نصب کرکره برقی صنعتی

استفاده از کرکره برقی صنعتی  در محیط های صنعتی به دلیل کاهش زمان نقل و انتقالات و جلوگیری از برودت هوا به عنوان یکی از گزینه های مطلوب در کارخانه و محیط های صنعتی می باشد. با توجه به عریض بودن ورودی سوله های صنعتی و تردد مکرر و مداوم وسائط نقلیه مثل کامیون، لیفتراک و ... استفاده از درب های کرکره ای صنعتی با موتورهای ساید صنعتی (گیربکس مستقیم) گزینه ای استاندارد جهت نصب این نوع درب ها می باشد.

نصب و راه اندازی درب های صنعتی کرکره ای متناسب با ابعاد و نوع تیغه ها (وزن تیغه ها) متفاوت است. کرکره  برقی های صنعتی دارای اجزا و قطعات سازنده مشخصی هستند که اصلی ترین آن ها موتور کرکره برقی می باشد. از دیگر اجزا آن می توان به تیغه و ریل کرکره برقی اشاره کرد. نصب و راه اندازی درب های کرکره ای برقی صنعتی نیز متناسب با ابعاد و نوع تیغه ها متفاوت است و تمامی مراحل نصب کرکره برقی نیکو درب مطابق با استانداردهای اروپا بوده و توسط تکنسین های حرفه ای و با تجربه انجام می شود.

کرکره صنعتی از محصولاتی می باشد که استفاده عمومی ندارد و جهت درب ورودی کارخانجات و سوله های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. تیغه کرکره اتوماتیک صنعتی اغلب از نوع تیغه آلومینیوم سایز 100 می باشد و موتور این نوع کرکره از نوع ساید و موتور صنعتی می باشد که در دو نوع تک فاز و سه فاز می باشد.

جهت نصب کرکره برقی صنعتی می بایست از ریل های صنعتی نیز بهره برد چرا که این نوع کرکره صنعتی اغلب در مناطق خارج شهرها مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب در این نوع مکان ها وزش بادهای شدید رایج می باشد.

لازم به ذکر است که نصب و به کار انداختن کرکره های برقی صنعتی بر اساس اندازه و وزن و نوع تیغه های به کار رفته در آن ها انجام می گیرد و به همین دلیل هم کلیه مراحل نصب می بایست بر اساس استاندارد انجام شده و اشخاص ماهر و با تجربه این امر را بر عهده بگیرند. در این بخش  قصد داریم تا به بررسی جزئیات و نکات مربوط به کرکره های برقی صنعتی یا سوله بپردازیم و کارکرد آن ها را مورد ارزیابی قرار دهیم. 

مزایای-اسفاده-از-کرکره-برقی-صنعتی
_

مزایای اسفاده از کرکره برقی صنعتی

_

حرکت روان و بدون با صرف نیروی کمتر امنیت (با قفل های منحصر به فرد)
عدم اشغال فضا به هنگام باز و بسته شدن درب افزایش درب زیبایی نمای کارخانه
حفاظت محیط در برابر عوامل جوی نا مساعد و نور خورشید
حفاظت در برابر سرقت و امنیت بالا
قابلیت کنترل از راه دور را دارد
در کرکره های صنعتی از تیغه های آلومینیوم دوجداره و گالوانیزه فوم دار سایز 100 می بایست استفاده شود و از تیغه های پلی کربنات (تیغه شفاف) نمی توان استفاده نمود.

در این نوع کرکره ها حتما میبایست از موتور ساید و صنعتی بهره برد چرا که دیگر موتورهای تیوبلار و یا سانترال (موتور mc) هم از لحاظ قدرت و سرعت مورد استفاده نمی توان قرارداد.

در کرکره اتوماتیک صنعتی میبایست از ریل های آهنی سایز 10 استفاده کرد چرا که از لحاظ مقاومت در برابر باد بهترین گزینه می باشد و از لحاظ مقاومت در برابر فشار تیغه ابتدای بهتر نصب می شود و نیاز به هدایت کننده تیغه نمی باشد.

در کرکره صنعتی پروفیل مورد استفاده می بایست از پروفیل ضخیم استفاده گردد تا در دراز مدت دچار پوسیدگی و فرسایش نشوند و در آهن کشی آن دقت و ظرافت مولفه اصلی می باشد.

توان جابجایی کرکره ها با ابعاد مختلف و تردد بالا حتی ورودی های مرتفع مانند ورودی های مرتفع مانند خودرو سازی ها و انبار ها و کارگاه ها

آیا نیاز به نصب کرکره برقی خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

نکات مهم در نصب کرکره برقی صنعتی یا سوله ها

_

پیش از این که اقدام به تهیه و نصب کرکره برقی سوله نمایید، نکات مهمی وجود دارند که حتما باید آن ها را مد نظر داشته باشید. برای نصب این نوع از درب ها می بایست نوع تیغه را متناسب با ابعاد درب سوله انتخاب کرده و یک نوع تیغه مقاوم را برای این کار انتخاب نمایید تا در زمان وزش باد های شدید و یا سایر عوامل خارجی بتواند از خود مقاومت نشان داده و کارایی مناسبی داشته باشد. همچنین لازم است تا موتور کرکره برقی را نیز بر اساس ابعاد کرکره برقی سوله انتخاب نموده و وزن تیغه ها را هم در زمان تهیه موتور در نظر داشته باید. توجه داشته باشید تا تیغه ای که تهیه می کنید حتما برای به کار بردن در کارخانه و سوله مورد نظر مناسب باشد.

برای این که بتوانید از برخورد کردن کرکره برقی با تجهیزات و ماشین الات موجود در محیط صنعتی مد نظر پیشگیری نمایید لازم است تا نسبت به نصب یک عدد سنسور ایمنی مثل سنسور ایمنی فتوسل در کرکره برقی خود اقدام نمایید. از آن جایی که رفت و آمد از طریق کرکره برقی سوله به طور مدام انجام شده و تردد در آن زیاد است، برای این که بتوان امنیت کاربران را تامین نمود می بایست نصب سنسور ایمنی فتوسل را حتما مد نظر قرار داد. نصب این سنسور باعث می شود که اگر فردی و یا یک وسیله ای در پایین کرکره برقی قرار داشته باشد، حرکت کرکره برقی متوقف شده و از حرکت باز ایستد.

کرکره-برقی-صنعتی-(1)
کرکره-برقی-صنعتی--(2)
_

تیغه های کرکره برقی صنعتی یا سوله ها

_

با توجه به این مورد که اغلب سوله ها در محیط های صنعتی و خارج از شهر قرار دارند و در این نواحی وزش شدید باد وجود دارد باید از نصب تیغه های دارای سوراخ ( مانند تیغه فول پانچ و کرکره برقی رول گیتر ) پرهیز کنیم تا گرد و غبار و خاک وارد محیط داخل نشود. نکته ای که در اینجا دارای اهمیت است این است که در صورت استفاده از تیغه سبک و ضعیف در مواقع نرمال مشکلی وجود ندارد ولی در صورت وزش باد شدید تیغه شروع به تکان خوردن و ایجاد سر و صدا می کند و اگر در عرض زیاد از تیغه سبک و نازک استفاده شده باشد ممکن است تیغه حالت مقعری به خود گرفته و از ریل خارج شود.

پرکاربرد ترین تیغه کرکره برقی جهت سوله های انبار و کارخانه، تیغه کرکره آلومینیومی می باشد که تیغه 80 آلومینیوم تا ابعاد 6x6 مترمربع، تیغه 100 آلومینیوم تا ابعاد 8×8 مترمربع و تیغه 145 آلومینیومی تا ابعاد 12x12 مترمربع قابل نصب می باشد. دیگر تیغه پرکاربرد جهت کرکره برقی سوله و ساختمان های صنعتی کرکره برقی شفاف نانو پلی کربنات است که معمولاً تا ابعاد 5x5 مترمربع به صورت یک تکه و یا بصورت ترکیبی با تیغه های آلومینیومی اجرا می شود. نکته ای که باید متذکر شویم این است که قیمت تیغه کرکره پلی کربنات شفاف بسیار بالاتر از تیغه کرکره آلومینیوم می باشد.

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.