راهنمای تعمیر جک پارکینگی لیفت مستر LiftMaster

پیدا کردن عیب و تعمیر جک درب پارکینگی کار آسانی نیست. برای اینکه عملکرد این درب‌های اتوماتیک به درستی انجام گیرد باید همه اجزا بصورت کاملا هماهنگ با یکدیگر کار کنند تا احتمال بروز خطرات ناگهانی به کمترین حد ممکن برسد. توصیه ما به عنوان متخصص تعمیر جک درب پارکینگ برای پیشگیری از بروز خرابی یا خطرات ناشی از عملکرد نامناسب جک برقی این است که این کار توسط متخصصین این کار صورت گیرد. 

انواع تعمیر جک پارکینگی لیفت مستر LiftMaster

جک بازویی لیفت مستر

جک تک لنگه لیفت مستر

جک دو لنگه لیفت مستر

  • بررسی ریموت جک LiftMaster
  • بررسی بازوهای جک LiftMaster
  • بررسی چشمی های جک LiftMaster
  • بررسی درب های پارکینگ
  • بررسی قطعات جک LiftMaster
  • بررسی هر گونه خرابی
راهنمای-تعمیر-جک-پارکینگی-لیفت-مستر
راهنمای-تعمیر-جک-پارکینگی-لیفت-مستر

به مشکل خوردید؟

با ما تماس بگیرید

پارکینگی لیفت مستر Liftmaster

علت های خرابی جک پارکینگی لیفت مستر  LiftMaster

اگر با مشکلات جک پارکینگی لیفت مسترLiftMaster مواجه هستید که در آن درب اتوماتیک شما بسته نمی شود، یا تا حدودی به سمت پایین حرکت می کند و سپس مسیر خود را تغییر می دهد، اولین چیزی که باید بررسی کنید سنسور ایمنی است. سنسورهای ایمنی در دو طرف هر درب اتوماتیک قرار دارند و آنها تقسیم‌بندی‌های انتقال نور هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در زمان بسته شدن چیزی زیر درب اتوماتیک نباشد. اگرچه یک ویژگی ایمنی فوق العاده مفید است، اما اشیا اغلب می توانند مانع انتقال نور شوند و از بسته شدن صحیح درها جلوگیری کنند.

اگر دیدید که نوری روی یکی از سنسورها چشمک می زند، این نشانه آن است که سنسورهای نور در یک راستا نیستند. می توانید با شل کردن یک سنسور و تنظیم آن تا زمانی که نور چشمک نمی زند، این مشکل را برطرف کنید. اگر این کمکی نکرد، می توانید مسیر درب اتوماتیک را نیز سفت کنید تا مطمئن شوید که آنها هم تراز هستند. به اکثر عملکردهای موتوری که درب اتوماتیک شما ارائه می دهد، می توان با استفاده از کنترل از راه دور یا کلیدهای محدود در محفظه موتور به آن دسترسی داشت. اگر مشکلی را تجربه می‌کنید که در آن درب انوماتیک تا آخر باز یا بسته نمی‌شود، می‌خواهید محدودیت‌های باز و بسته را با استفاده از کنترل از راه دور تنظیم کنید یا به‌طور دستی کلیدهای محدود را بچرخانید. هنگامی که مسیر دستی را طی می‌کنید، برای طولانی‌تر کردن حد بسته، چرخ‌گیر حد بسته را در خلاف جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید و برای طولانی‌تر کردن آن، چرخ‌گردان حد باز را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید.

تعمیر جک پارکینگی لیفت مستر
تعمیرات-انواع--جک-پارکینیگی-لیفت-مستر

تا زمانی درب اتوماتیک را طوری برنامه ریزی نکرده باشید که با کنترل از راه دور کار کند، انتظار نداشته باشید اتفاق خاصی بیفتد. شما می توانید آن را پس از نصب درب اتوماتیک با پیروی از راهنمای دستورالعمل ارائه شده برنامه ریزی کنید.

اگر بعد از برنامه‌ریزی موفق از راه دور همچنان با مشکلاتی مواجه هستید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید آیا باتری‌ها هنوز کار می‌کنند یا خیر – زیرا اغلب اوقات، تغییر آن‌ها راه‌حل مورد نیاز است.

اگر مدل درب بازکن دیواری دارید، حتما کلید قفل را چک کنید. اگر روشن باشد، کنترل از راه دور به درستی کار نمی کند، بنابراین باید آن را خاموش کنید.

repair

آیا نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و مشکل را رفع می‌نمایند. کافی ست با ما تماس بگیرید...

مدل های مختلف جک درب پارکینگی لیفت مستر LiftMaster

  • LiftMaster ECO 300 / 400 K درب بازکن اتوماتیک پارکینگی دولنگه لیفت مستر 
  • LiftMaster LYN 300 / 400 K درب بازکن اتوماتیک پارکینگی دولنگه لیفت مستر 
  • LiftMaster SCS 300 K درب بازکن اتوماتیک پارکینگی دولنگه لیفت مستر 
  • LiftMaster ART 300 درب بازکن اتوماتیک پارکینگی دولنگه بازویی لیفت مستر 
  • LiftMaster SUB 300 درب بازکن اتوماتیک پارکینگی زیرسطحی لیفت مستر 
  • LiftMaster SLY درب بازکن اتوماتیک پارکینگی ریلی لیفت مستر 
مدل جک پارکینگی لیفت مستر
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =