نصب درب اتوماتیک شیشه ای گردان

درهای گردان اکنون بیش از هر زمان دیگری با سیستم های اضطراری و امنیتی ساختمان یکپارچه شده اند و این بدان معناست که نصاب ها حداقل باید درباره نحوه اتصال این سیستم ها به درب اطلاعات بیشتری داشته باشند. درب های گردان به دلیل ظاهر زیبا و جذاب در ورودی و توانایی آنها در به حداقل رساندن هجوم هوای بدون تهویه بیرونی و صداها و زباله های ناخواسته راه حل مناسبی برای ساختمان های تجاری است. این درب ها در همه نوع آب و هوا، حتی مناطق گرمتر مفید هستند. آنها هوای مطبوع داخل ساختمان را بدون توجه به اینکه چند نفر وارد یا خارج می شوند، در داخل ساختمان نگه می دارند. در واقع هرچه تردد عابر پیاده بیشتر باشد، در مقایسه با درهای تاب دار و کشویی، سود بیشتری دارد. بسیار مهم است که بدانید که چگونه درب گردان مناسب را قبل از خرید انتخاب کنید. اولین چیزی که باید در مورد آن فکر کنید میزان ترافیکی است که دارید یا نوع مشتری که دارید. اگر افرادی دارید که کیف های بزرگی دارند یا افرادی که دارای کالسکه و ترافیک زیادی هستند ، ممکن است به یک درب گردان بزرگتر احتیاج داشته باشید. تنظیمات درب گردان نیز بسیار مهم است. این به برگها یا بالهای درب ، کتابفروشی ، سایبان و کنترل سرعت اشاره دارد. بال یا برگ آن پانل هایی است که درون محفظه قرار گرفته و می چرخند. هر درب گردان برای ایمنی افرادی که از این درها استفاده می کنند به یک تنظیم کننده سرعت احتیاج دارد. در آخر ، به قطر درب و فضای مورد نظر خود برای درب توجه کنید به طور کل می‌توان گفت نصب درب اتوماتیک شیشه‌ای  ساده است و شما به همراه یک دستیار به راحتی می‌توانید آن را در منزل و یا حتی دفتر کارتان نصب کنید. اما به خاطر داشته باشید که انجام این کار توسط یک متخصص حرفه‌ و کاربلد بسیار ایمن‌تر خواهد بود .پس توصیه ما این است که حتما با دفاتر شرکت نیکو درب مراجعه کنید.

نصب درب شیشه ای گردان

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید..

درب-اتوماتیک-شیشه-ای-گردان
_

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای گردان

_

درب اتوماتیک گردان برای محل هایی که ازدحام جمعیت در دهنه های ورودی و خروجی بسیار زیاد می شود ، می توان استفاده کرد ؛ چرا که در هر چرخش تعداد زیادی از افراد وارد و در زمان کوتاهی خارج می شود. درب برقی ریولوینگ برای مکان هایی که اختلاف زیاد دمای هوای بیرونی و داخلی دارند ، بسیار توصیه می شود.لذا استفاده از درب اتوماتیک ریولوینگ برای هتل ها ،  رستوران ها ؛ مجتمع های مسکونی گزینه مناسبی می باشد.  درب اتوماتیک شیشه ای گردان در حقیقت سیستم های شیک و چشم نوازی هستند که با کاهش حداکثری تبادل انرژی بین فضای بیرونی و داخلی ساختمان بالاترین سطح ذخیره آن را فراهم می سازند.به گونه ای که می‌توان گفت درب هایی همیشه باز که بسته می‌مانند. ترکیب خارق‌العاده شیشه و فلز توأم با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته روز دنیا در فضای ورودی ساختمان ها شکوه و زیبایی مضاعفی را ایجاد می‌نماید و در اولین نگاه اثری به یاد ماندنی را بر بیننده می‌گذارد. این درب ها عمدتا برای ورودی های اصلی ساختمان به کار می‌رود که صرفه‌ جویی انرژی ،عکس‌ العمل سریع، قدرت و قابلیت اطمینان مورد نیاز است.تنظیم حالت های باز و بسته شدن از طریق کلید تغییر حالت امکان پذیر می باشد .لبه های بیرونی این سیستم مجهز به سنسورهای مادون قرمز و ضربه گیرهای ویژه بوده و علاوه بر آن برای اطمینان از ایمنی کاربر از تکنولوژی کنترل سرعت و تشخیص مانع استفاده گردیده است .ورود و خروج میتواند همزمان انجام گیرد و تداخلی در کار سیستم به وجود نمی‌آید.

repair

آیا نیاز به نصب درب اتوماتیک شیشه ای خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید...
_

انواع درب اتوماتیک شیشه ای گردان

_
  • درب برقی گردان 2 باله
  • درب برقی گردان 3 باله
  • درب برقی گردان 4 باله
  • درب برقی 3 یا 4 باله با ویترین خارجی
  • درب برقی گردان بریک اوت (خروج اضطراری)
درب اتوماتیک شیشه ای گردان
شیشه ای گردان 4 باله 1
_

نکات مهم درب اتوماتیک شیشه ای گردان 

_

به طور معمول موادی که برای این نوع پروژه مورد استفاده قرار می گیرند شامل لوله های فولادی ، اکستروژن آلومینیومی ، شیشه و سایر اشیاء دیگر از جمله کلیه دستگاه های مکانیکی مورد نیاز برای درست کار کردن درها می باشد. برخی از افراد انتخاب های عجیب و غریب تری از فلز مانند برنج یا فولاد ضد زنگ را انتخاب می کنند. اینها گزینه هایی هستند که می توانند بسیار گرانتر از سیستمهای اکستروژن سنتی آلومینیوم باشند. هر درب گردان برای نیازهای مشتری ساخته می شود. این طرح ها کاملاً قادر به اصلاح هستند تا مطابق با نیازهای شما باشد. تنظیمات درب گردان نیز بسیار مهم است. این به برگها یا بالهای درب ، کتابفروشی ، سایبان و کنترل سرعت اشاره دارد. بال یا برگ آن پانل هایی است که درون محفظه قرار گرفته و می چرخند. هر درب گردان برای ایمنی افرادی که از این درها استفاده می کنند به یک تنظیم کننده سرعت احتیاج دارد. در آخر ، به قطر درب و فضای مورد نظر خود برای درب توجه کنید.

با توجه به نوع کاربری پروژه شما ، میزان رفت وآمد ، سن کاربرانی که از درب اتوماتیک استفاده می کنند، میزان توقف در درب اتوماتیک گردان ، وسایل یا متعلقات اضافه ای که کاربران با خود به همراه دارند در انتخاب درب اتوماتیک مهم است . پیشنهاد کارشناسان ما نیز برای خرید درب اتوماتیک گردان و استفاده از آن با باله های متفاوت ، با توجه به موارد بالا مختلف می باشد.مثلا اگر نوع کاربری پروژه بانک می باشد و تعداد افرادی که در بازه های زمانی مختلف به سمت وروی می آیند و قصد دارند که از درب اتوماتیک ریولوینگ استفاده کنند زیاد باشد بهتر است هنگام خرید درب اتوماتیک گردان  از نوع۴ باله استفاده کنید. همچنین سرعت حرکت درب برقی شیشه ای گردان نیز همانند سایر درب های اتوماتیک قابلیت تنظیم را دارد.

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.