نصب درب اتوماتیک لولایی شیشه ای

درب اتوماتیک لولایی شیشه ای با نام دیگری به اسم درب اتوماتیک سوئینگ نیز شناخته می‌شود و ظاهرا شبیه به درب‌های لولایی قدیمی دارد، می‌توان گفت عمده ترین تفاوت میان آنها این است که در مدل‌های جدید از حسگرهای قوی دوربینی در ساخت آنها استفاده شده است که این ویژگی باعث می‌شود تا هنگام عبور یک فرد درب به طور اتوماتیک باز و بسته شود که در مصرف انرژی نیز به میزان زیادی صرفه جویی می‌شود البته می‌توان باز و بسته شدن این درب‌های را به وسیله ریموت نیز کنترل کرد اما چون بیشتر در محل‌های پر رفت و آمد به کار برده می‌شود دیگر استفاده از ریموت کاری بیهوده و سخت خواهد بود، علاوه بر این ویژگی‌ها گفته شده باید به این مورد نیز اشاره کرد که هنگامی که میزان دهانه درب ورودی در محلی کم باشد بهترین گزینه برای آن ورودی استفاده از درب اتوماتیک لولایی شیشه ای است زیرا باعث می‌شود که تقریبا 80 درصد از فضای ورودی مورد استفاده برای تردد افراد قرار گیرد تا افراد بیشتری بتوانند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی از درب ورودی استفاده کنند. درب اتوماتیک شیشه ای لولایی یا بازویی نصب بسیار ساده ای دارد و از ویژگی های مهم آن ها این است که می توان بدون نیاز به تعویض درب قدیمی، آن را اتوماتیک نمود. پس باید درب اتوماتیک شیشه ای لولایی را برای ساختمان های بازسازی شده، بسیار مناسب دانست؛ چرا که در این حالت در کاهش هزینه های پروژه بسیار موثر بوده و جزو مقرون به صرفه ترین های درب اتوماتیک شیشه ای محسوب می گردند. گفتنی است استفاده از درب اتوماتیک لولایی بر روی درب موجود در ساختمان، در صورت کم بودن وزن آن امکان پذیر خواهد بود.

نصب درب اتوماتیک لولالی شیشه ای

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید..

نصب-درب-اتوماتیک-شیشه-ای-لولایی
_

ویژگی های درب اتوماتیک لولالی شیشه ای

_

درب شیشه ای لولایی مناسب برای ساختمان های مسکونی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز نگهداری از افراد کم توان، مدارس، سالن های نمایش، کنسرت ها و... می باشد. به اضافه این که اساسا درب های اتوماتیک شیشه ای با باز و بسته شدن به طور اتوماتیک، می توانند سهم به سزایی در کاهش میزان هدر رفت انرژی داشته باشند. نکته دیگر در رابطه با این درب ها اینکه تنها با فشاری اندک به روی بدنه درب، به صورت اتوماتیک باز می گردد. در شرایط قطعی برق نیز می توان درب را به صورت دستی باز کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی می تواند یک لنگه یا دو لنگه باشد، در هر صورت بر روی هر کدام از آن ها یک بازوی الکترومکانیکی وجود دارد. به طور کلی و در حالت معمول، این درب ها برای مکان هایی که ترافیک و رفت و آمدِ یک طرفه دارند مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین در برخی شرایط که نیاز به راهنمایی افراد برای ورود و خروج وجود دارد نیز می توان از درب اتوماتیک شیشه ای لولایی استفاده کرد. استفاده از این درب اتوماتیک شیشه ای، برای مکان هایی که دارای رفت و آمدِ دو طرفه هستند، توصیه نمی شود، چرا که عموماً هر دو لنگه درب، در یک جهت باز یا بسته می شوند، اما نکته جالب توجه این است که این امکان وجود دارد که برای مکان های پر تردد و یا بنا به مشخصات خاص ساختمان، دو لنگه درب در دو جهت مختلف باز شوند.

همچنین درب اتوماتیک شیشه ای لولایی دارای سیستم ایمنی ضد برخورد نیز هست، به این ترتیب که با تشخیص مانع در سر راه بسته شدن، مسیر حرکت خود را تغییر می دهد. به علاوه این درب ها قابلیت سازگاری با سیستم های کنترل تردد و ضد حریق را نیز دارند. در کنار تمامی ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای، باید این نکته را نیز در نظر داشت که نمی توان از کنار زیبایی و ساختار مدرن درب اتوماتیک شیشه ای لولایی به سادگی عبور کرد.

 

آیا نیاز به نصب درب اتوماتیک شیشه ای خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

انواع درب اتوماتیک لولایی شیشه ای

_

درب اتوماتیک لولایی شیشه ای تک لنگه

درب اتوماتیک لولایی شیشه ای تک لنگه مکانیسمی شبیه درب های لولایی دو لنگه دارد با این تفاوت که در مدل تک لنگه تنها از یک لنگه درب استفاده شده است و به طور اتوماتیک از سمت چپ و یا راست باز و بسته خواهد شد، گفتنی است که این مدل از درب‌های لولایی در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است به طوری که امروزه از این مدل درب‌ها در ورودی فروشگاه ها و ساختمان های اداری و تجاری  استفاده می‌شود. 

درب شیشه ای اتوماتیک لولایی تک لنگه

درب اتوماتیک لولایی شیشه ای دو لنگه

درب های اتوماتیک شیشه ای دو لنگه، درب های هستند که دو لنگه از درب سبب باز و بسته شدن درب با کمک جک ها خواهد شد و مناسب برای اماکنی است که تردد بالا می باشد. درب های اتوماتیک شیشه ای دو لنگه پرکاربردتر از درب های اتوماتیک سوئینگ تک لنگه است. همچنین به اندازه لنگه درب باید فضا در داخل محیط برای نصب درب موجود باشد تا درب راحت باز یا بسته شود. درب اتوماتیک لولایی دو لنگه شیشه ای بیشتر برای ورودی‌های پر رفت و آمد مانند درب ورودی اتاق عمل، آزمایشگاه‌ها و… استفاده می‌شود زیرا علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط می‌تواند باعث رعایت نکات بهداشتی نیز گردد زیرا به کار بردن آن در محیط‌های بهداشتی و درمانی مانند بیمارستان‌ها و… می تواند از لمس دستگیره توسط افراد جلوگیری کند تا آلودگی و میکروب‌های مختلف در این محیط منتقل نشوند.

درب-لولایی-تک-لنگه
درب شیشه ای اتوماتیک لولایی دو لنگه
درب اتوماتیک شیشه ای لولایی
_

اپراتور درب اتوماتیک لولایی شیشه ای

_

این اپراتور ها با سرعتی ثابت باعث باز و بسته شدن درب به سادگی هرچه تمام تر می گردند. نحوه نصب این اپراتور ها به طرق مختلفی صورت می گیرد که به جهت باز و یا بسته شدن درب بستگی دارد. در حالت اول این اپراتور به روی آستانه درب اتوماتیک شیشه ای لولایی نصب می گردد تا درب به سمت خارج باز شود. دو اهرمِ به هم پیوسته، به این موتور متصل می شوند. با تشخیص حرکت یا وزن توسط سنسور، نیروی موتور به این بازو ها انتقال یافته و باعث باز شدن درب می گردند. در حالت دوم، اپراتور به روی درب قرار می گیرد و به ترتیب مراحل بالا برای باز شدن درب در آن رخ می دهد. تفاوت این دو حالت نصب، تنها به خاطر جهت باز و بسته شدن درب است که جهت قرار گیری موتور (که باید در داخل ساختمان باشد) را با محدودیت مواجه می کند.

در اپراتوری که به روی درب نصب شده است، با جمع شدن اهرم ها به روی هم، درب باز شده و با باز شدن آن، درب بسته می گردد. اما در اپراتوری که بر آستانه درب نصب شده است، عکس این حالت رخ می دهد. تصویر زیر نشان دهنده موتور درب اتوماتیک شیشه ای لولایی است که عملکرد آن در بالا توضیح داده شد. این نوع اپراتور درب اتوماتیک را می توان بر روی درب های موجود و بدون تغییر در ساختار آن نصب کرد که همین امر از هزینه‌های جانبی نصب درب اتوماتیک می کاهد.درب اتوماتیک لولایی در حالت باز و بسته شدن حول محور لولا میچرخد و شعاع زیادی را اشغال می کند اما می‌توان گفت بازشوی کاملی از ورودی را در اختیار کاربر قرار می دهد.با توجه به عملکرد این سیستم و نحوه باز و بسته شدن آن بیشتر برای مکانهای کم تردد پیشنهاد می‌شود. شما می توانید برای نصب درب اتوماتیک لولایی شیشه ای و نصب انواع درب اتوماتیک شیشه ای نیز با نیکو درب تماس بگیرید.

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.