_

مرکز تخصصی نصب درب سکشنال

_

نصب درب سکشنال در چند سال اخیر رواج یافته است از این رو آشنایی با آن به یک خواست عمومی تبدیل شده است. درب سکشنال عملکردی مشابه باز و بسته شدن درب کرکره دارد اما با خلاقیت و کارایی بیشتر. این درب مجموعه ای از پنل آلومینیومی و پلی کربنات است که توسط لوله های فولادی به یکدیگر متصل شده اند. این درب ها اصولا برای پارکینگ ها کاربرد دارند اما در بخش های صنعتی و ... نیز می توان از آنها استفاده کرد. 

ریل های جانبی تعبیه شده در درب سکشنال موجب افزایش میزان بازشو در عرض و ارتفاع آنها شده است به گونه ای که درب می تواند از حالت عمودی در حالت باز به حالت افقی و موازی با سقف در حالت بسته درآید. همین امر موجب شده است که درب سکشنال با نام درب زیر سقفی نیز شناخته شود. عملکرد آسان، ایمنی بالا و عایق بندی مناسب این درب از دلایل محبوبیت آن است. از طرف دیگر استفاده از این درب برای تمامی اعضای خانه ممکن و راحت است. 

نصب-درب-سکشنال
نصب-درب-سکشنال-2
_

چرا نیکو درب

_
  • تکنسین ها و متخصصین نصب مجرب و حرفه ای
  • تضمین بهترین کیفیت و قیمت
  • اعزام سریع نیرو به تهران
  • خدمات پس از نصب درب
  • پشتیبانی 24 ساعته

آیا نیاز به نصب درب سکشنال خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

درب سکشنال از چه اجزایی تشکیل شده است

_

مشخصات فنی درب سکشنال توسط اجزای آن مشخص می شود. از این رو لازم است معرفی مختصری از اجزای تشکیل دهنده این درب صورت گیرد.

دارای سیستم آنتی کرش( این سیستم شرایطی را فراهم می کند که اگر جسم و یا ماشین با درب برخورد کرد، درب در جهت معکوس حرکت کند)

دارای سیستم ضد سرقت Posi lock

مجهز به خلاص کن دستی (این قسمت در هنگام قطع شدن برق کارایی دارد)

مجهز به تجهیزات الکترونیکی حسگر مانع

دارای مکانیزم فوق العاده نرم ، بدون لرزش و صدا

مناسب برای اماکن پرتردد

مجهز به سنسورهایی جهت تنظیم محدوده حرکت

موتور های پرقدرت از برندهای معتبر ایتالیایی – آلمانی

دارای گارانتی تعویض بدون هرگونه قید و شرطی

زیبایی ظاهری

درب سکشنال
_

نصب درب سکشنال یا زیر سقفی چه مزایایی دارد

_
  • مناسب برای ساختمان های با ارتفاع کم
  • ایجاد نمایی زیبا برای خانه
  • وجود تنوع رنگ و طرح در پنل ها
  • باز و بسته شدن بی صدای درب
  • طول عمر بالا به علت استفاده از قطعات اورجینال
  • خاصیت ضد خش و اصطکاک کم
  • امکان باز و بسته کردن درب به صورت دستی در هنگام قطعی برق
  • امکان ایجاد پنجره و یا هواکش در پنل ها
  • مناسب برای مکان های پرتردد
  • عدم وجود هر گونه درز و شیاری در درب
  • سرعت بالای باز و بسته شدن در مقایسه با درب های کرکره ای
  • امنیت بالا درب سکشنال
_

درب سکشنال اتوماتیک زیر سقفی چه ویژگی هایی دارد

_

در داخل این پنل های درب سکشنال از فوم پلی اورتان فشرده استفاده شده است به همین دلیل آنها عایق حرارت و صوت هستند. ارتفاع بازشو این درب ها بسته به خواست مشتری بین ۲/۲۰ متر الی ۲/۴۰ متر متغیر است. با توجه به قابلیت تبدیلی ورودی ها، اندازه های مختلفی برای عرض پنل ها در نظر گرفته شده است. حرکت این درب به صورت 90 درجه است یعنی از حالت عمودی به افقی تغییر جهت می دهد. همین زاویه حرکت منجر به حرکت بی صدای درب و اشغال فضای کمتر توسط آن شده است.

 از نظر ظاهری درب سکشنال جنس ورق فولادی دوجداره با پوشش رنگ الکترواستاتیک دارد. همچنین آنها در رنگ ها و طرح های متنوعی عرضه شده اند به همین دلیل با تمامی نماهای ساختمان اعم از مدرن و کلاسیک سازگار است. در این بین نصب درب سکشنال با رنگ سفید، کرم و یا طرح چوب محبوبیت بیشتری دارد. 

حرکت درب زیر سقفی سکشنال بسیار نرم و روان می باشد و کمترین صدا را در بین درب های اتوماتیک در حین باز و بسته شدن دارد.در موتور و سیستم انتقال نیرو قسمتی تعبیه شده تا بتوان درب را در زمان قطع برق به صورت دستی خلاص کرد و با کمترین نیرو درب را بصورت دستی باز و بسته نمود. پنل درب های سکشنال از دو لایه فولاد گالوانیزه همراه با فوم پلی اورتان با ضخامت حدود ۴۰ میلیمتر تشکیل شده است که ماده ای عایق محسوب می شود که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و نوعی عایق صوتی و حرارتی نیز به شمار می‌آید.
ضخامت ورقهای فولادی در دوطرف پنل ۴ تا ۶ میلیمتر بوده و سطح خارجی آن دارای رنگ الکترواستاتیک می باشد که باعث ماندگاری و استحکام پنل می‌شود. ارتفاع پنل ها در درب اتوماتیک زیر سقفی در اصفهان متفاوت بوده و بسته به سفارش و سلیقه مشتری دارای ابعاد ۴۵،۵۰،۵۵،۶۱ سانتیمتر بوده و عرض پنل ها بسته به عرض ورودی پارکینگ متفاوت است این درب ها دارای ایمنی کامل و استانداردهای جهانی می باشد تا اعتماد مصرف‌کننده را جلب نمایند.

_

درب سکشنال | درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی

_

درب سکشنال پارکینگ یا درب زیرسقفی، مناسب برای پارکینگ هایی با تردد بسیار بالا است. فنرهای بالانس بسیار قوی در درب سکشنال پارکینگ، فشار اضافی را کم می کند و وزن اصلی پانل های درب سکشنال را به تعادل می رساند. در کنار انتخاب یک سیستم اتوماسیون، می توان در تردد بسیار بالا از موتور کِشنده برای درب سکشنال پارکینگ استفاده کرد. به علت استفاده از چرخ های ضد سایش و ریل های نگهدارنده، استهلاک درب سکشنال در مقایسه با دیگر سیستم های درب اتوماتیک بسیار کم است.
درب سکشنال پارکینگ به دلیل مکانیزم های خاص در ایران مورد توجه است. درب های سکشنال، مناسب فضاهایی است که از لحاظ ارتفاع و فضای پارکینگ دارای محدودیت است.

فضای لازم برای نصب درب سکشنال بین 20 تا 25 سانتی متر از ارتفاع می باشد.
درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی برای مواردی استفاده می شود که فضا کوچک است و از لحاظ طول و عرض محدودیت وجود داشته باشد، که در این صورت توصیه شرکت نیکو درب به شما دوستان انتخاب درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی است. درب اتوماتیک پارکینگ زیر سقفی از چند یراق مختلف استفاده شده که به یکدیگر متصل می گردد. این قطعات درب اتوماتیک زیر سقفی، ساختار محکمی است که برای همین دارای امنیت بالایی است.

نصب-درب-سکشنال-1
_

معرفی مدل های مختلف درب سکشنال

_

در هنگام نصب درب سکشنال باید به کاربرد آنها توجه شود زیرا هر دربی کاربرد مختص به خود را دارد. در ادامه معرفی مختصری از انواع مدل های درب سکشنال صورت می گیرد.

پارکینگی

یکی از مدل های درب سکشنال، درب زیر سقفی پارکینگی است. این درب برای پارکینگ های مسکونی به صورت شیب دار یا با زاویه 90 درجه نصب می شود. از این رو می توان این درب ها را برای مکان هایی که محدودیت ارتفاع دارند مناسب دانست زیرا درب های معمولی را نمی توان در آن مکان استفاده کرد.

نصب درب سکشنال 90 درجه برای پارکینگ هایی که سقف آن با کف در حالت موازی قرار دارد مناسب است. اما نوع زاویه دار برای پارکینگ های رمپ دار و یا پارکینگ های با سقف شیب دار توصیه می شود. موتور درب سکشنال به صورت کشنده است. همچنین موتور به کار رفته در آن می تواند ثابت یا متحرک باشد.

صنعتی

نصب درب سکشنال صنعتی به دارندگان سوله و کارخانه ها توصیه می شود. استفاده از این درب ها به آنها کمک می کند که در وقت و انرژی صرفه جویی کنند. در واقع با استفاده از این درب ها در انبار، سوله و سردخانه می توان عبور و مرور را آسانتر کرد. از دیگر محاسن این درب ها، اشغال فضای کم توسط آنها در کنار امنیت بالا است. شیوه نصب درب سکشنال صنعتی به میزان فضای ورودی بستگی دارد. این درب ها را می توان به صورت 90 درجه، زاویه دار، عمود بازشو یا گیوتینی اجرا کرد. موتور به کار رفته در این مدل درب از نوع ساید است که قدرت و سرعت بالایی دارد.

آتش نشانی

امکان نصب درب سکشنال برای مراکز و واحدهای آتش نشانی نیز وجود دارد. این درب از نظر فنی عملکردی مشابه درب صنعتی دارد با این تفاوت که موتور تعبیه شده در درب سکشنال آتش نشانی به مراتب سرعت بیشتری دارد. در طراحی این درب علاوه بر سرعت بالای باز و بسته شدن فاکتورهای دیگری همچون استهلاک کم، ضد حریق بودن و ... نیز در نظر گرفته شده است. موتور این درب از نوع ساید و با سرعت بسیار بالا است به همین دلیل علاوه بر سازمان آتش نشانی نصب آن به مراکز امداد نجات جاده ای، نیروگاه ها، پتروشیمی ها و پالایشگاه ها نیز توصیه می شود.

نصب-درب-سکشنال-4
_

آشنایی با مراحل نصب درب سکشنال زیر سقفی

_

قبل از پرداختن به مراحل نصب درب سکشنال لازم است که ماهیت و کارکرد آن مشخص شود. این امر به نصب آسان آن کمک می کند. علاوه بر این در ادامه یک فیلم آموزشی نیز ارائه شده است که مطابق با آن می توان به مراحل نصب درب سکشنال به صورت موشکافانه آشنا شد. درب زیر سقفی یا درب سکشنال به واسطه قرار گرفتن کامل در زیر سقف قادر است به صورت کامل باز شود. این امر حداکثر فضا را در اختیار مشتری قرار می دهد و کمک می کند حداکثر فضای پارکینگ را داشته باشد.

پنل های درب سکشنال تنوع رنگی بالایی دارند. همچنین آنها دوجداره هستند و در بین جداره های آنها عایق پلی اورتان گنجانده شده است. همین امر موجب شده است این کرکره ها در برابر صوت و حرارت عایق های مناسبی باشند. از طرف دیگر مکانیزم و ساختار کم استهلاک آنها موجب شده است که این درب ها به ندرت دچار مشکل شوند. همچنین نبود برق هیچ خللی را در عملکرد این درب ها ایجاد نمی کند. در صورت نبود برق می توان با کشیدن طناب یا کابل کوچکی، گیربکس موتور را خلاص کرد. در این صورت وزن کرکره به فنرهای بالانس منتقل و موجب حرکت راحت آنها می شود. حال نوبت به بررسی مراحل نصب درب سکشنال می رسد:

نصب-درب-سکشنال-5
  • شاسی کشی فلزی

در جهت نصب درب سکشنال از شاسی هایی برای نصب موتور و ریل های حرکتی استفاده می شود. شاسی ها به صورت چارچوب هایی عمود بر یکدیگر نصب می شوند. بنابراین یک چارچوب در راستای عمود و چارچوب دیگر به صورت افقی قرار می گیرد.

  • نصب ریل های حرکتی در درب سکشنال

در این مرحله از نصب درب سکشنال، ریل ها در امتداد شاسی عمودی و افقی قرار می گیرد. در این صورت درب می تواند در راستای عمودی و افقی حرکت کند.

  • نصب موتور زیرسقفی درب سکشنال

محل قرار گیری موتور درب سکشنال، زیر ریل افقی است. این موتور دو مکانیزم حرکتی دارد.

1- موتور با حرکت خود موجب حرکت پنل ها می شود.

2- موتور ثابت است و پنل ها را از طریق سیم بکسل حرکت می دهد.

  • مونتاژ پنل های درب سکشنال

اتصال پنل های پلی اورتان درب سکشنال با کمک براکت های مخصوصی صورت می گیرد. این پنل ها به وسیله ی غلطک هایی که در دو طرف پنل قرار دارند، در داخل ریل هایی که قبلا نصب شده اند قرار می گیرند.

  • سیم بندی و راه اندازی مدار فرمان

سیم بندی های مخصوص سنسور ها ضد برخورد

چراغ هشدار

نصب موتور درب در داخل مدار فرمان

اجرای تنظیمات مخصوص نصب در مدار فرمان

به منظور کسب آگاهی از مراحل نصب درب سکشنال به صورت تخصصی لازم است با کارشناسان مربوطه تماس حاصل شود.

تفاوت-کرکره-برقی-و-درب-سکشنال-در-چیست
_

تفاوت درب سکشنال با کرکره برقی چیست؟

_

زیبایی درب سکشنال منطبق با نمای ساختمان در مقایسه با کرکره برقی
کم صدا بودن کرکره زیر سقفی با وجود اصطکاک کمتر از کرکره برقی رول آپ
کرکره برقی زیر سقفی دارای سنسور عدم برخورد با مانع می باشد که در کرکره برقی وجود ندارد.
ثبات رنگ بالا در درب های سکشنال به نسبت کرکره برقی یا رول آپ
درب سکشنال دارای امنیت بالاست و قفل موتور و فنر است که در هنگام بسته بودن، از بالا رفتن مکانیکی درب جلوگیری می کند در صورتی که درب کرکره ای شامل مقاومت کمتری است.
درب زیر سقفی نسبت به کرکره برقی فضای کمتری از ارتفاع را می گیرد.
درب سکشنال در هنگام قطع برق بسیار ساده و سریع به حالت دستی در می آید، اما کرکره برقی با هندل خلاص می شود. 

_

هزینه نصب درب سکشنال

_

از عوامل موثر بر هزینه نصب درب سکشنال زیر سقفی می توان به وزن، طرح و جنس پنل ها و ابعاد درب اشاره نمود. البته قدرت موتور استفاده شده نیز در قیمت درب اتوماتیک سکشنال زیر سقفی موثر می باشد. به طوری که در درب های سکشنال زیرسقفی با تردد بیش تر، از موتور های قوی تر استفاده می شود. همچنین در درب های زیر سقفی نصب شده در آتش نشانی ها، سرعت عمل باز و بسته شدن موتور بیش تر مورد توجه قرار می گیرد. 

سایر جزئیات دیگر نظیر قرار گیری پنجره، نصب درب نفر رو، نوع سنسور ها و نصب سیستم روشنایی نیز می تواند باعث افزایش قیمت نهایی نصب و اجرای درب اتوماتیک سکشنال گردد.

درب منفرد باشد یا دو درب

باز و بسته شدن درب اتوماتیک باشد یا دستی

درب عایق صدا و دما باشد یا خیر

نوع متریال به کار رفته در درب

رنگ و اندازه مورد نظر

نصب-درب-سکشنال-3
_

سوالات متداول

_
در ساخت درب سکشنال از چه متریالی استفاده می شود؟

در ساخت درب سکشنال از مواد فولادی با ضخامت مناسب (ضخامت مناسب برای ستون و چنل ها) استفاده می شود.  این امر برایندی جز افزایش مقاومت آنها ندارد. لازم به ذکر است در جهت افزایش مقاومت از یک لایه فلزی به منظور پوشش دهی چهار میلی متری سطح فولاد استفاده شده است.

ساخت درب سکشنال چقدر هزینه دارد؟

عوامل گوناگونی می تواند بر قیمت درب سکشنال اثرگذار باشد که از جمله آن می توان به ابعاد، وزن، متریال به کار رفته و ... اشاره کرد. همچنین محل استفاده نیز می تواند بر قیمت موثر باشد. به طور مثال قیمت درب سکشنال صنعتی متمایز از پارکینگی است. فاکتور دیگری که قیمت درب را تحت تاثیر قرار می دهد تعداد ستون های بکار رفته در آن است. این ستون ها استحکام درب را بیشتر می کنند.

شیوه سفارش دادن درب سکشنال ساختمانی چگونه است؟

افرادی که قصد نصب درب سکشنال را دارند می توانند با مراجعه حضوری و غیر حضوری به شرکت سایت نیکو سفارش خود را ثبت کنند. این شرکت به به کارگیری بهترین مشاوران، اطلاعات جامعی را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا بهترین انتخاب را داشته باشند.

استفاده از درب سکشنال برای چه محیط هایی توصیه می شود؟

این درب را می توان در محیط های کوچک و بزرگ نصب کرد. همچنین امکان نصب آن در مراکز صنعتی، پارکینگ های ساختمان و مراکز آتش نشانی نیز وجود دارد. از محاسن این درب می توان به حداقل فضای مورد نیاز و ایجاد بهترین شرایط رفت و آمد اشاره کرد. این درب به صورت اتوماتیک و با استفاده از کنترل باز و بسته می شود.

1

تماس با شرکت

شما می‌توانید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

اعزام نیرو

پس از ثبت درخوایت خود نصابان و تکنسین های مجرب نیکو درب سریعابه محل اعزام می‌شوند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار نصب درب شما در محل انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

 پس از نصب دَر مورد نظر و تست آن به صورت صحیح و سالم تحویل مشتریان عزیز می‌گردد.