_

نصب درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

_

درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی به گونه ای از درب برقی گفته می شود که لنگه های درب اتوماتیک شیشه ای به جای اینکه به سمت مخالف هم حرکت کنند، به یک طرف می روند. در این حالت هر دو لنگه درب اتوماتیک متحرک می باشد و لنگه های درب برقی روی یکدیگر حرکت می کنند به گونه ای که لنگه دوم با سرعت1/2 نسبت به لنگه اول حرکت می کند تا با سرعت مناسب و هماهنگ با هم به سمت دیوار یا لنگه ثابت تعبیه شده برسند.

نصب درب اتوماتیک شیشه ای خیلی زمان بر نیست و در بدترین حالت ممکن یک روز زمان برای نصب آن احتیاج است. برای ساخت این درب ها در ابتدا طراح اقدام به اندازه گیری مکانی که قرار است این درب ها نصب شوند، می کند.  بعد از این اندازه گیری نیاز است تا درب شیشه ای ساخته و آماده نصب شود. اگر می خواهید از خرید خود بهترین نتیجه را بگیرید نیاز است تا به کیفیت کار توجه داشته باشید. بسیاری از شرکت ها اقدام به فروش درب شیشه ای ارزان قیمت می کنند. این درب ها آن طور که باید و شاید عمل نمی کنند و  عمر مفید آن ها بسیار کوتاه است. برای نصب  درب اتوماتیک شیشه ای با شرکت نیکو درب در ارتباط باشید چرا که کیفیت برای مجموعه ما حرف اول را می زند.

نصب-درب-اتوماتیک-شیشه-ای-تلسکوپی
ویژگی-های-درب-شیشه-ای-اتوماتیک-تلسکوپی
_

ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

_

 مناسب مکان هایی که دارای عرض کمی است

مناسب برای فضاهایی که دارای تردد زیادی است مانند مراکز خرید، بیمارستان ها ، بانکها

حرکت آرام و بدون صدا به دلیل مجهز بودن به چرخ های پلیمری

دارای طراحی زیبا و مدرن

دارای برق اضطراری است که در مواقع قطع برق، درب باز و بسته می شود

دارای سیستم هوشمند ضد برخورد با افراد

جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار

دارای قفل الکترونیکی با قابلیت قفل نمودن درب های متحرک از طریق هنگرها

دارای سیستم متشکل از تکنولوژی کاملا الکترونیکی و مکانیکی با کارایی متفاوت

تولید مطابق با تکنولوژی روز و استاندارد جهانی

repair

آیا نیاز به نصب درب اتوماتیک شیشه ای خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید...
کاربرد-درب-اتوماتیک-شیشه-ای-تلسکوپی
_

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

_

این نوع درب با ورودی هایی تا عرض 6 متر و ارتفاع 3 متر قابل نصب است. شیشه ای که در این نودرب استفادده می شود از جنس سکوریت نشکن می با ضخامت 10-20 میلیمتر باشد. مجهز به سیستم تنظیماتی از جمله : وضعیت دائم باز، دائم بسته، نیمه باز، ورود ممنوع، خروج ممنون می باشد که هر کدام برای شرایطی خاص تنظیم می شود. مثلا وضعیت دائم بسته برای زمانی تنظیم می شود که بخواهید تا مدت زمان مشخص امکان تردد وجود نداشته باشد. امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی دارای امکاناتی می باشد که با سیستم اتوماسیون اداری مطابقت می کند . این بدان معنی است که امکان تهیه گزارشی از ورود و خروج پرسنل وجود دارد. سیستم این درب ها با دستگاههای مخصوص (حضور و غیاب) اتصال پیدا می کند و به با اثر انگشت یا کارت یا تشخیص چهره فردد مورد نظر باز می شود. همچنین سیتم این درب ها قابل ست کردن با دستگاه کارت خوان می باشد بددین صورت که تنها با کارت بانکی درب باز می شود. این قابلیت برای بانک ها و مراکز ATM استفاده می شود. 

_

انواع درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

_

درب تلسکوپی با 2لت متحرک

در این حالت درب برقی تلسکوپی شامل 2 لنگه متحرک می باشد که با توجه به مکان اجرا هر دولت درب برقی یا به سمت راست یا به سمت چپ حرکت می کنند.

درب تلسکوپی با 4 لت متحرک

در این حالت درب برقی تلسکوپی شامل 4 لنگه متجرک می باشد که با توجه به مکان اجرا 2 لت با هم و به صورت همزمان به سمت راست و 2 لت به سمت چپ می رود.در این حالت در دو طرف درب برقی باید فضای مناسب جهت قرار گرفتن لت های متحرک درب اتوماتیک وجود داشته باشد.

درب تلسکوپی با 3 لت شیشه ای 

در این حالت یک لت ثابت و 2 لت متحرک وجود دارد، همانند مدل قبلی2 لت متحرک با هم حرکت می کنند و روی لت ثابت قرار میگیرند.

درب تلسکوپی با 6 لت شیشه ای

در این حالت 2 لت ثابت و 4 لت متحرک می باشد؛ حرکت در برقی به این صورت می باشد که 2 لت متحرک با هم و به صورت همزمان حرکت کرده و به سمت راست رفته و روی لت ثابت سمت راستی قرار می گیرد و همزمان برای دو لت متحرک سمت چپ نیز همین اتفاق رخ می دهد.

درب برقی تلسکوپی
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.