نصب کرکره برقی فولادی و گالوانیزه

کرکره فولادی یکی از انواع کرکره برقی می باشد که جنس تیغه و ریل های به کار رفته در این مدل کرکره برقی از جنس فولاد ساخته شده است. کرکره برقی فولادی استحکام و دوام بسیار بالایی دارد. در بسیاری از درب های ورودی ساختمان ها از آن استفاده می گردد. 

کرکره فولادی به دلیل مقاومت بسیار بالای آن نسبت به سایر کرکره ها مانند کرکره آلومینیومی با عنوان کرکره برقی ضد سرقت در بازار به فروش می رسد. بالا بودن مقاومت کرکره فولادی سبب می‌گردد امکان تخریب و نفوذ از این مدل کرکره برقی بسیار پایین بوده و امنیت محل استفاده از این کرکره برقی فولادی بالا رود. همچنین با تیغه های مختلف آن در طرح ها و رنگ های مختلف و همچنین نوع پانچی آن نیز به کرکره برقی پانچی هم نیز می شناسند. 

در صورتی که فضا نیاز به عایق بندی داشته باشد، ما کرکره عایق بندی شده فولادی تولید می کنیم که برای کارخانه ها و انبارها مناسب است. اگرچه ضخامت این درب ها ضخیم تر است ، اما دارای امنیت بیشتری نسبت به انواع کرکره برقی است. درب ها به گونه ای طراحی شده اند که حداقل جریان هوا را از درون عبور می دهند و در قسمت پایین آب بندی آب و هوایی سنگین وجود دارد. استحکام این درها از فولاد بهم پیوسته ساخته شده و از کف عایق پر شده است و آنها را برای کاربردهای صنعتی و تجاری مناسب می کند.درب ها را می توان به صورت داخلی در داخل ساختمان ، یا در قسمت خارجی (یک سایبان مورد نیاز است) نصب کرد . قسمت پایین درب را می توان در یک ریل پایین T یا L مانند قرار داد که به آن قدرت و ثبات بیشتری می بخشد.

 

های کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه
_

تیغه کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه

_

امروزه با پیشرفت تکنولوژی استفاده از تیغه کرکره برقی فولادی یا گالوانیزه بسیار پیشرفت کرده است توصیه می‌شود که برای کرکره برقی منازل و مراکز اداری و تجاری از این نوع کرکره برقی فولادی استفاده شود. علت محبوبیت تیغه کرکره برقی گالوانیزه به دلیل صدای کم آن در هنگام کار کردن تعداد دفعات خراب شدن پایین آن نسبت به سایر کرکره‌برقی های معمولی می باشد.

اگر شما قصد خرید تیغه کرکره برقی فولادی را دارید باید به این نکته دقت داشته باشید که امکان دارد که کرکره خریداری شده از جنس فولاد نباشد.

معمولاً تیغه ای که اجزاء آهن گالوانیزه ساخته شده را به نام تیغه کرکره برقی فولادی در بازار به فروش می رسانند و این تیغ احتمال زنگ‌زدگی بیشتری نسبت به تیغه فولادی دارد و کیفیت آن پایین تر می باشد.

برای آنکه مطمئن شوید که یک را برای خریداری شده از جنس فولاد می باشد یا نه می‌توانید قیمت آن را با تیغه آلومینیوم در مقایسه کنید.

قیمت تیغه کرکره برقی فولادی حدوداً سه برابر جنس آلومینیوم می باشد.همچنین اگر تیغه کرکره برقی شما جنس گالیسیا فولاد نباشد به وسیله آهن ربا جذب نمی شود.

یکی دیگر از تفاوت های این دو نوع تیغه در کیفیت و رنگ آمیزی آنها می باشد که معمولاً تیغه آلومینیومی کیفیت بالاتری نسبت تیغه کرکره گالوانیزه دارد.

مقایسه تیغه کرکره فولادی با تیغه کرکره آلومینیومی

قیمت تیغه کرکره فولادی بالاتر از تیغه کرکره آلومینیومی می باشد.

معمولاً تیغه آلومینیومی کیفیت بالاتری نسبت تیغه کرکره گالوانیزه دارد.

تیغه کرکره آلومینیومی معمولاً در کارگاه ها ساخته می شوند تیغه کرکره فولادی به صورت کارخانه ای ساخته می شوند.

یکی از مشکلات تیغه کرکره گالوانیزه این است که بعد از مدت ها کمی تغییر شکل می دهد و در هنگام کار کردن به سر و صدا میافتد

آیا نیاز به نصب کرکره برقی خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

مشخصات فنی کرکره برقی فولادی و گالوانیزه

_

گالوانیزاسیون

گالوانیزاسیون نوعی تکنولوژی می باشد که بر روی برخی از فلزات اعمال می شود. برای مقاوم سازی و ماندگاری روکشی از روی بر روی فلزات انجام می شود. از این فلزات در پیچ و رولپلاک و کرکره فولادی استفاده می شود.

ضربه گیر

یکی از مشخصات فولاد، در برابر ضربه مقاوم است. این یکی از مشخصات مهم در کرکره می باشد. زیرا ضربه باعث آسیب و کاهش کیفیت کرکره می شود.

ضد استهلاک

عمدتا درب های اتوماتیک بتدریج در اثر عوامل طبیعی از جمله طوفان دچار استهلاک می شود اما جنس فولادی دچار استهلاک نمی شود.

متناسب با شرایط جوی

عواملی از جمله گرمای ناسی از تابش مستقیم خورشید و رطوبت می تواند تاثیر مخربی بر کرکره برقی بگذارد اما در مورد این نوع کرکره اینگونه نیست. به همین دلیل در همه شرایط آب و هوایی مقاوم می باشد.

رنگ ماندگار

یکی از نگرانی های شایع درباره کرکره از بین رفتن رنگ به مرور زمان می باشد در مورد این نوع کرکره نگران نباشید زیرا با توجه به گالوانیزه شدن در طی فرآیند ساخت رنگ خود را حفظ می کند.

ضد سرقت

امکان دزدی از کرکره برقی فولادی به هیچ وجه وجود ندارد. به همین دلیل از این نوع کرکره در اماکنی که امنیت بسیار مهم است استفاده می شود.

عایق بندی

یکی از مشخصات مهم این نوع کرکره اینست که از به هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند که این موضوع صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

ماندگاری و عمر زیاد

مقاومت بالای این نوع کرکره باعث شده است که حداقل تا 30 سال عمر کند البته در صورتی که به درستی سرویس و نگهداری شود.

نصب کرکره برقی فولادی و گالوانیزه
خرید-و-نصب-کرکره-برقی-فولادی-و-گالوانیزه
_

خرید و نصب کرکره برقی فولادی و گالوانیزه

_

برای خرید کرکره برقی فولادی باید قیمت و کارایی آن را در نظر داشته باشید زیرا اگر هدف شما امنیت بالاتر مکان مورد نظرتان است کرکره برقی فولادی می تواند برای شما مناسب باشد.

قیمت کرکره برقی گالوانیزه مناسب و مقرون به صرفه می باشد و دارای کیفیت بالاتری نسبت به سایر کرکره‌برقی ها است. شما می توانید برای خرید کرکره برقی فولادی سایز مکان مورد نظر خود را که قصد برای آن کرکره برقی نصب کنید اندازه گیری کنید سپس با شرکت نیکو درب تماس بگیرید تا از خدمات نصب کرکره برقی با بیشترین کیفیت و مناسبترین قیمت بهره‌مند شوید.

همچنین جهت نصب کرکره برقی گالوانیزه شما باید از شرکت متخصص که در زمینه تخصص دارند کمک بگیرید.

متخصصان شرکت نیکو درب تکنیک های خود را برای نصب انواع کرکره برقی ها آموزش داده ایم و در این زمینه کاملا حرفه ای می باشند.

عملیات نصب کرکره برقی فولادی کار تخصصی می باشد و در صورتی که این کار به درستی انجام نشود بعدا می تواند خطرات امنیتی زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. شما می توانید از خدمات نصب کرکره برقی با کمترین قیمت شرکت نیکو درب بهره مند شوید.

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.