تعمیر-جک-پارکینگ-بازویی-BETTA-F600
_

تعمیر جک پارکینگ بازویی BETTA F600

_

برند: بتا
- - - - - - - - 

ویژگی های محصول:

  • مناسب درب های دو لنگه با وزن هر لنگه تا 350 کیلوگرم
  • حداکثر طول هر لنگه تا دو متر
  • قابلیت کارکرد تا 50 بار در ساعت
  • مکانیزم عملکرد الکترومکانیکی

جک بازویی BETTA F600، شروع و توقف آهسته، عملکرد گیربکس با صدای کم و فلزی بودن دو شاخه موتور از مهمترین ویژگی های جک بازویی F-600 است. این جک را مشتریان اصطلاحا "میل ماردون از زیر" می نامند که اجازه می دهد، نصب جک در فضاهای محدود به راحتی انجام شود.ولتاژ کاری این جک 24 ولت است و همراه با مرکز کنترل برد DC کار می کند که جهت کنترل درب پارکینگ 2 لنگه یا تک لنگه تا عرض 3 متر مناسب است.

آیا نیاز به تعمیر جک پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

تعمیر جک پارکینگ بازویی BETTA F600

_

درب های دولنگه مدت زیادی است در ایران استفاده میشود که باتوجه به کاربری آنها برای سهولت در بازو بسته شدن های متوالی ایده جک هایی که بتوانند این عملکرد را به صورت الکترو مکانیکی بازو بسته کنند به ذهن سازندگان خطور کرد در سالهای اخیر کاربرد این نوع جک برقی درب پارکینگ در ایران بسیار زیاد شده است و جک بتا F600 خود را در میان کاربران اثبات کرده است.

جک برقی بتا F600 از نوع میل مارگونی است که به علت داشتن شفت کوتاه برروی متراژهای مختلف درب حتی 80 سانت و کمتر قابل نصب است یکی از مواردی که در این درب پارکینگ اتوماتیک حائز اهمیت است در شرایط باز بودن درب که فاصله با دیوار کم است خلاص کردن بسیار آسان است و این قابلیت به علت قرار گیری سیستم خلاص کن در مرکز جک بتا F600 است  ولی علاوه بر حسن انجام این ویژگی یعنی خلاص کن راحت، بعد از مدتی به علت طراحی ضعیف از کار می افتد و قادر به خلاص کردن نمی باشد. توجه نمایید حتما برچسب های راهنما مربوط به خلاص کن دستی را روی بازوها نصب نمایید. جک پارکینگی بتا مدل F600 کاملا پوشیده بوده و مناسب برای منازل شمالی که دارای حیاط میباشند هست ، از این رو F600 -  BETA دارای توان جابجایی 700 کیلو گرم درب ورودی میباشد و قادر است درب هایی تا عرض 4 متر ( 2 متر در هر بازو ) را جابجا کند . این جک الکترومکانیکی 24 ولت بوده و قابلیت استفاده از باطری در زمان قطعی برق را دارد .

تعمیر-جک-پارکینگ-بازویی-BETTA-F600-5
_

نکات مهم جهت تعمیر جک پارکینگ بازویی BETTA F600

_

برد دیجیتال و تایمینگ

برد مدارفرمان جک بازویی بتا F600 با ولتاژ 24 ولت کار می کند و قابلیت نصب برقی اضطراری با باتری و کیت اضافه را دارد.فلاشر این دستگاه که به تازگی ارتقاع یافته و با مدل قبلی تعویض شده است دارای لامپ های LED بوده و لوکس نوری بیشتری را ایجاد می کند.

نحوه ی خلاص کردن بازوها

سیستم خلاص کن این جک Beta F600 دقیقا روی آن و تقریبا در مرکز آن قرار دارد که خلاص کردن این جک در زمانی که درب باز است و فاصله ی میان درب و دیوار بسیار کم است را راحت می کند. ولی یک از نقاط ضعف این جک پارکینگی همین سیستم خلاص کن است که به علت طراحی بد آن بعد از مدتی از کار می افتد و قادر به خلاص کردن جک نمی باشد.

F600
F600 1

 استفاده از قفل برقی

قفل برقی در بازار برای جک های پارکینگی دارای تنوع زیادی است اما از بهترین مدل ها میتوان به یوتاب ، سیزا ، کاویان  اشاره داشت که در زمان نصب شدن درب بر روی دو لبه درب نصب میشود از جمله مزایا آن میتوان به موارد زیر اشاره داشت .

  • ضد سرقت شدن درب پارکینگ
  • در صورت تصادف اتومبیل با درب پوسته جک شکسته نمیشود
  • عملکرد همزمان قفل برقی با تایم باز و بشته شدن درب

 امکان نصب باتری برای استفاده از جک در زمان قطع برق

همچنین از دیگر محاسن این جک پارکینگی Beta F600 کارکرد با ولتاژ 24 ولت است که توانایی باز و بسته شدن در قطع برق را بوسلیه ی نصب باتری و کیت اضافه را دارد و این عملکرد را بسیار به صرفه می کند. یک ویژگی جدید که در این مدل افزوده شده است ارتفاع فلاشر است که با LED  بکار رفته در آن جلوه ی بیشتری در زمان کار کردن جک به فضا میدهد. توجه: در هنگام نصب اطمینان حاصل کنید که سیم کشی با کابل های مناسب طبق موارد فوق صورت گرفته است.

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 5 =