_

مرکز تخصصی نصب کرکره برقی

_

قبل از توضیح نحوه نصب کرکره برقی به معرفی این وسیله ی کاربردی می پردازیم. رول آپ نوعی درب اتوماتیک است که در بازار آن را با نام کرکره برقی میشناسیم. این درب توسط موتور برق باز و بسته می شود و قابلیت کنترل از راه دور با یک ریموت کنترلر کوچک را دارد.

درب های کرکره ای کاربرد های متفاوتی دارند. به دلیل سهولت در باز و بسته کردن آن به عنوان درب ورودی پارکینگ ها و یا حتی پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد. با وجود سهولت در باز و بسته شدن از امنیت بالایی برخوردارست. به طوری که در اغلب مراکز تجاری و انبار ها، ورودی پاساژ ها، پارکینگ منازل و حتی درب فروشگاه ها از آن استفاده می شود.

شرکت نیکو درب با داشتن سابقه ای درخشان در طی سالیان بسیار، توانسته اقدام به تولید و توزیع انواع کرکره برقی و درب سکشنال کند. به طوری که تبدیل به یکی از بزرگترین تولید کنندگان کرکره برقی در ایران شده و برند اختصاصی برای موتور کرکره برقی دارد.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت نیکو درب و ارتباط با کارشناسان این شرکت، جهت خرید و نصب کرکره برقی، بهترین خدمات را دریافت کنید.

نصب-کرکره-برقی-1
_

چرا نیکو درب

_
  • تکنسین ها و متخصصین نصب مجرب و حرفه ای
  • تضمین بهترین کیفیت و قیمت
  • اعزام نیرو به تهران و شهرستان ها در هر ساعت از شبانه روز
  • خدمات پس از نصب درب
  • پشتیبانی 24 ساعته

آیا نیاز به نصب کرکره برقی خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

مراحل نصب کرکره برقی شامل چه مواردی می شود

_
  • اجرای پروفیل و آهن کشی در مراحل نصب کرکره برقی

اولین مرحله دراجرا و نصب کرکره برقی آهنکشی و اجرای پروفیل های آهنی است‌. این قطعات با استفاده از تراز لیزری و شاقول اندازه گیری و جایگذاری می شوند. اهمیت این مرحله از اجرا به حدی است که کوچکترین خطایی می تواند منجر به از بین رفتن کل پروژه شود. پروفیل طرفین دهانه ی درب باید در تراز و هم راستا با هم جایگذاری شوند و بعد از فیکس شدن و جایگذاری در محل دقیق به ستون آهنی، جوش داده شده و موقعیت آن ها تثبیت شود.

در صورتی که ستون جوش داده شده به پروفیل از جنس آهن باشد. فرایند فیکس کردن بسیار راحت خواهد بود اما در صورت وجود ستون بتنی باید در ابتدا با استفاده از هیلتی، سوراخی در بتن ایجاد کنیم و میلگردی به اندازه ی سوراخ از آن رد می کنیم تا به پروفیل جوش داده شود. فیکس کردن پروفیل در ستون های بتنی کار دشواری است زیرا باید فاصله بادخور و شاقول بودن پروفیل ها رعایت شود. در غیر این صورت انجام پروژه هر چقدر هم با سلیقه و با کیفیت اجرا شود. بی نتیجه خواهد بود.

  • جایگذاری موتور و اجرای صفحه پلیت در نصب کرکره برقی

دومین مرحله در نصب کرکره برقی بعد از پروفیل و آهنکشی، نصب صفحات پلیت می باشد. پروفیل ها در واقع ستون و پایه اصلی نصب کرکره برقی هستند. در مرحله دوم صفحه پلیت های کرکره برقی اجرا خواهند شد. در موتور های تیوبلار دو صفحه پلیت ساده وجود دارد که توسط شیار هایی نواری که روی آن ها قرار گرفته است، می‌توانند فاصله ی کرکره تا مرکز شفت را کنترل و تنظیم کنند. در موتورهای ساید این دو صفحه در داخل جعبه موتور قرار گرفته می شوند. یکی از این صفحه ها بزرگتر بوده که زنجیر گیربکس روی آن قرار می گیرد و صفحه دیگر که سایز کوچک تری دارد، بلبرینگ انتهایی روی آن قرار می گیرد.

در این مرحله از اجرا و نصب کرکره برقی ارتفاع دهانه ی ورودی را در نظر میگیریم. این کار توسط شلنگ تراز یا تراز لیزری انجام می گیرد. اندازه گرفته شده در طرف مقابل دهانه مجدد منتقل می شود. این روش موجب می گردد که مرکز صفحه پلیت با طرفین آن در یک ارتفاع مشخص قرار بگیرد. در صورتی که طرف راست، چپ و مرکز کرکره تراز نباشد، عملکرد این وسیله کیفیت مطلوبی نخواهد داشت. حتی چند میلی متر اختلاف در تراز بودن این سه ارتفاع می تواند موجب ایجاد صدای اضافی در هنگام باز و بسته شدن کرکره، گیر کردن کرکره یا حتی آسیب دیدن تیغه های آن شود.

  • اجرای شفت در نصب کرکره برقی

بعد از اتمام و اجرای آهنکشی و صفحه پلیت ها، قاب اصلی کرکره برقی و درب آن کامل شده است. در مرحله بعد اقدام به نصب شفت کرکره برقی می کنیم. در این مرحله از یک سمت بلبرینگ یا همان یاتاقان و از سمت دیگر موتور اصلی نصب می شود.

در بالای محفظه ی موتور تیوبلار سوراخی شیاردار برای نصب پیچ قرار گرفته است، شما می‌ توانید با اندازه گرفتن فاصله ی این قسمت تا ابتدای لوله، جای آن را بر روی محفظه نیز علامت گذاری کنید، موتور با این پیچ به محفظه فیکس می شود. درام و موتور پس از فیکس شدن به هم در صورت چرخش موتور با هم می چرخند. اندکپ دارای دو پولکی و یک شفت است. در یک طرف از شفت بلبرینگ یا همان یاتاقان قرار گرفته و در سمت دیگر شفت را به پولکی جوش می دهند.

در نصب کرکره برقی پولکی دیگر به صورت آزاد در شفت باقی می ماند. شفت از طرفی که به پولکی جوش داده شده وارد لوله ی درام می شود و پولکی آزاد به لبه ی درام جوش داده خواهد شد. این نحوه ی جایگذاری باعث می شود تا شفت در داخل لوله به صورت آزاد به چرخش در بیاید. به این ترتیب می توان فاصله ی درام تا صفحه پلیت و رگلاژ درام را تنظیم کرد. شما می توانید به جای این کار از اندکپ های جدید استفاده کنید، این اندکپ های اضافی بدون نیاز به جوشکاری تنها به وسیله ی یک پیچ به درام وصل می شوند. در این مرحله می توانید صفحه کلید ها را به درام متصل کنید.

اگر از موتور تیوبلار در نصب کرکره برقی خود استفاده می کنید باید بدانید که قطعه ای به نام ستاره ای همراه پک موتور وجود دارد که می توان آن را روی صفحه پلیت متصل کرد. انتهای موتور را وارد ستاره‌ای کنید و خار آن را در سمت دیگر متصل نمایید. با چنین روشی برای نصب می توانید پیچ های یاتاقان را روی صفحه پلیت در سمت دیگر فیکس کنید. در موتور مدل ساید از بلبرینگ به جای یاتاقان استفاده می شود. برای جایگذاری این نوع موتور، درام و پلیت ها آماده هستند و بلبرینگ بر روی صفحه پلیت قرار می گیرد. بعد از این که درام موتور کرکره برقی را نصب و متصل کردیم آن را امتحان کنید تا باقی مراحل با اطمینان و ایمنی صورت گیرد.

  • نحوه نصب تیغه های کرکره برقی بر روی شفت

تیغه های کرکره برقی معمولاً در دسته های پنج تایی در داخل پک قرار گرفته اند. یکی از این دسته ها در بالای کرکره قرار می گیرد. این دسته پنج تایی روی درام رول پیچ می شوند و اگر از تیغه های قوس دار استفاده شود، انحنای تیغه ها باید روی درام قرار بگیرد. قبل از اجرای این کار باید اندازه ی تیغه ها در نظر گرفته شود، سپس آن ها را به درام با پیچ متصل کنید. حداقل تعداد سه یا چهار تیغه باید روی درام قرار بگیرد.

در هنگام نصب کرکره برقی اگر از موتور مدل تیوبلار استفاده می کنید؛ باید در نظر داشته باشید که ۶۰ سانتی متر اول درام باید زیر این قطعه قرار داده شود و در نصب آن از پیچ استفاده نکنید. در غیر این صورت این کار موجب آسیب دیدن موتور خواهد شد. بعد از نصب چند پیچ در فواصل ۳۰ تا ۶۰ سانتی متری، اولین تیغه ی رول آپ را متصل می کنیم و برای اولین بار موتور را روشن می کنیم تا تیغه دور درام رول پیچ شود. بعد از اجرای این کار دسته دیگری از تیغه های پنج تایی را برمیداریم تا به صورت کشویی به تیغه های نصب شده متصل کنیم.

جهت فیکس کردن این اتصال می توان کپس ها را با پرچ سه و نیم محکم کرد و یکبار دیگر عمل روشن کردن موتور را انجام می دهیم تا تیغه ها دور درام رول پیچ شوند. جهت اتصال تیغه های بعدی شما می توانید هر بار چهار یا پنج تیغه را آزاد بگذارید و سپس اقدام به اضافه کردن سری بعدی تیغه‌ها کنید.

در نصب کرکره برقی در نظر داشته باشید که اگر همه تیغه ها به صورت یکجا به هم متصل و جایگذاری شوند، احتمال عدم تراز شدن و مشکل رول شدن به وجود می آید. برای سوار کردن هر تیغه حتماً کپس ها را نصب کنید. و بعد از نصب چند تیغه در کنار هم، آن را روشن کنید تا از رول پیچ شدن صحیح تیغه‌ها دور درام اطمینان حاصل کنید. این عمل را تا سوار کردن آخرین تیغه تکرار

کنید. برای نصب تیغه ها در موتور نوع ساید اگر هنگام سوار کردن و رول پیچ کردن تیغه ها، به یکباره موتور قطع شد. به دلیل وجود سوئیچ های قطع کننده موتور است که باید قبل از اجرا و نصب کرکره برقی باید آن ها را تنظیم کنید.

کرکره برقی 2
کرکره برقی 3
_

نحوه نصب ریل کرکره برقی و اجرای آخرین تنظیمات

_

بعد از اینکه تمام تیغه های درب کرکره ای دور لوله ی درام رول شدن حالا می توانید اقدام به نصب و اجرای ریل این وسیله کنید. ریل اتوماتیک کرکره را به اندازه ای برش بزنید که از زمین تا دور رول را پوشش دهد. یک شکاف ۱۰ سانتی متری در لبه یک ردیف از ریل ها ایجاد می کنیم. این عمل موجب ورود و خروج آرام تیغه ها به درون ریل خواهد شد سپس آن را به سمتی که رول قرار گرفته خم می کنیم و در نهایت ریل ها را در جای قرار گرفته به پروفیل و آهنکشی با پیچ متصل خواهیم کرد. بعد از نصب ریل کرکره برقی، موتور کرکره برقی را در جهت باز شدن روشن می کنیم تا تیغه ها وارد ریل شده و در جای خود تثبیت شوند. سپس تا جایی که تیغه ها به زمین برسند منتظر می مانیم. وقتی که اولین تیغه به زمین رسید، موتور را تنظیم می کنیم تا نیم دور دیگر اضافه تر باز شود.

این کار موجب می گردد تا زمانی که کرکره برقی خاموش است و درب ورودی بسته شده فشاری روی موتور وارد نشود. به این ترتیب شما می توانید طول عمر موتور کرکره برقی خود را بالاتر ببرید و از آسیب به قطعات و ملحقات جلوگیری کنید.بعد از کامل باز شدن کرکره برقی باید حداقل یک یا دو تیغه در بالای درام و داخل ریل باقی بماند‌. در غیر این صورت ممکن است، تیغه های کرکره ای پایین بیفتند. سایر ملحقات موتور ساید شامل محافظ موتور می باشد که باید آن را در هنگام نصب جایگذاری کنیم. در صورت سفارش مشتری شما می توانید از جا قفلی نیز استفاده کنید. این کار برای بالا بردن امنیت درب کرکره ای است. پس از نصب کامل کرکره برقی چند بار آن را باز و بسته کنیم تا به عملکرد صحیح آن در آینده اطمینان داشته باشید.

_

نحوه اجرای برد و ریموت در نصب کرکره برقی

_

هیچ کرکره برقی بدون برد و ریموت کامل نمی شود. مهم ترین مزیت و قابلیت کرکره برقی ها، قابلیت کنترل از راه دور آن ها است.

بعد از اتمام کار نصب کرکره برقی شروع به نصب برد و ریموت کنترلر آن کنید. در موتور نوع تیوبلار سیم آبی رنگ را به ورودی موتور در قسمت up و down اتصال می دهیم. موتور را به ولتاژ ۲۲۰ ولت مستقیم متصل می کنیم و ورودی دوم موتور کرکره برقی نیز عملکردی به شرح زیر دارد:

دکمه های زمان شاملlearn  و  time و دکمه فشاری led برای وقتی است که کرکره در پایین ترین و بالاترین حد ممکن قرار گرفته است، در این زمان موتور را خاموش می کنیم. زمانی که دکمه بسته شدن کرکره برقی را می زنید چه اتفاقی می افتد؟ بعد از زدن دکمه کرکره پایین می آید و بعد از رسیدن اولین تیغ به زمین، موتور کرکره برقی باید خاموش شود. زمانی که دکمه ی باز شدن کرکره را می زنید چه اتفاقی می افتد؟

بعد از اجرای این فرمان کرکره تا حدی که ورودی کاملا باز شود بالا کشیده می شود. حالا فرض کنید که موتور کرکره برقی بعد از اجرای فرمان بی وقفه به چرخش خود ادامه دهد چه اتفاقی میافتد؟ قطعاً قطعات و موتور آسیب دیده، تیغه ها کج می شود یا از ریل خارج شده و در نهایت به زمین می افتد‌. برای جلوگیری از چنین اتفاقی ما برد و ریموت کنترلر را تنظیم می کنیم و فرمان باز یا بسته شدن درب را زمان بندی خواهیم کرد.

در نصب کرکره برقی برای تنظیم این زمان وقتی که کرکره در بالاترین حد یا پایین حدی که در نظر داریم قرار گرفت، دکمه ی تایم را میزنیم. در این حالت موتور خاموش می شود اما رله همچنان روشن است. برای خاموش کردن رله مراحل زیر را دنبال می‌کنیم.

ابتدا کرکره را تا جایی که مد نظر داریم پایین می کشیم به طوری که درب کاملاً بسته شود سپس دکمه ال ای دی را فشرده و سریع رها می کنیم. زمانی که به این مرحله رسیدیم،  دکمه تایم را فشار می دهیم. بعد از اجرای این فرمان کرکره شروع به حرکت به بالا می کند و دقیقا همان زمانی را که برای پایین آمدن صرف کرده؛ برای بالا کشیدن کرکره، موتور چرخانده می شود. در صورتی که تنظیمات را به اشتباه وارد کردید می توانید از دکمه ریست برای پاک کردن حافظه ی برد استفاده کنید.

در موتور کرکره برقی نوع ساید شما نیاز به تنظیم ریموت ندارید و تنظیم تایم به صورت خودکار انجام می شود. برای این کار فقط کافیست فیش موتور را به برد متصل کنید. این نوع موتور با داشتن یو پی اس دی سی DC در زمان قطع شدن برق شهری نیرو محرکه ی لازم را به موتور کرکره می رساند تا درب کرکره ای به سمت بالا یا پایین حرکت کند. این نوع موتور های کرکره برقی در وزن های ۳۰۰ ، ۵۰۰ ، ۶۰۰ ، ۷۵۰ ، ۸۰۰ ، ۱۳۰۰ و ۱۵۰۰ کیلو گرم تولید می شوند و همه ی آن ها دارای ۲۴ ولت DC بوده به همین دلیل از سرعت پایینی برخوردارند.

_

شناخت اجزای تشکیل دهنده رول آپ جهت نصب کرکره برقی

_

اجزای تشکیل دهنده رول آپ شامل تیغه و موتور کرکره، ریل، قوطی، صفحه پلیت، شفت، جا قفلی، کاور موتور و منبع برق اضطراری می باشد.

شناخت انواع موتور جهت نصب کرکره برقی

در نصب کرکره برقی برای کاربرد های مختلف نیاز به شناخت اجزای مختلف آن داریم. کرکره برقی ها از نظر نوع موتور به سه دسته تقسیم می شوند.

موتور لوله ای یا تیوبلار

از این نوع موتور برای رول آپ های کوچک با وزن سبک استفاده می شود و به دلیل شکل ظاهری به نام موتور لوله ای شناخته می شود.

موتور سانترال

این موتور یکی از قدیمی ترین انواع موتور برای اجرا و نصب کرکره برقی محسوب می شود. مورد استفاده در کرکره های سبک وزن تا متوسط است و نصب بسیار راحتی دارد.

موتور ساید

پرقدرت ترین موتور کرکره برقی می باشند و برای کرکره های وزن سنگین و دهنه ورودی های بزرگ در نظر گرفته می شود. دارای دو مدل ۲۲۰ ولت و ۲۴ وات با منبع تغذیه یو پی اس بوده تا در زمان قطع برق قابل استفاده باشد. این نوع موتور سرعت نسبتاً پایینی در باز و بسته کردن کرکره دارد.

مهمترین مزیت هر سه موتور سیستم خلاص کن دستی است تا در هنگامی که جریان برق قطع شد، بتوانیم از آن استفاده کنیم.

_

شناخت انواع تیغه جهت نصب کرکره برقی

_

انواع کرکره برقی از نظر نوع تیغه به هشت دسته ی: تیغه تک جداره و دو جداره، تیغه فوم دار، تیغه قلاب برعکس، تیغه قوس دار،

تیغه های تخت، تیغه غضروف دار، تیغه پانچ دار، تیغه شفاف نانوکامپوزیت تقسیم می شود.

تیغه-کرکره-برقی1
تیغه-کرکره-برقی2
_

نحوه رنگ آمیزی کرکره های برقی

_

 

کرکره های کنترلی به روش الکترواستاتیک رنگ آمیزی می شوند. این روش رنگ آمیزی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده به طوری که نمونه ی آن را می توانید برای رنگ آمیزی خودرو ها یا لوازم خانگی مثل اجاق گاز، لباسشویی و یخچال مشاهده کنید. در میان طیف های رنگی مختلف، رنگ سفید از محبوبیت بیشتری برای انتخاب کرکره برقی ها برخوردار است.

_

مزایای نصب کرکره برقی

_

علاوه بر تسهیل در باز و بسته شدن درب ورودی توسط کرکره برقی ها، به دلیل وجود زیبایی بصری این وسایل در پروژه های ساختمانی و عمرانی مختلف به کار گرفته می شوند. از دیگر مزایای کرکره برقی تطبیق پذیری آن با انواع دهنه ی ورودی یا خروجی پروژه هاست.

_

هزینه تمام شده خرید و نصب انواع کرکره برقی

_

قیمت تمام شده ی کرکره برقی به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور مثال مدل موتور، ابعاد و سایر ملحقات مهم ترین عوامل تاثیرگذار در هزینه نصب کرکره برقی ها است. در هنگام خرید کرکره برقی در ابتدا باید به کاربرد آن دقت کنید. سپس اندازه و ابعاد دهنه ورودی مکان مورد نظر را محاسبه کنید. انتخاب مناسب تیغه از نظر فنی برای کارکرد صحیح بسیار حائز اهمیت است.  استفاده از سنسور فتوسل و سایر تجهیزات امنیتی می‌ تواند عملکرد و طول عمر قطعات به کار رفته را بهبود بخشد.

برای محاسبه قیمت تمام شده ی نصب کرکره برقی باید هزینه ی تیغه کرکره برقی به همراه هزینه موتور و شفت و هزینه نصب و آهنکشی و جوشکاری و حتی کرایه حمل تا مکان پروژه در نظر گرفته شود. برای محاسبه قیمت تمام شده تیغه کرکره برقی، مساحت دهنه ی خروجی پروژه متناسب با هزینه روز تیغه کرکره برقی در نظر گرفته می شود. قیمت روز تیغه کرکره برقی را در نظر بگیرید. وزن تیغه ها در هر متر مربع را محاسبه کنید. با توجه به قیمت روز تیغه ها در کیفیت های متفاوت آلیاژی، حدود هزینه محاسبه خواهد شد.

برای استعلام قیمت خرید و نصب کرکره برقی باید به فاکتور های زیادی توجه کنیم مثل اندازه‌ ی کرکره برقی، جنس و کیفیت آن، مدل موتور آن و شرایط محیطی که کرکره در آن استفاده می شود و غیره. از دیگر عوامل تاثیرگذار در در هزینه که باید برای خرید کرکره برقی پرداخت کنید می توان به لوازم جانبی مثل ریموت کنترلر، نوع کاربری و شرکت ارائه دهنده خدمات فروش و نصب انواع کرکره برقی اشاره کرد.

از این رو  شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه ها با کارشناسان نیکو درب تماس بگیرید.

نصب کرکره برقی نیکو درب
_

سوالات متداول

_
بهترین موتور برای نصب کرکره برقی چیست؟

برای توضیح این که بهترین مدل موتور برای اجرا و نصب کرکره برقی شما چه نوع موتوری است؟ باید بدانید اگر بخواهیم دو نوع از متداول ترین موتور های کرکره برقی در بازار را تشریح کنیم. به دو موتور تیوبلار و ساید برخورد خواهیم کرد. موتور ساید از لحاظ قدرت مزیت بیشتری نسبت به موتور های تیوبلار دارد و برای کرکره های سنگین وزن و بزرگ استفاده می شود در حالی که موتور تیوبلار برای کرکره های سبک وزن استفاده شده و از قیمت بسیار پایین تری نسبت به موتور های ساید برخوردار است.

کدام نوع تیغه کرکره برقی ضد سرقت است؟

در پاسخ به این سوال باید بدانید که انواع مختلفی از تیغه های کرکره در بازار وجود دارد که از نظر امنیت و کیفیت اختلاف چندانی با همدیگر ندارند. بسیاری از فروشندگان کرکره های برقی برای جذب مشتری اعلام می کنند، یک سری از تیغه های کرکره قابلیت ضد سرقت بودن را دارند. در حالی که هیچ کدام از مدل های تیغه کرکره برقی در مقابل سرقت و استفاده از ابزار آلات مختلف پاسخگو نیستند . درست است که مزیت اصلی کرکره های برقی نسبت به درب های ساده امنیت بالای آن ها است اما این قابلیت صرفا آن ها را ضد سرقت نمی کند.

در نصب کرکره برقی کدام تیغه ها ارزانتر و کدامیک گرانتر است؟

اگر بخواهیم در نصب کرکره برقی از لحاظ قیمت تیغه ها را دسته بندی کنیم باید بدانید که تیغه های گالوانیزه و فولادی و آلومینیومی دارای قیمتی نزدیک به هم هستند در این میان تیغه آلومینیومی به دلیل دوجداره بودن آن، از کیفیت و قیمت بالاتری برخوردار است.

یک نوع دیگر از تیغه های کرکره برقی وجود دارد که ظاهر شکیل تری دارند . این تیغه های شفاف پلی کربناتی به دلیل قیمت بالای مواد اولیه و زیبایی، از قیمت بالاتری برخوردارند.

کدام موتور کرکره برقی ارزان قیمت تر است ؟

برای بررسی قیمت انواع موتور برای نصب کرکره برقی باید بدانید که موتور تیوبلار نسبت به موتور ساید قیمت پایین تری دارد اما برای کرکره های سنگین و وزن بالا جوابگو نیست.

اختلاف قیمت این دو مدل موتور در حدود ۳۵ درصد است.

بسیاری از افراد به دنبال مقرون به صرفه ترین هزینه برای نصب کرکره برقی هستند. اما قیمت تمام شده ی نصب کرکره برقی بدون بازدید از مکان چندان دقیق نخواهد بود. برای همین کارشناسان ما برای بازدید اولیه و تعیین قیمت تمام شده هزینه، از شما دریافت نمی کنند. کارشناسان ما با مراجعه به محل نصب پروژه ضمن برآورد هزینه ها هیچ مبلغی بابت مشاوره از شما دریافت نمی کنند.

1

تماس با شرکت

شما می‌توانید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

اعزام نیرو

پس از ثبت درخوایت خود نصابان و تکنسین های مجرب نیکو درب سریعابه محل اعزام می‌شوند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار نصب درب شما در محل انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

 پس از نصب دَر مورد نظر و تست آن به صورت صحیح و سالم تحویل مشتریان عزیز می‌گردد.