد که برای زمانهایی که ریموت مرد نظر به هر دلیلی مفقود شده است و یا قصد دارید ریموت یکی از واحد ها را به دلیل ندادن شارژ ساختمانی قطع کنید این قابلیت می‌تواند به کمک شما بیاید.

جک-پارکینگی-تابا-Taba
_

قابلیت های جک درب پارکینگ تابا Taba

_

جک پارکینگ تابا به دلیل داشتن بدنه ای از جنس فلز بهترین گزینه برای محیط های مرطوب می‌باشد و عملکرد بهتری را نسبت به جک هایی از جنس پلاستیک دارند، بنابراین اگر در محیط‌هایی زندگی میکنید که هوای مرطوبی دارد و بارندگی در آن مناطق زیاد است بهتر است از جک هایی استفاده کنید که دارای بدنه فلزی می‌باشند.

یکی از مشکلات ساختمان های مسکونی افراد بد حسابی هستند که شارژ ساختمان را پرداخت نمیکنند ، با استفاده از برد جدید جک پارکینگ مدل TSG-9311 تابا می توانید ریموت یک واحد خاص را حذف کنید.

 از این مدیر ساختمان این امکان را دارد تا برای محدود کردن دسترسی ها ریموت واحد های بد حساب را حذف نماید.

بر روی هر بازو جک تابا یک تراز سبز رنگ قرار دارد تا نشانگر تراز بودن جک در هنگام نصب و در  سال های کارکرد خود باشد تا در زمانی که این بازو ها از حالت تراز خاج شود به راحتی این امر برای مالک جک قابل تشخیص باشد.

آیا نیاز به تعمیر جک پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

اشکالات رایج در جک پارکینگ تابا Taba

_

سیستم کارکرد جک های تابا به صورت کالسکه ای میباشد و به دلیل طراحی و زاویه قرار گیری این جک پارکینگی بر روی درب پارکینگ نیاز به قفل برقی دارد. جک پارکینگی تابا دارای بدنه الومینیومی بسیار مستحکم می باشد. گیربکس جک تابا از یک دنده برنزی و یک سر رتور فولادی تشکیل شده  که این جک را قادر میسازد تا هر لنگه درب را تا 250 کیلو گرم و عرض 2/5 متر جا به جا کند.

این جک پارکینگی معمولا از ناحیه گیربکس و خلاص کن و موتور دچار مشکل می شود . گیربکس این جک دارای یک دنده برنزی است که به مرور زمان همزمان با سر رتور خورده شده و دچار خرابی می شود.

همچنین نیکو درب انواع قطعات مورد نیاز جک پارکینگ تابا را عرضه می کند و تعمیرکاران مجرب و حرفه ای نیکو درب جهت تعمیر جک پارکینگی تابا Taba یا تعویض قطعه مورد نیاز برای جلوگیری از اتلاف وقت با داشتن قطعه مورد نظر (در صورت تعویض)، آن را در سریع ترین زمان نصب و یا تعمیر خواهند کرد و شما قادر نخواهی بود که به دنبال قطعه مورد نیاز باشید و آن را تهیه نمایید.

پس در صورت تعمیر جک پارکینگی تابا Taba محل مورد نظر خود با کارشناسان نیکو درب تماس بگیرید. 

تعمیر-جک-درب-پارکینگی-تابا
تابا Taba
_

هزینه تعمیر جک پارکینگی تابا Taba

_

هزینه تعمیر جک پارکینگی تابا Taba به عوامل و فاکتور های مختلفی بستگی دارد که هر کدام از آن ها در تعیین هزینه خدمات تعمیر درب اتوماتیک تاثیر گذار هستند. از جمله مهم ترین عوامل و فاکتور های تاثیر گذار بر هزینه تعمیرتعمیر جک پارکینگی تابا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نوع درب اتوماتیک
نوع مشکل
نحوه تعمیر
قطعات مورد نیاز برای تعمیر
البته شرکت نیکو درب همواره خدمات تعمیر انواع درب اتوماتیک را با کمترین هزینه انجام داده و همواره تعمیرکاران این مجموعه به جای تعویض قطعات، تمام تلاش خود را در جهت تعمیر قطعات درب اتوماتیک بکار می گیرند تا کمترین هزینه به متقاضی تحمیل شود. 

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 6 =