ACER-600
_

تعمیر جک درب ریلی لایف ACER 600

_

برند: لایف
- - - - - - - - 

ویژگی های محصول:

  • توان جابجایی هر لنگه تا وزن 600 کیلوگرم
  • ضد اب و ضد گرد و غبار
  • عملکرد روزانه 150 بار در ساعت
  • قابلیت ترمز گیری
  • قدرت و کارایی بالا

شرکت لایف در تولید جک ریلی اتوماتیک ACER 600 خود از فلز آلمینیوم فشرده استفاده کرده تا ضمن سبک شدن وزن دستگاه، موتور را در مقابل رطوبت مقاوم سازد.چرخ دنده ها و قطعات مکانیکی دستگاه از فولاد سخت شده ساخته شده اند تا در کارکرد های بالا دچار خوردگی نشوند. علاوه بر این کل دستگاه درون محفظه ازجنس پلاستیک و با  طراحی منحصر بفرد قرار گرفته که از نفوذ آب و ذرات گرد وغبار به درون کلیه قطعات جلوگیری میکند تا اصطحلاک دستگاه را به حد اقل ممکن برسد.

 

آیا نیاز به تعمیر جک پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

تعمیر جک درب ریلی لایف ACER 600

_

محصولات جک پارکینگی لایف LIFE با طراحی منحصر بفردی عرضه میشوند ولی آنچه از طراحی برای یک در باز کن مهم تر است امنیت آن است و طراحی محصول در درجه دوم قرار میگیرد. سیستم کدگزاری موتور ریلی ایسر لایف 600 اولین دلیل برای امنیت این دستگاه است، چشمی فتوسل این دستگاه موقعیت هر جسم راکه در مسیر آن قرار گیرند را به سرعت تشخیص داده و مرکز فرمان درست ترین اقدام را بلافاصله در مقابل آن انجام میدهد. به علاوه این دستگاه مجهز به کلید محدود کننده سویچ است تا در مواقع اضطراری بتوانید حر کت دستگاه را متوقف کرده یا جهت حرکت آن را برعکس کنید. برخورداری این دستگاه از استانداردIP44   مقاومت بالای جک کشویی ایسر لایف 600 در برابر نفوذ مستقیم آب و ذرات گرد و غبار بزرگتر از یک میلیمتر نشان میدهد و این دستگاه را مناسب نصب در محیط های مرطوب و گرم و خشک کرده است. تمام برنامه های موتور جک ریلی لایف ACER 600 به سادگی و بر اساس نیاز مصرف کننده و در پیکر بندی های متفاوت میتواند تنظیم شود. مرکز کنترل جک برقی لایف روی موتور و مستقیما به آن متصل است که توسط دو پیکربندی که بیشترین استفاده را در بین مصرف کننده ها دارد بصورت پیش فرض توسط  شرکت لایف به خریدار عرضه میگردد تا فرآیند نصب دستگاه سریع تر صورت گیرد.

عمده خرابی جک پارکینگی لایف از ناحیه گیربکس که شامل دنده برنزی سر روتور و بلبرینگ هاست که عواملی چون معیوب بودن لولای درب تردد بیش از حد و عواملی چون ضربه یا نفوذ اب میتواند باعث خرابی قطعات جک لایف شود.

 

جک درب ریلی لایف ACER 600 1
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + پنج =