راهنمای تعمیر جک پارکینگی بتا BETTA

امروزه استفاده از انواع جک های پارکینگی گسترش پیدا کرده است. این جک ها توسط شرکت‌های مختلف تولید می شوند و انواع گوناگونی نیز دارند. یکی از شرکت هایی که در زمینه ی تولید انواع جک مخصوصأ جک پارکینگی فعالیت می کند، شرکت بتا می باشد. این شرکت چندین سال در زمینه ی تولید ابزارآلات هیدرولیکی فعالیت داشته و طی سال های اخیر نیز محصولات متنوعی را به بازار ارائه کرده است. حال ممکن است که برای شما سؤال پیش بیاید که اصلا جک پارکینگی چه وسیله ای می باشد و چه کاربردی دارد؟ جک های پارکینگی به جک هایی گفته می شود که می توانند درب پارکینگ و محیط های مختلف را تا حداکثر ۴ متر جا به جا نمایند. این جک ها سبب افزایش امنیت منزل و محیط مورد نظر شما می شود. در ادامه ی این مطلب با نحوه ی تعمیر جک پارکینگ بتا آشنا خواهید شد.

  • بررسی ریموت جک بتا
  • بررسی بازوهای جک بتا
  • بررسی چشمی های جک بتا
  • بررسی درب های پارکینگ
  • بررسی قطعات جک بتا
  • بررسی هر گونه خرابی
تعمیر-جک-پارکینگی-بتا

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید..

تعمیر-جک-پارکینگی-بتا-3

مزایای جک پارکینگی بتا

جک پارکینگی بتا به دلیل این که با ریموت باز می شوند، می توانند امنيت محيط را افزایش دهند. با استفاده از ریموت افراد می توانند درب پارکینگ خود را به راحتی باز کنند بدون این که وقت زیادی هدر شود. درب های بدون جک می توانند تا حدود ده دقیقه از تایم راننده را برای باز و بسته کردن بگیرند در صورتی که درب های ریموتی این چنین نیستند. درب های ریموت دار، فقط افرادی که دارای ریموت هستند اجازه دارند که این درب را باز نمایند و برای همین میزان رفت و آمد ها نیز کاهش پیدا می کند. در نتیجه عمر درب پارکینگ بالا رفته و ماندگاری آن بیشتر می شود.

بتا
repair

آیا نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و مشکل را رفع می‌نمایند. کافی ست با ما تماس بگیرید...
تعمیر-جک-پارکینگی-بتا-1

چه عواملی سبب تخریب جک پارکینگی بتا می شود؟

عوامل زیادی سبب تخريب جک درب بتا می سوند. بعضی اوقات ممکن است قطع و وصل شدن برق ساختمان سبب خراب شدن این جک شود. گاهی اوقات نیز جک پارکینگی به علت بسته نشدن درب آهنی در دراز مدت خراب می شود. به طور کلی نمی توان تمامی عوامل مؤثر در تخریب این جک ها را شمرد چرا که این عوامل گوناگون هستند. پیدا کردن عیوب جک های پارکینگی شاید به ظاهر کار آسانی باشد اما در واقع نیاز به مهارت های خاصی دارد که اگر تعمیرکار آن ها را نداند، نه تنها نمی تواند جک را تعمیر کند، بلکه خرابی آن را نیز تشدید می نماید.

پیدا کردن عیب های جک های پارکینگی شاید به ظاهر کار آسانی باشد اما در واقع تعمیر جک پارکینگی بتا نیاز به مهارت های خاصی دارد که اگر تعمیرکار آن ها را نداند، نه تنها نمی تواند جک را تعمیر کند، بلکه خرابی آن را نیز تشدید می نماید. حال این سؤال پیش می آید که اگر زمانی جک پارکینگی بتا کارایی خود را از دست داد، چگونه آن را تعمیر نماييم؟ تعمیر جک پارکینگی بتا طی فرآیند پیچیده ای انجام می شود و این کار توسط افراد عادی امکان پذیر نیست. برخی از عبوب این جک ها عبارت اند از:

  • گیر کردن لنگه های درب پارکینگ
  • سرو صدای درب پارکینگ
  • گیر کردن کلید
  • درست کار نکردن جک پارکینگی

گیر کردن لنگه های درب پارکینگ

اگر گاهی متوجه شدید که لنگه های مختلف درب پارکینگ ورودی شما به یکدیگر گیر کرده و کند کار می کنند، باید بدانید که این درب خراب شده است.

برای این که تعمیر کار بتواند ایراد این جک را رفع کند، باید لولای آن را روغن کاری نماید. سپس حرکت درب را چک کند و اگر از صحت آن مطمعن شد، اقدام به تنظیم میزان قدرت جک و زمان دهی به آن نماید.

سرو صدای درب پارکینگ

اگر هنگام باز و بسته کردن درب پارکینگ متوجه یک صدای بلند از درون پارکینگ شدید، باید بدانید که در چنین حالتی بلبرینگ موجود در جک خشک شده است و نیاز به تعمیر دارد. برای تعمیر این بلبرینگ بهتر است که از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.

گیر کردن کلید 

اگر برای باز کردن درب پارکینگ از کلید استفاده کردید و متوجه گیر کردن کلید شدید، باید بدانید که محور کلید چرخان این جک خراب شده است. بهتر است این محور را با یک پیچ گوشتی و لوازماتی از این قبیل درست کنید.

درست کار نکردن جک پارکینگی

اگر متوجه شدید که موتور جک بتا به خوبی کار نمی کند، باید بدانید که سیم های متصل به این موتور قطع شده اند. به علت خطر برق گرفتگی بهتر است که برای وصل کردن سیم های مربوطه به موتور جک، از یک سیم کش ماهر کمک بگیرید. ۵. در مرحله ی آخر نیز اگر متوجه شدید که باز هم جک به درستی کار نمی کند، لازم است که موتور آن را رسیور کنید. رسیور کردن موتور جک پارکینگی بتا آسان نیست و به مهارت های خاصی نیاز دارد

با ما تماس بگیرید...

09129541480

 

انواع-جک-پارکینگی-بتا

انواع جک پارکینگی بتا

انواع جک بتا جک درب بتا توسط شرکت هوشمند بتا تولید شده و در مدل های مختلفی به خریداران عرضه می گردد. این جک در مدل های مختلف بازویی، کرکره ای، ریلی و راه بند تولید می شود. هر یک از این مدل های موجود با توجه به میزان آمد و شد، میزان کارکرد درب پارکینگ، اندازه درب و وزن درب پارکینگ کاربردهای گوناگونی دارند. درب های بازویی بیشتر اوقات در محیط های کم رفت و آمد به کار برده می شوند اما جک های دیگر می توانند در تمامی محیط ها کاربرد داشته باشند.

تعمیر موتور جک بتا همان طور که پیش تر گفتیم، موتور این جک یکی از مهم ترین اجزای آن به شمار می رود که در کارکرد جک نیز اهمیت فراوانی دارد. تعمیر موتور جک بتا کار آسانی نیست و نیاز به ابزارهای خاصی دارد که فقط تعمیر کاران موتور جک از پس آن بر می آیند.

موتور جک بتا بر اثر دلایل مختلفی خراب می شود. این دلایل شامل قطعی برق، قطع شدن سیم های متصل به موتور، کارکرد بیش از حد جک و…. می شوند.شما عزیزان می توانید تعمیر موتور جک های خود را به تعمیرکاران مجرب ما بسپارید.

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =