_

نصب درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ یا کشویی

_

درب شیشه ای کشویی یا اسلایدینگ به مدلی از  درب اتوماتیک می گویند که درِ برقی در آن به صورت ریلی بازو بسته می شود. درب های اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ یا کشویی با توجه به عملکرد ساده و خطی به طرفین جزو پر مصرف ترین درب های اتوماتیک شیشه ای به شمار می‌رود. به دلیل ظاهر ساده و عامه پسند و قیمت مناسب، برای ورودی‌های با ابعاد استاندارد بهترین انتخاب می باشد. با توجه به نوع استفاده و ابعاد ورودی در دو مدل تک لت متحرک و دو لت متحرک ساخته می‌شود که می توان به صورت فریم دار یا فرم لس سفارش داد. ابعاد استاندارد لت ها به عرض ۱۰۰ سانتی متر و ارتفاع ۲۲۰ سانتی متر می باشد که در ورودی های با عرض استاندارد می توان تا نصف(۲/۱) دهانه را به عنوان باز شو استفاده کرد. به دلیل عملکرد ساده، استهلاک و هزینه تعمیرات پایینی که دارد لذا استقبال از نصب درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ یا کشویی بسیار زیاد است.

سیتم مکانیکی این مدل درِ برقی به گونه ای ساخته شده است که لت فریم و شیشه سکوریت به وسیله هنگر ها به ریل فوقانی سیستم درب اتوماتیک متصل شده و به واسطه تسمه و انرژی تولیدی از الکتروموتور و فرمان بورد الکترونیکی دستگاه به صورت کشویی باز و بسته می شود.

درب-اتوماتیک-شیشه-ای-اسلایدینگ-یا-کشویی
درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ کشویی
_

ویژگی درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ یا کشویی

_

درب های شیشه ای این محصول در زمان باز شدن به صورت کشویی باز و بسته می شوند.

مورد استفاده ترین درب اتوماتیک شیشه ای است که از بیشترین طرفداران برخوردار می باشد.

از جمله درب های خطی محسوب می گردد.

بیشترین استفاده را در فضا ها و مکان های پر تردد دارد.

باز و بسته شدن این نوع در ها به صورت کشویی می باشد.

حسگر ها در بالای درب های اتوماتیک شیشه ای کشویی نصب شده که از طریق آن ورود و خروج افراد کنترل می شود. 

repair

آیا نیاز به نصب درب اتوماتیک شیشه ای خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید...
_

انواع درب اتوماتیک اسلایدینگ یا کشویی

_
  • درب اتوماتیک اسلایدینگ چهار لت ( دو لت ثابت دو لت متحرک )
  • درب اتوماتیک اسلایدینگ دو لت متحرک
  • درب اتوماتیک اسلایدینگ یک لت ثابت یک لت متحرک
  • درب اتوماتیک اسلایدینگ یک لت متحرک
install glass door
درب-اتوماتیک-اسلایدینگ-چهار-لت-لت-متحرک
_

درب اتوماتیک اسلایدینگ چهار لت

( دو لت ثابت دو لت متحرک )

_

این نوع درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ یکی از زیباترین و پرکاربردترین انواع درب اتوماتیک کشویی می باشد که دارای دو لت متحرک بوده که در کناره ها روی دو لت ثابت قرار می گیرند. فضای بازشوندگی در این نوع درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدینگ به اندازه نصف عرض کل درب می باشد. در محیط هایی با عرض بیشتر از ۲ متر استفاده از درب های ۲ لت توجیهی ندارد و عملا قابل نصب نیست زیرا باز شو مورد نظر را نمی دهد و یا عرضفضا بیش از جای دهی ۲ لت است۔ قدرت تحمل هر فریم و موتور حداکثر تا ‎leo‏ سانتی متر عرض می باشد که با افزایش عرض بروز اختلال در سیستم دور از انتظار نیست استفاده بیشتر از لت های ثابت و متحرک در اینگونه موارد امری ضروری خواهد بود و برای بهبود عملکرد سیستم توصیه می شود. به همین علت در محیط های بزرگ باید از تعداد لت های بیشتری بهره گیرند. اجزاء تشکیل دهنده اصلی هر درب اتوماتیک، فریم. شیشه. موتور. کنترل باکس و ریل است که بسته به انتخاب مدیران می توان از سیستم های متفاوتی بهره گرفت. انتخاب نوع درب بسیار اهمیت دارد و حتما باید با توجه به فضا و محیط و بسیاری از نکات دیگر تصمیم گیری شود۔ درب اسلایدینگ به علت روان بودن عملکردی که دارد یکی از پر طرفدارترین سیستم های اتوماسیون در این زمینه است۔

_

درب اتوماتیک اسلایدینگ دو لت متحرک 

_

این نوع درب در مکان هایی استفاده می گردد که فضای مناسب برای حرکت لت متحرک درب روی دیوار وجود داشته باشد. در این درب دو لت متحرک از اطراف باز شده و فضای ورودی به اندازه تمام دهانه درب ایجاد می شود. درب های اسلایدینگ در حالت اولیه خود دارای یک لنگه ثابت و یک لنگه متحرک هستند که در صورت افزایش عرض قابل ارتقاء هستند. درب اسلایدینگ ۲ لت در واقع همان حالت اولیه که در عرض های کم به راحتی قابل نصب و بهره گیری است. امکان تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب با توجه به مشخصات ظاهری فرد قابل تنظیم است به این صورت می توان در هنگام ورود افراد ناتوان جسمی (معلولین ‎(ame‏ با تنظیم دستی سرعت باز شدن کنترل کرد. با توجه به میزان عرضی که برای نصب درب اتوماتیک در نظر گرفته شده است می توان نوع طراحی آن را مشخص نمود. درب اسلایدی در محیط هایی با عرض کم را می توان بدون نصب لت ثابت راه اندازی کرد به این معنی که با پیوند درب متحرک و دیوار. درب را نصب نمود. در این حالت دیوار به عنوان لت ثابت در نظر گرفته می شود و تمام عرض موجود به عنوان عرض بازشو قابل استفاده است. البته لازم به ذکر است که هر لت در نهایت می تواند تا ۱۰۰ سانتی متر را پشتیبانی کند و عرض بیشتر از این مقدار باعت خم شدن فریم به مرور زمان خواهد شد زیرا فشار زیادی را به فریم و ریل های تعبیه شده می آورند۔

اتوماتیک اسلایدینگ دو لت متحرک
درب-اتوماتیک-اسلایدینگ-یک-لت-ثابت-یک-لت-متحرک
_

درب اتوماتیک اسلایدینگ یک لت ثابت یک لت متحرک

_

همانطور که از نام این سیستم مشخص است درب ها به صورت یک خط و در یک راستا قرارگرفته اند و در این گونه درب ها همیشه به ازاء یک لت متحرک یک لت ثابت وجود دارد که در هنگام باز شدن درب متحرک آن را در روی خود جای دهد. در بین درب های مختلف اتوماتیک، این نوع سیستم ها ارزان تر هستند و از استهلاک کمتری نیز برخوردارند. در این نوع اپراتور ها با توجه به خواسته مجموعه می توان لت های ثابت را جلوتر از لت های متحرک نصب کرد و یا برعکس البته این نکته قابل اهمیت است که در جابجایی لت ها هیچ تاثیری در نوع عملکرد آن ندارد بلکه فقط از نظر ظاهر تفاوت ایجاد می کند. این سیستم ها عمدتا با فریم باریک و یا پهن عرضه می شوند. انتخاب نوع فریم در واقع جهت زیبایی هرچه بیشتر درب اتوماتیک است این درب ها که به شکل خطی باز و بسته می شوند در اکثر حالات نیمی از اندازه فضای اشغال شده را بازشو می دهند. در شرایطی خاص اگر لت ثابت را دیوار در نظر بگیریم؛ لنگه های متحرک بر روی دیوار حرکت می کنند تا قابلیت باز شدن تمامی عرض دهنه فراهم شود. این حالت در مواقعی رخ می دهد که عرض ایجاد شده کم و یا خواست مجموعه بر این مورد باشد۔

_

درب اتوماتیک اسلایدینگ یک لت متحرک

_

از این نوع درب در ورودی هایی که دارای عرض کم می باشند و نیاز به حداکثر بازشوندگی می باشد استفاده می گردد. البته با توجه به عمکرد درب اتوماتیک کشویی نیاز می باشد که فضای مناسب برای حرکت لت متحرک بر روی دیوار موجود باشد. لازم به ذکر است ارتفاع استاندارد این مدل درب اتوماتیک 220 سانتی متر میباشد البته در مواردی میتوان این اندازه را کم یا زیاد کرد . در مواردی که ارتفاع دهنه زیاد است میتوان برای فضای خالی بالای درب نیز با قرار دادن یراق آلات مخصوص شیشه سکوریت نصب کرد یا اصطلاحا از کتیبه استفاده کرد که ضمن ایجاد زیبایی باعث میشود تا اندازه درب از استاندارد خارج نشود. شیشه به کار رفته در این مدل درب اتوماتیک ، شیشه نشکن یا سکوریت 10 میلیمتری میباشد  ولی در صورت نیاز امکان به کارگیری از شیشه در سایزهای مختلف نیزوجود دارد . این شیشه ها در رنگهای مختلف قابل ارائه میباشند و در صورت تمایل میتوان آرم یا لوگوی سازمان را روی آنها سندبلاست کرد .

 لازم به ذکر است با قرار دادن سنسورهای ایمنی در بین درب اتوماتیک میتوان ایمنی آن را بالا برده و مانع از برخورد یا قرار گرفتن افراد در بین آن شد ، همچنین کاربران میتوانند با توجه به نیاز خود از امکانات مختلفی مثل شصتی ورود و خروج ، سیستم کنترل تردد مانند  سیستم کدینگ ، فینگر تاچ و یا کارت بر روی این مدل درب اتوماتیک استفاده کنند .

درب-اتوماتیک-اسلایدینگ-یک-لت-متحرک
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.