راهنمای تعمیر جک پارکینگی فک FAAC

شرکت فک یکی از معتبرترین تولید کنندگان جک پارکینگ در کل دنیا می باشد که محصولات خود را به کشورهای گوناگونی از جمله ایران صادر می کندکمپانی اصلی این شرکت در ایتالیا می باشد و تمامی این محصولات در ایتالیا بسته بندی کامل می شوند۔
تخصص شرکت فک در تولید جک های الکتروهیدرولیک می باشد و محصولات خود را یا توان با توان بالا و کیفیت خوب تولید می کند۔
شرکت فک برای کامل کردن تولیدات خود اقدام به تولید جک پارکینگی الکترومکانیکی برای درب های وزن کم و با رفت و امد کمتر در نظر دارد که این درب ها با قیمت پایین تر و دوام بیشتر به مشتریان ارائه می گردد۔ هم اکنون این نوع جک یعنی جک مکانیکی فک جزو قدیمی ترین و برند ترین جک درب های اتومانیک در کشور ما ایران است۔

  • بررسی ریموت FAAC
  • بررسی بازوهای جک FAAC
  • بررسی چشمی های جک FAAC
  • بررسی درب های پارکینگ
  • بررسی قطعات جک FAAC
  • بررسی هر گونه خرابی
کمپانی-فک-FAAC
کمپانی-فک-FAAC

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید

Faac-412 (2)

طراحی جک پارکینگی فک FAAC

جک پارکینگی فک در چندین مدل مختلف روانه بازار شده است که محبوب ترین آن در بازار درب های اتوماتیک مدل فک412 میباشد.

فک 412 از نوع تلسکوپی بوده وبدنه جک سرتاسر از الومینیوم و یک شفت استیل تشکیل شده است. کورس حرکت شفت این جک پارکینگی 42 سانتی متر میباشد و توانایی جا به جایی هرنگه درب تا 350 کیلوگرم وعرض2/5 را دارد.

موتور جک پارکینگی فک از یک سیم پیچ تماما مس تشکیل شده و مقاومت حرارتی ان نسبت به سایر جک های پارکینگی بالا تر است . به همین دلیل جک فک نسبت به جک های پارکینگی دیگر کمتر دچار سوختگی از ناحیه موتور میشود. گیربکس این جک پارکینگی از یک چرخدنده برنزی ترکیبی و یک سر رتور فولادی ساخته شده که بدلیل طراحی منحصر به فرد شرکت فک نسبت به سایر رقبا از این ناحیه کمتر دچار خرابی می شود.

بدلیل طراحی هوشمندانه جک پارکینگی412 توسط شرکت فک این جک در شرایط مختلف مقاوم بوده و کمتر دچار اسیب میشود.

عمده خرابی این جک از ناحیه مهره ماردون میباشد به این صورت که قسمت تزریق شده لوله استیل بر اثر ضربه یا معیوب بودن درب  از لوله جدا میشود و جک پار کینگی از کار می افتد.

گاهی اوقات نیز جک پارکینگی فک از ناحیه مدار فرمان دچار مشکل میشود

repair

آیا نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و مشکل را رفع می‌نمایند. کافی ست با ما تماس بگیرید...

خرابی جک پارکینگی فک FAAC

چنانچه جک پارکینگ فک خراب شود و نیاز به تعمیر داشت ابتدا برق درب را قطع و وصل کنید. اگر پس از ریست کردن، درب کماکان کار نمی کرد، برای رفت و آمد ماشین ها جک ها را خلاص کنید. سپس فورا با تعمیرکار تماس بگیرید. البته قبل از تماس از سالم بودن ریموت مطمئن شوید. چراغ ریموت خاموش نشان دهنده خرابی آن است. اما گاهی چراغ روشن ریموت دال بر سلامت آن نیست زیرا گاهی های سی ریموت سوخته است و چراغ آن کماکان روشن است. بنابراین بهترین کار در این هنگام استفاده از یک ریموت دیگر است تا از سالم بودن آن مطمئن شوید.

تعمیر موتور جک 

به دلیل طراحی هوشمندانه جک پارکینگی شرکت فک، مقاومت بی همتایی در آن نهاده شده است که سبب می شود این جک کمتر دچار اسیب گردد۔ خرابی موتور این جک بیشتر از طریق نقطه مهره ماردون می باشد. به این صورت قسمت وصل شده لوله استیل بر اثر ضرب و معیوب بودن درب ازلوله جدا می شود و جک دیگر کار نمی کند۔بعضی وقت ها جک پارکینگی از مدار فرمان دچار مشکل می شود۔در صورتی که موتور کار نمی کرد، یعنی یک سیم از داخل موتور قطع است و وقتی موتور داغ می کند، برای بار اول استاتور موتور ایراد دارد و اگر موتور با صدای بلندی کار می کند بلبرینگ یا از کار افتاده اند یا روغن ندارند و خشک کارمی کنند. اگر استاتور و روتور با هم برخورد دارند یا روتور در جای اصلی خود قرار ندارد و یا پیچ محکم نیست، در این صورت نیزموتور آسیب می بیند و اگر موتور درجا و یکنواخت کار می کند کلید خلاص کن موتور بیرون انداخته است و سیستم انتقال گیربکس متصل به پیستون هرز رفته است۔

FAAC
تعمیر جک پارکینگ فک FAAC
جک-پارکینگی-فک-

خدمات تعمیر جک پارکینگی فک FAAC

خدماتی که نیکو درب در رابطه با تعمیر جک پارکینگی فک FAAC ارائه میدهد شامل موارد زیر می باشد:

  • تعمیر جک پارکینگی فک
  • تعمیر مدار فرمان 
  • تعمیر چشمی درب اتوماتیک
  • کلیه خدمات جوشکاری
  • سیمکشی جک پارکینگی
  • تعمیر بازوها و تمام متعلقات مربوط به جک فک
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 3 =