نصب و تعمیر جک پارکینگی تریکو TRICO

فناوری اتوماتیک شدن درب پارکینگ‌ها، در سالیان اخیر با استقبال بسیاری مواجه شده است. تکنولوژی بکار رفته در سیستم درب‌های اتوماتیک، وابسته به یک قطعه الکترونیکی مهم به نام جک برقی است که موجب سهولت باز و بسته شدن درب پارکینگ‌ها می‌شود و کاربر بدون پیاده شدن از اتومبیل خود صرفا با فشردن دکمه ریموت می‌تواند درب پارکینگ را باز کرده یا ببندد.  

 

اما در مواقعی ممکن است این قطعه دچار مشکل شود و مکانیزم اتوماتیک درب پارکینگ مختل گردد. تعمیر جک پارکینگ یکی از امور فنی و تخصصی است که مستلزم داشتن مهارت در این زمینه است.

 

چنانچه جک پارکینگی تریکو شما به مشکل برخورد و یا به نصب آن نیاز داشتید، می‌توانید از طریق شماره های درج شده در سایت سفارشات و پشتیبانی نیکو درب تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید. 

 

لازم به ذکر است سرویس نصب و تعمیر جک پارکینگی تریکو TRICO نیکو درب فقط در کلیه مناطق شهر تهران توسط جمعی از تعمیرکاران حرفه‌ای و کاربلد به صورت تخصصی و در اسرع وقت ارائه می‌شود. شما می توانید هر کجا از شهر تهران هستید و در خواست نصب و تعمیر جک پارکینگی تریکو TRICO را داشتید با ما تماس بگیرید.

نصب و تعمیر جک درب پارکینگ تریکو TRICO

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید..

جک-پارکینگی-تریکو-TRICO

مشخصات جک پارکینگی تریکو TRICO

  • جک پارکینگ مناسب برای درب های ۲لنگه باحداکثر طول هر لنگه ۴متر
  • مناسب درب هایی با وزن هر لنگه ۴۰۰ کیلوگرم
  • دارای بازوی قفل شونده مقاوم در برابر فشار
  • بدون نیاز به قفل برقی
  • مطمئن و ایمن برای تردد های بالا
  • از جک های با کیفیت ساخت ایران

آیا نیاز به نصب جک پارکینگی یا تعمیر جک پارکینگی خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

چشمی جک پارکینگی تریکو TRICO

چشمی جک پارکینگی تریکو وسیله ای است که جلوی درب کنترلی وصل می شود و کار چشمی ها به این صورت است که وقتی روبروی هم قرار می گیرند یک خط مادون قرمز که با چشم غیر مسلح قابل رویت نمی باشد جلوی درب ایجاد می کند. زمانی که مانعی بین این دو چشمی تریکو قرار بگیرد ارتباط نوری آنها قطع می شود و به صورت اتوماتیک فرمانی به دستگاه مرکزی کنترل درب اتوماتیک صادر می کنند.

زمانی که بعد از بیرون رفتن شخص یا خودرو چشمی جک تریکو تشخیص می دهد که مانع رد شد و اگر تا مدت زمان معینی دیگر مانعی تشخیص ندهند باز هم فرمان بسته شدن خودکار درب را به مدار کنترل صادر می کنند و از باز ماندن بی جای درب اتوماتیک جلوگیری می کنند. این فرمان می تواند ایستادن درب در همان نقطه یا برگشت از حالت است (مثلا درب در حال بسته شدن تغییر مسیر داده و باز می شود) که به این صورت از خطرات احتمالی جلوگیری می کند.

داخل مدار چشمی های درب اتوماتیک یکسان نمی باشد و زمانی که درب روی آن را بردارید ظاهر متفاوتی دارند.دلیل این تفاوت این است که یکی از چشمی ها فرستنده است و دیگری گیرنده امواج بدین ترتیب چون گیرنده باید عملیات تحلیل امواج مادون قرمز را انجام دهد از مدارهای بیشتری در آن استفاده شده است. چشمی گیرنده را RX می نامند و فرستنده را TX می نامند.

چشمی-جک-پارکینگی-تریکو
چشمی جک پارکینگی تریکو

روش تست سالم بودن چشمی درب اتوماتیک


روش تست سالم بودن چشمی به صورت ساده ای قابل انجام است شما می توانید دوربین موبایل خود را روشن کرده و از طریق دوربین به چشمی نگاه کنید، در این صورت اگر چشمی شما سالم باشد نوری از آن بیرون می آید که با چشم غیر مسلح قابل رویت نمی باشد. البته ناگفته نماند وقتی چشمی سالم مانعی را تشخیص دهد می توانید از صدایی که رله داخلی آن می دهد متوجه شوید که چشمی ها کار می کنند. چشمی ها قابل نصب روی انواع درب اتوماتیک، کرکره برقی و … می باشند که برای نصب چشمی روی درب اتوماتیک به رسیور فول کانال نیاز دارید.

مشخصات فیزیکی و فنی چشمی جک

چشمی درب پارکینگ از ولتاژ ۲۴ بهره می برد که بر روی سیگنال های فرکانسی ۸۳۳ و طول موج ۹۵۰ قابلیت فعالیت دارد. این محصول تا محدوده ۱۰ متری دید داشته و بر خلاف ظاهر کوچک و ظریف خود، دارای استاندارد حفاظتی IP54 بوده که آن را قادر می سازد در برابر گرد و غبار و رطوبت مقاوم باشد و برودت ۲۰- و حرارت ۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل نماید

سرویس نصب و تعمیر جک پارکینگی تریکو TRICO شامل چه خدماتی است؟

متخصصان نیکو درب با مراجعه به محل و با عیب‌یابی دقیق و سریع قادر هستند تمامی ایرادات جزئی و کلی انواع درب‌های اتوماتیک و قطعات آن‌ها را برطرف نمایند. نصب و تعمیر جک پارکینگی تریکو یکی از خدمات تخصصی این سرویس است.  نیکو درب برای رفاه حال هموطنان و همشهریان همواره تلاش می‌کند خدمات را در اسرع وقت و به‌صورت کاملا تضمینی ارائه نماید. تعدادی از خدماتی که در این سرویس قابل ارائه هستند، عبارتست از:

نصب و تعمیر انواع درب‌های اتوماتیک (درب اتوماتیک ورودی ساختمان، تعمیر جک پارکینگ و…)
تعمیر برد و مدار فرمان درب
تعمیر انواع جک درب و تعویض قطعات داخلی آن (چرخ دنده برنجی و استاتور و …)
تعمیر چشمی درب اتوماتیک
تعمیر و ساخت دستگاه ریموت جک درب
تعمیر و تعویض دنده گیربکس جک درب
روانکاری قسمت‌های متحرک درب اتوماتیک
سرویس و بازبینی اتصالات
تعمیر و تعویض موتور جک درب و..

جک درب پارکینگ تریکو
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 5 =