راهنمای تعمیر جک پارکینگی سیماران Simaran

تعمیر جک درب سیماران در سال های اخیر استفاده از درب های اتوماتیک برقی در ساختمان ها به طرز چشمگیری افزایش یافته است. بطوری که این روز ها کمتر ساختمانی را می بینید که درب برقی نداشته باشد. استفاده از این درب ها در ساختمان های مسکونی، مراکز تجاری و اداری علاوه بر افزایش امنیت ساختمان، ورود و خروج ساکنین را نیز راحت تر کرده است. شرکت سیماران یکی از برند های ایرانی تولید کننده جک درب برقی است که تولیدات آن شامل انواع مختلف درب برقی با کیفیت بالا و طول عمر زیاد می شود.

اما این جک ها نیز مانند هر محصول دیگری پس از گذشت مدتی ممکن است نیاز به سرویس یا تعمیر داشته باشند. این جک ها از قطعات متفاوتی تشکیل شده اند و اختلال در عملکرد هر یک از این قطعات می تواند باعث مشکل در عبور و مرور افراد شود. اگرچه تعمیر جک پارکینگ سیماران تا حدودی پیچیده است و نیاز به افراد متخصص در این حوزه دارد، بهتر است تا حدودی در این مورد اطلاعات داشته باشید.

در این مقاله به توضیح نحوه تعمیر جک درب سیماران می پردازیم.

  • بررسی ریموت جک سیماران
  • بررسی بازوهای جک سیماران
  • بررسی چشمی های جک سیماران
  • بررسی قطعات جک سیماران
  • بررسی درب های پارکینگ
  • بررسی هر گونه خرابی
تعمیر-جک-پارکینگی-سیماران
تعمیر-جک-پارکینگی-سیماران

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید

جک-پارکینگی-سیماران

نحوه عیب یابی جک پارکینگی سیماران

خراب شدن درب پارکینگ و علت یابی خرابی درب پارکینگ از جمله مسائل مهمی است که باید به هنگام باز نشدن و یا بسته نشدن درب مورد توجه قرار داده شود. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که بخواهید در ابتدای صبح با ماشین شخصی‌تان از ساختمان خارج شوید، اما به یک باره با درب‌هایی که باز نمی‌شوند مواجه گردید. در این شرایط چندین کار می‌توانید انجام دهید برای عیب یابی درب پارکینگ، اول باید اطمینان حاصل کنید که مشکل از ریموت و رله نیست. برای متوجه شدن این موضوع دکمه ریموت را فشار دهید و چراغ ریموت را چک کنید. اگر چراغ روشن نشود یا نسبت به قبل کمرنگ شده باشد جک درب مشکلی ندارد و باید ریموت را تعمیر کنید. در مرحله بعدی به سراغ چک کردن دستگاه مرکزی می رویم. اگر دکمه ریموت را فشار دادید و صدای رله به صورت طبیعی شنیده شد رله نیز سالم است و مشکل را باید در عملکرد بخش دیگری از درب جستجو کرد.

در نهایت اگر موارد قبلی گفته شده سالم بودند به سراغ جک ها می رویم. اگر درب بدون مشکل باز می شود اما در بسته شدن دچار مشکل است می توان گفت که مشکل از چشمی درب است و برای تعمیر جک درب سیماران باید آن را تعمیر کنید. در صورتی که فیوز، ریموت و چشمی درب مشکلی نداشتند در این صورت مشکل خرابی جک درب پارکینگ سیماران صورت مشکل خرابی جک درب سیماران از قطعات آن است.

 

repair

آیا نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و مشکل را رفع می‌نمایند. کافی ست با ما تماس بگیرید...

انواع خرابی جک پارکینگی سیماران Simaran

خرابی جک درب پارکینگ سیماران ممکن است ناشی از مشکلات موتور آن و یا دیگر قطعات باشد. به طور کلی چندین مورد مشکل می تواند در درب های پارکینگ وجود داشته باشد که

برای تعمیر جک پارکینگی سیماران Simaran باید با آن ها آشنا شوید.

کار نکردن موتور

اگر متوجه شدید که موتور کلا کار نمی کند باید سیم کشی موتور بررسی شود و عیب یابی صورت گیرد.

داغ شدن موتور

در صورتی که موتور در حین کار کردن داغ می شود احتمالا مشکل از استاتور موتور است و باید آن را چک کنید.

ایجاد صدای بلند حین کارکردن

اگر متوجه شدید که موتور در هنگام کار کردن صدای بلند و غیر طبیعی می دهد مشکل می تواند از بلبرینگ ها، پیچ های بدنه، روتور یا استاتور باشد.

گیر کردن کلید داخل قفل

اگر کلید داخل قفل گیر کرده باشد نشان می دهد که محوری که کار خلاصی کلید را بر عهده دارد خم شده و کلید خلاص نمی شود.

درجا کار کردن موتور

در نهایت اما اگر موتور درجا کار کند سیستم انتقال قدرت در موتور مشکل دارد و قدرت گیربکس به پیستون نمی رسد.

برخورد کردن لنگه های درب هنگام باز و بسته شدن

مشکل دیگری که ممکن است به آن برخورد کنید برخورد لنگه های درب هنگام باز و بسته شدن است. به صورت کلی لنگه های درب های اتوماتیک در هنگام باز و بسته شدن کمی تاخیر دارند. این تاخیر زمانی کمک می کند که درب ها در هنگام حرکت با یکدیگر برخورد نداشته باشند. به مرور زمان و استفاده زیاد و کار کردن در شرایط جوی متفاوت می تواند باعث از بین رفتن این تاخیر زمانی شود. در صورت بروز این مشکل برای تعمیر جک درب سیماران باید ابتدا مشکل لولا را با روغن کاری رفع کرد و سپس اقدام به برطرف کردن مشکلات آهنگری، تنظیم جک ها و تنظیم مجدد زمان باز و بسته شدن آن ها کرد.

کامل بسته نشدن درب

اگر درب در هنگام بسته شدن می ایستد و کامل بسته نمی شود باید سنسور چشمی الکترونیکی جک را نیز چک کنید.

چشمی می تواند در اثر نفوذ آب خراب شده باشد یا سیم های داخلی آن در اثر استهلاک قطع شده باشد.

چک کردن رگلاژ درب

برای چک کردن رگلاژ جک درب اتوماتیک بازو های جک باید با استفاده از ابزار های مناسب باز شود تا بازو از موتور خود جدا شود.

سپس چرخ دنده و سر بازو را نیز باز کرده و به چک کردن بلبرینگ و تعمیر جک درب سیماران بپردازید.

مشکلات مربوط به جک بازویی سیماران

باید در نظر داشت که با فرمان باز و بسته دادن به بازویی ها موتور دراثر کار داغ می شود و بسیار طبیعی است و اگر این داغ شدن غیر معمول بود یعنی موتور و یا روتور دچار ایراد گردیده و بایستی به قسمت خدمات ارسال گردد.

اگر جک ها پس از بستن و باز شدن صدای کارکرد و غیرمعمول دارند بایستی در قسمت تنظیمات زمان کار موتورها کمی تغییرات اعمال نماییم تا بهترین حالت را برای آن ذخیره نماییم.

مشکل دیگر کم شدن قدرت و فشار جک سیماران می اگر جک ها پس از بستن و باز شدن صدای کارکرد و غیرمعمول دارند بایستی در قسمت تنظیمات زمان کار موتورها کمی تغییرات اعمال نماییم تا بهترین حالت را برای آن ذخیره نماییم.

مشکل دیگر کم شدن قدرت و فشار جک سیماران می باشد که این مسئله در طول مدت زمان روی می دهد و به احتمال بسیار قوی مشکل با تعویض خازن راه انداز جک حل می شود.

جک-پارکینگی-سیماران-simaran
تعمیر-جک-پارکینگی-سیماران-simaran
پارکینگی سیماران فراز 2

مشکلات مربوط به قفل برقی

خوشبختانه در تمام مدل از جک پارکینگ سیماران می توان بدون قرار دادن کارت ملی یک مدل قفل برقی مناسب نصب نمود. حال اگر در طول مدت نصب در زمان فرمان دادن به جک ها قفل برقی عمل نکند بایستی ترمینال خروجی قفل را از روی مدار تست کنیم که با یک لامپ و یا تستر قابل اجرا است و اگر خروجی برق نداشت پس مدار جهت سرویس باید به قسمت خدمات ارسال گردد. انواع مدل ریموت قابل ست شدن به جک سیماران فرکانس 433 هستند و مدل ارائه شده شرکت ریموت سیماران مدل A1 می باشد. پس از طریق منوی تنظیمات می توانید به مقدار لازم ریموت به سیستم تعرف نماییدو مشکلی از این بابت ندارید. جهت افزایش برد ریموت از ترمینال آنتن که بر روی مدار قرار دارد می توانید استفاده نمایید و با اتصال یک مدل مناسب آنتن افزایش برد ریموت را داشته باشید. امیدوارم مقاله آموزش تعمیر و عیب یابی جک پارکینگ سیماران تمامی سوالات شما را درباره عیب های جک سیماران برطرف کرده باشد.

یکی از مهمترین محصول و استراژیکی ترین آن در انواع مدل جک پارکینگ تولید لوازم و متعلقات مورد استفاده می باشد که خوشبختانه در این زمینه سیماران یکه تاز است و با ارائه مدار جک پارکینگ سیماران مدل Q70 و چشمی فلاشدار سیماران و ریموت جک سیماران کار را به نحوه احسن به پایان رسانده است.حتما می پرسید چرا؟خوب بسیاری از شرکت های تولید کننده جک پارکینگ ایرانی فقط جک ها و بازویی ها را تولید و از مدارهای وارداتی و یا مرسوم بازار در محصولات استفاده می کنند و هر بار بنا به صلاح دید و موجودی قطعات آن ها را جابجا می کنند.پس سیماران دارای تمام متعلقات مربوط به خود است که این کار عیب یابی و رفع مشکل را ساده می کند.

اصل اول و مهم که بسیار باید پس از تهیه مدل مناسب جک پارکینگ سیماران مورد توجه قرار بگیرد نصب و راه اندازی صحیح و اصولی آن می باشد.پس کار را به نصاب ماهر و وارد به کار بدهیئ تا دچار مشکلات مربوط به نصب نباشید و ما نیز در این نوشته به مشکلات نصب غیر اصولی جک سیماران اشاره نمی کنیم.

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =