تعمیر جک پارکینگ غرب تهران

خرابی جک درب پارکینگ یکی از عمده دلایلی است نیاز به تعمیر پیدا می کند که خود خرابی های جک نیز به دلایل مختلفی ایجاد می شود پس حتما قبل از خرید و تهیه جک پارکینگ خود این اطمینان را داشته باشید که جک پارکینگی با کیفیتی را تهیه کرده اید. ولی به هر حال تعمیر جک درب پارکینگ امری تخصصی است که فقط باید توسط تعمیرکاران معتبر انجام شود.  تعمیر جک درب ورودی پارکینگ شامل چندین بخش می باشد؛ درب اتوماتیک پارکینگ (تعمیر درب ریموت)، تعمیر قطعات جک پارکبنگ و متعلقات آن و... 

حال شرکت نیکو درب با استفاده از متخصصان مجرب خود با دانش بروز خود از تمامی جک ها و با ضمانت کار خود و با اعزام نیرو متخصص هر برند و هر نوع از جک به محل به رفع مشکل ایجاد شده می پردازند. تعمیر جک پارکینگ غرب تهران شامل  تعمیر انواع جک های پارکینگ در تمامی نقاط غرب تهران از تمامی مناطق : جنت آباد، شهران، بلوار فردوس، صادقیه، مرزداران،  بلوار آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، چیتگر، دهکده المپیک، شهرک راه آهن  و....   را در برمیگیرد. و شما مشتریان عزیز کافیست با شرکت نیکو درب جهت تعمیر جک پارکینگی در تهران و اعزام تعمیرکار در محل خود به صورت 24 ساعته تماس بگیرید. 

تعمیر-جک-پارکینگ-غرب-تهران

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید..

انواع جک پارکینگ غرب تهران
_

تعمیر‌کار جک پارکینگ باید چه مهارت‌هایی داشته باشد؟

_
  • باید دانش فنی بالایی در زمینه درب اتوماتیک داشته باشد.
  • باید اجزاء داخلی و خارجی جک پارکینگ را به خوبی بشناسد.
  • باید ابزار مخصوص جهت تعمیر جک پارکینگ را داشته باشد.
  • باید با‌تجربه باشد و بتواند جک پارکینگ را به درستی عیب‌یابی کند.
  • باید انواع ایراد‌های جک پارکینگ و روش حل آن‌ها را بداند.

آیا نیاز به تعمیر جک پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

دلایل خرابی جک درب پارکینگ

_
  • اشتباه در انتخاب جک درب پارکینگ
  • نشت روغن اورینگ
  • خرابی جک به دلیل سرما شدید
  • تنظیم نبودن پیچ سرعت جک
  • خرابی شفت جک درب برقی
  • خرابی پایه جک در مواجه با ضربه
  • ضربه خوردن درب و از تنظیم خارج شدن آن
  • مشکل در برق درب پارکینگ
  • ضعیف شدن ریموت درب پارکینگ
  • ایراد در قطعات دیگر درب پارکینگ
جک پارکینگ غرب تهران 1
تعمیر جک پارکینگ غرب تهران 1
_

هزینه تعمیر جک پارکینگ غرب تهران

هزینه تعمیر جک درب ورودی پارکینگ را نمی توان در یک عدد ثابت بیان نمود و به بیان دیگر قیمت تعمیر جک درب اتوماتیک به عوامل مختلفی ارتباط دارد؛ مثلا زمانی که جک درب ورودی از رگلاژ خارج شده باشد می توان با کمترین هزینه و رگلاژ جک درب ورودی، از آن استفاده نمود، ولی زمانی که بازو یا شفت جک به دلیل ضربه خوردن بشکند دیگر باید هزینه زیادی برای تعویض آن پرداخت که خود این هزینه نیز به عوامل مختلف دیگری مثل برند و نوع جک مرتبط است. به طور کلی عوامل زیر در تعیین هزینه تعمیر جک درب اتوماتیک دخیل هستند.

نوع و میزان خرابی جک
نیاز به تنظیم، تعمیر یا تعویض جک
برند، نوع و اندازه جک
هزینه تعمیر کار

 
_
_

چند نکته مهم تعمیر جک پارکینگ غرب تهران

قبل از اینکه بتوانید متوجه شوید، حشراتی مانند مورچه ها و عنکبوتها می توانند یک کلنی در تجهیزات شما ایجاد کنند. آنها بیشتر در جعبه های کنترل و مکان های گرمتر مانند فتوسل های ایمنی پنهان می شوند. برای جلوگیری و تعمیرات جک پارکینگ از این امر، به طور منظم اطراف تجهیزات را برای وجود هرگونه ردپای مورچه یا حیوانات موذی بررسی کنید.

یک برس سریع در اطراف و قرار دادن حشره کش دوستانه در اطراف واحد. برای اطمینان از ایمنی و عملکرد روان تجهیزات خود، اگر احساس می کنید که حشرات  یک چالش بزرگ هستند، هیچ بخشی از سیستم را باز نکنید و با متخصصان نیکو درب تماس بیرید.

لولاها اغلب پرکارترین قسمت تعمیر جک درب پارکینگ غرب تهران در تهران هستند. بنابراین، بسیار توصیه می شود که به طور منظم بررسی کنید که آیا آنها در شرایط کاری خوب هستند یا خیر. ما می‌توانیم یک اسپری سیلیکون برای روان‌کاری در اختیار شما قرار دهیم یا در مواردی که محلول‌های اولیه دیگر کار نمی‌کنند، یک سیم از داخل قطع است.

جک پارکینگ خود را متناسب با نیاز ساختمان تهیه کنید. برای ساختمانی که رفت‌و‌آمد بیشتری دارد، نیاز است که جکی با جنس و ظرفیت بهتر تهیه شود.
پس از خرید و نصب جک، تاریخ‌هایی را با فاصله منظم و دقیق تعیین کرده و در آن زمان‌ها نسبت به بررسی و روغن‌کاری جک پارکینگ اقدام بفرمایید.
هنگام خرید جک، حتما وزن و اندازه دقیق درب را اندازه گرفته و متناسب با آن جک پارکینگ را انتخاب کنید.
زمان تعمیر جک درب ورودی پارکینگ بسته به نوع آن متفاوت بوده و باید با مشورت تعمیر‌کار جک پارکینگ تعیین شود. 

_
مهم تعمیر جک پارکینگ
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − یک =