نصب درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

درب اتوماتیک شیشه ای تاشو به نام های درب آکاردئونی و یا اتوبوسی و یا فولدینگ هم نامیده می شود. عملکرد این درب ها به صورت خطی و یا ریلی و همینطور از رو و یا بیرون هم قابل راه اندازی است. مهمترین مزیتی که درب اتوماتیک تاشو دارد درصد باز شدن درب در فضای کم و کم عمق می باشد. اندازه بازشویی این سیستم به حدود 87 درصد پهنای دهنه با ورودی که درب اتوماتیک در آن جایی که نصب شده، می باشد. همچنین باز و بسته شدن سرعت درب های شیشه ای اتوماتیک تاشو نسبت به سایر درب های شیشه ای اتوماتیک بسیار بیشتر است. از سویی دیگر توانایی باز و بسته کردن نامحدود را دارا می باشد. این ویژگی موجب شده تا از این مدل درب اتوماتیک در محیط های پر تردد استفاده شود. درب اتوماتیک تاشو چون لت یا لنگه‌های آن به روی یکدیگر تا می‌شوند فضای خوبی برای تردد فراهم می‌کند و امکان استفاده از فضاهای عبور و مرور را به حداکثر می‌رساند. همین ویژگی درب اتوماتیک تاشو یا درب اتوماتیک لولایی است که باعث می‌شود بیشتر فضاهای داخلی ساختمان به کار برود. درب های اتوماتیک تاشو گزینه ای زیبا و کاربردی برای مناطقی هستند که فضا محدود است. حرکت هوشمندانه تاشو می تواند حتی در فشرده ترین دیافراگم ها، مانند راهروها و گذرگاه های باریک، یک بازشوی وسیع ایجاد کند. درهای تاشو گاهی اوقات تنها گزینه هستند، زمانی که فضای کافی برای درب چرخشی یا کشویی وجود ندارد. شرکت نیکو درب با متخصصان مجرب خود در زمینه نصب درب اتوماتیک شیشه ای می توانند با بهترین کیفیت نصب درب اتوماتیک شما را راه اندازی کند جهت  اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید.

نصب-درب-اتوماتیک-شیشه-ای-تاشو

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید..

نصب-درب-اتوماتیک-شیشه-ای
_

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

_

ساختار درب اتوماتیک تاشو مانند درب اتوماتیک لولایی به این شکل است دارای دو لت یا لنگه بوده که از طریق لولاهایی به یکدیگر متصل شده‌اند. پس می‌توان فهمید که این نوع از درب شیشه ای اتوماتیک تاشو هیچ ارتباطی به درب‌های اتوماتیک کشویی ندارد و در حقیقت در دسته درب اتوماتیک لولایی قرار می‌گیرد.
ویژگی لولایی بودن درب اتوماتیک تاشو این امکان را می‌دهد که در هر دهانه ای شامل دهانه کم عرض و یا عریض استفاده بشود و چون این نوع درب پارکینگ اتوماتیک تاشو، دارای دو لنگه است که هنگام بسته شدن روی هم قرار می‌گیرند، می‌توان اتصالات آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که یا از وسط یا از هر دو طرف باز شود. مکانیزم منحصر به فرد درب شیشه ای تاشو باعث عملکرد روان و بی صدای آن می گردد. درب های اتوماتیک تاشو از نظر سرعت عملکردی نسبت به سایر درب های اتوماتیک فوق العاده سریع می باشد و می توان این درب شیشه ای تاشو را برای استفاده نامحدود و پیوسته بکار گرفت. سرعت استاندارد درب شیشه ای تاشو یک متر بر ثانیه می باشد و در زمانی حدود 2 الی 4 ثانیه باز می گردد. با وجود اینکه امکان سفارش دادن درب اتوماتیک تاشو در انواع جنس ها وجود دارد ولی بیشترین نوعی که از آن سفارش داده می‌شود درب شیشه ای تاشو است زیرا از هر دو طرف دید داشته و نور زیادی را به درون فضای داخلی ساختمان انتقال می‌دهد. همچنین افراد می‌توانند فریم آن را در رنگبندی های مختلفی انتخاب کنند و شیشه‌ی آن را تک جداره و یا دو جداره انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که پرکاربردترین فریم در درب شیشه ای تاشو، آلومینیومی است به این جهت که رنگ‌های زیادی را شامل می‌شود و دست مشتری برای انتخاب بازتر است.

اتوماتیک شیشه ای تاشو 2

repair

آیا نیاز به نصب درب اتوماتیک شیشه ای خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید...
_

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

_
  • بدون محدودیت بودن تردد
  • دارای موتور دانکر بودن
  • مجهز بودن به پنل های نمایش دهنده وضعیت درب اتوماتیک قابل نصب بروی کاور
  • مجهز به مقطع ریل قابل تعویض و لاستیک های عایق برای جلوگیری صدا
  • پر قدرت سریع و بی صدا
  • ارائه بیشتر میزان قابل بازد شدن برای تردد و مکان های کم جای با عرض کم
  • سیستم ماژولار با قبلیت سریع قطعات درب اتوماتیک تاشو
درب اتوماتیک شیشه ای تاشو
درب شیشه ای تاشو
_

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاشو

 
نصب درب اتوماتیک شیشه ای تاشو روز به روز افزایش پیدا کرده و به دلیل ظاهر جذاب درب های اتوماتیک تاشو، درخواست خرید درب اتوماتیک تاشو و استفاده از آن در ساختمان‌های اداری و مسکونی بسیار زیاد شده است. مزایای بسیار زیاد این درب پارکینگ اتوماتیک تاشو در کنار ظاهر به روز و جذاب آن سبب افزایش تقاضا برای خرید درب شیشه ای تاشو قیمت مناسب شده است.
یکی از مهمترین سوالات برای مشتریان عزیز میزان محاسبه قیمت درب اتوماتیک تاشو می باشد. دراین خصوص باید بیان داشت که قیمت درب اتوماتیک تاشو نسبت به نوع شیشه‌ای که در آن به کار می‌رود، نوع و جنس فریمی در آن استفاده شده است، عرض دهانه ورودی و موارد دیگر نیز بر روی قیمت درب اتوماتیک تاشو تاثیر گذار می باشند. از همین رو باید برای دریافت قیمت درب شیشه ای تاشو با کارشناسان ما در شرکت نیکو درب تماس گرفته و مشاوره لازم را دریافت نمایید.
_
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.