راهنمای تعمیر جک پارکینگی پروتکو Proteco

پروتکو یک شرکت ایتالیایی است که بیش از 40 سال است که در حال توسعه و تولید سیستم های اتوماتیک برای درب های پارکینگ و... است. جک درب پارکینگ پروکتو  یکی از موفق ترین و با کیفیت ترین تولیدات کمپانی پروکتو بوده و از آنجایی که دارای قدرت و کارایی بالایی است، در بازار بعنوان محصولی کاملا متفاوت شناخته میشود. این محصول نسبت به سایر جکهای بازویی از ظاهری شکیل برخوردار بوده و زیبایی خاصی دارد. امروزه شرکت پروتکو ایتالیا در بیش از 60 کشور در سراسر جهان توزیع می شود.

 

  • بررسی ریموت جک پروتکو
  • بررسی بازوهای جک پروتکو
  • بررسی چشمی های جک پروتکو
  • بررسی درب های پارکینگ
  • بررسی قطعات جک پروتکو
  • بررسی هر گونه خرابی
شرکت پروتکو ایتالیا
شرکت پروتکو ایتالیا

به مشکل خوردید؟

با ما تماس بگیرید

proteco

بررسی جک پارکینگ پروتکو Proteco

جک پارکینگ پروتکو توانایی جابه جایی هر لنگه تا ۴۵۰ کیلوگرم و عرض ۴/۵ متر را داراست.

جک پارکینگ پروتکو در مدل های مختلفی از چمله leader و ace با کورس های متفاوت روانه بازار شده است و توانسته بخش عمده ای از فروش بازار درب های اتوماتیک را به خود اختصاص دهد.

جک پارکینگ پروتکو درکورس  های مختلف با بهره گیری از موتور ۲۲۰ ولت و گیربکس بسیار پرقدرت و کیفیت بالای قطعات بکار رفته در جک و مدار فرمان قادر به جابه جایی انواع درب های دولنگه و تک لنگه میباشد.

جک پارکینگ پروتکو با بهره گیری از مدار فرمان اسمارت دارای عملکرد دو سرعته است که در ابتدا و انتهای باز وبسته شدن درب جک ها با سرعت اهسته درب را جابه جا میکنند و مانع از کوبش درب و ایجاد صدا می شود.

نکته قابل توجه در مورد درب پارکینگی دولنگه پروکتو ماردونی بودن آن است. این امر سبب شده نسبت به سایر جکهای متداول بازار در شرایط محیطی مختلف مقاومت بیشتری داشته باشد. شرکت نیکو درب با توجه به سابقه کاری و نصب و طراحی های مختلف در سالیان اخیر تعمیر هر گونه خرابی سیستم های پارکینگ جک پروتکو را انجام و به صورت بی نقص تحویل خواهد داد . شرکت نیکو درب میکوشد تا بهترین و کم هزینه ترین تعمیرات جک پارکینگی پروتکو  را برای شما عزیزان فراهم آوریم. تکنسین های نیکو درب دارای سابقه ی کاری بالا و داشتن تخصص کافی در زمینه ی تعمیر جک پارکینگ هستند. تیم ما آماده ی ارایه خدمات به شما عزیزان است. تعمیر جک پارکینگی پروتکو در تعمیر گاه رسمی نیکو درب با توجه قطعات مورد نیاز جک پارکینگ پروتکو و تعمیر جک پارکینگ در مدل های دیگر را برای مشتریان عزیز انجام میگیرد.

تعمیرات جک پارکینگی پروتکو
repair

آیا نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و مشکل را رفع می‌نمایند. کافی ست با ما تماس بگیرید...

مشکلات رایج جک درب پارکینگی پروتکو Proteco

کار نکردن موتور

یک سیم از داخل قطع است

داغ شدن موتور

برای بار اول اگر داغ کرد استاتور موتور ایراد دارد.

موتور صدای بلندی دارد

بلبرینگ ها خشک یا از فرم خارج شده یا بدنه روتور و استاتور باهم اصطکاک دارند ،پیچ بدنه محکم نیست یا روتور درست در جای خود قرار نگرفته است.

موتور در جا کار میکند

کلید خلاص کن بیرونه ،محور کلید خلاص کن خم شده ،سیستم انتقال قدرت گریبکس به پیستون هرز شده

اطمینان از سالم بودن موتور

  • مولتی متر را در مدار اهم قرار دهید سیم موتور نسبت به سیم مشترک باید بین 70 تا 90 باشد اگر صفر یا خیلی بالاتر باشد نشان دهنده سیم پیچ موتور است.         
  • دو سیم خازن به سیم قهوه ای و سیاه موتور وصل کنید یک بار سیم خاکستری را همراه با قهوه ای به 220 ولت برق وصل کنید و یک بار هم سیم سیاه را باید در هر دو صورت موتور در یک جهت گردش کند.

کلید درون قفل گیر کرده

محور کلید خلاص کن خم شده .

پارکینگی پروتکو
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =