تعمیر موتور کرکره برقی ساید

موتور ساید کرکره برقی به دلیل طراحی متفاوتی که دارد، بیشترین قدرت را بین سه نوع از موتور های کرکره برقی ازجمله موتور توبولار و سانترال دارد. همچنین ضخامت شفت ساید از دیگر موتورها بیشتر است. درواقع ضخامت شفت‌ها بدین صورت است: ساید بیشتر از توبولار و توبولار بیشتر از سانترال. برای تعویض این نوع موتور کرکره برقی، زمان و پیچیدگی زیادی نیاز نیست و تعویض آن معمولا سریعترین نوع تعویض است. اما در شرایط خاصی ممکن است زمان زیادی ببرد که تعمیرکار آن را تشخیص می‌دهد. برای تعمیر موتور کرکره برقی ساید از تکنسین ماهر در این زمینه کمک بگیرید. همانطور که به طور کامل توضیح داده شد، موتور کرکره برقی انواع متفاوتی دارد که هر یک ویژگی‌های مخصوص به خود و راه متفاوت برای تعمیر دارند. هزینه تعمیر موتور کرکره برقی با توجه به میزان آسیب و همچنین تشخیص کارشناس از نظر مقرون به صرفه بود تعمیر، متفاوت خواهد بود و همه این موارد در تعیین آن تاثیر گذار است.

موتورهای ساید برای باز و بسته کردن درب کرکره برقی به برق تک فاز و سه فاز نیاز دارند. موتورهای ساید با وزن بالا از برق سه فاز استفاده می کنند. این نوع موتورهای ساید پرسرعت هستند، بنابراین برق تک فاز توانایی تأمین برق این نوع موتورهای ساید را نخواهد داشت؛ اما برای موتورهای ساید با وزن پایین از برق تک فاز استفاده می شود. معمولا برای کرکره های برقی با تردد بالا از موتورهای ساید با برق اضطراری استفاده می کنند. از طرفی موتورهای کرکره برقی به ۴ تا ۶ برابر بیشتر از جریان نامی خود به آمپر نیاز دارند. شما باید دستگاه یو پی اسی را انتخاب کنید که بتواند جریان اولیه را تحمل کند. دستگاه برق اضطراری باید با موتور ساید تناسب داشته باشد، در اینصورت کارایی موتور ساید افزایش پیدا خواهد کرد

تعمیر-موتور-کرکره-برقی-ساید

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید..

ساید
_

انواع موتور ساید کرکره برقی

_

موتور ساید موتوری است که از آن برای کرکره های اتوماتیک ، سنگین و …. در مراکز و مکانهای صنعتی و پارکینهای مجتمع های مسکونی که تعداد تردد آنها زیاد است ,مورد استفاده قرار می گیرد.
از مزایای این سیستم میتوان به آنبالانس (Unbalance) بودن آن اشاره کرد که طول عمر بیشتر و کارکرد بدون دردسری نسبت به سیستم های بالانس (Balance) (موتورهای MC و مرکزی) خواهد داشت و چون در آن از فنر و کاسه فنر استفاده نمی شود ، خرابی های ناشی از آنها از نظر شکستگی فنر و کاسه فنر نیز در این سیستم وجود نداشته و کارکرد با این سیستم لذت بخش خواهد بود.
وجود سیستم دستی به صورت جرثقیل زنجیری در هنگام قطع برق برای بالابردن کرکره برقی و سیستم خلاص کن در هنگام قطع برق برای پایین آوردن کرکره از مزایای دیگر این سیستم نسبت به خلاص کن سیمی در سیستم های بالانس می باشد. زیرا در سیستم های غیر بالانس در هنگام استفاده از سیستم دستی هیچگونه نیروی غیر قابل کنترل نظیر نیروی فنر رو به بالا وجود ندارد و با خلاص کردن ، هیچ آسیبی به سیستم وارد نمی شود. درصورتی که در سیستم های بالانس با خلاص کردن موتور، درب تحت تاثیر نیروی فنر ، رو به بالا حرکت می نماید و حتی با وجود استاپر (Stopper) ، این نیرو می تواند باعث آسیب رساندن به مکانیزم موتور و درب شود.

به طور کلی موتورهای ساید کرکره برقی از نظر عملکرد به دو نوع AC و DC تقسیم می شوند :
موتوره ساید AC با برق ۲۲۰ ولت کار می کنند و علاوه بر ریموت کنترل با قابلیت کار با کلید دستی هم دارند و این نوع از موتورهای ساید در قدرت های ۳۰۰ ، ۵۰۰، ۶۰۰ ، ۸۰۰، ۱۰۰۰ ، ۱۳۰۰ و ۱۵۰۰وجود دارند .
موتورهای ساید DC دارای دو باطری ۱۲ ولت بوده(مجموع ۲۴ ولت) که در زمان قطع برق نیز قابلیت استفاده از کرکره برقی را ممکن می سازند . این نوع از موتورهای ساید در قدرت های ۳۰۰، ۵۰۰و ۸۰۰ وجود دارند .  +هر دو نوع موتوهای AC و DC مجهز به دکمه لرن در مدار فرمان خود می باشند که امکان تنظیم ریموت کنترل را برروی کرکره برقی فراهم می کنند

آیا نیاز به تعمیر کرکره برقی خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

خرابی موتور کرکره برقی ساید

_

از موتورهای ساید کرکره برقی برای درب های با ارتفاع زیاد و درب های با وزن سنگین استفاده می کنند. بهتر است نحوه عملکرد و کارایی موتور ساید به صورت دوره ای ارزیابی شود. ممکن است موتور ساید کرکره برقی به مرور زمان دچار خرابی شود. در اینصورت به تعمیر موتور ساید نیاز پیدا خواهید کرد.

نیروهای متخصص و ماهر ما در زمینه تعمیر و یا تعویض قطعات موتور ساید از دانش کافی برخوردار هستند. همچنین نیروهای مجرب ما با به روز کردن دانش خود می توانند انواع مختلف موتورهای ساید را تعمیر کنند. توصیه می کنیم تعمیر موتورهای ساید را به دست فرد متخصص بسپارید، در غیر اینصورت موجب افزایش مشکلات و هزینه ها خواهد شد. تعمیرکار ماهر و با تجربه  شرکت ما قادر است به راحتی مشکل موتور ساید را تشخیص دهد. از طرفی هزینه تعمیرات موتورهای ساید با توجه به میزان خرابی آن ها متفاوت خواهد بود. اما نیروهای متخصص ما حاضرند با قیمت بسیار مناسب موتورهای ساید شما را در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیر کنند. شرکت نیکو درب در زمینه تولید موتور کرکره برقی برخوردار است. ما با ارائه انواع مختلف موتورهای کرکره برقی توانسته ایم نیاز مشتریان را برطرف کنیم.

انجام سرویس های دوره ای موتور ساید سبب کاهش هزینه ها می شود. با کمک نیروهای متخصص ما و با پرداخت هزینه مناسب می توانید موتور ساید را به صورت دوره ای سرویس کنید. شما می توانید در صورت ایجاد هر گونه ایراد در موتور ساید کرکره برقی با ما تماس بگیرید. نیروهای ماهر و مجرب ما در اسرع وقت در محل حاضر می شوند. تعمیرکاران ما به دلیل دانش و تجربه کافی می توانند موتور ساید را به صورت حرفه ای برای شما تعمیر کنند و یا در صورت لزوم قطعات موتور ساید را با قطعات اورجینال تعویض کنند. با بکارگیری دانش نیروهای متخصص ما می توانید کارایی موتور خود را حفظ کنید.

موتور ساید کرکره برقی
کن موتور کرکره برقی
_

خلاص کن دستی موتورهای ساید 

_

ممکن است این سوال برای شما پیش آمده باشد که در صورت قطع برق کرکره برقی چگونه باز و بسته می شود؟ با استفاده از زنجیر خلاص کن موتور ساید می توان موقع قطع برق کرکره را باز و بسته کرد. زنجیر به انتهای موتور ساید وصل می شود. برای باز و بسته کردن کرکره برقی می توانید زنجیر را در جهت ساعتگرد و یا پادساعتگرد بچرخانید.

با استفاده از خلاص کن دستی نگرانی بابت قطع برق نخواهید داشت و در صورت نیاز کرکره برقی را با نیروی دست باز و بسته خواهید کرد. خلاص کن دستی سبب افزایش کارایی موتور ساید شده است.

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − شش =