نصب کرکره برقی مغازه ای

شاید آشنا ترین نوع کرکره اتوماتیک ، همان کرکره برقی مغازه است. کرکره برقی مغازه معمولاً بصورت دورپیج بیرون نصب می شوند و دورپیچ یا همان رول کرکره برقی مغازه داخل تابلو مغازه قرار می گیرد. ولی در بعضی مواقع با توجه به شرایط خاص محل نصب کرکره برقی مغازه می توان دورپیچ و رول کرکره برقی به سمت داخل مغازه نصب گردد. کرکره برقی مغازه در مراکز خرید ، پاساژ ها ، مجتمع های تجاری و فود کورت ها معمولاً کرکره برقی به صورت رول به داخل نصب می شود و کرکره برقی در مغازه ها و فروشگاه های مجود در سطح شهر و در کوچه و خیابان و بازار های محلی عموماً رول و در و پیچ به سمت بیرون و داخل تابلو قرار می گیرد.

تیغه کرکره برقی مغازه از نظر مقاومت در سطح بالایی قرار دارد و ضامن اصلی امنیت مغازه یا کارگاه است و در بحث اسیب پذیری در رده اخر قرار می گیرد و در موارد محدودی ممکن است کرکره برقی مغازه دچار ایراد و مشکل شود.

یکی از پرمصرف ترین انواع درب کرکره ای ، کرکره برقی مغازه است. قیمت کرکره برقی مغازه و یا هر کرکره برقی دیگری با تیغه آلومینیوم سبک ارزان ، با تیغه آلومینیوم سنگین و فولادی به مراتب گرانتر و با تیغه پلی کربنات شفاف و رول گیتر خیلی گران می باشد.

شرکت نیکو درب با متخصصان حرفه ای خود در زمینه کرکره برقی خدمات نصب انواع کرکره برقی را ارایه می دهد کافیست با ما تماس بگیرید .

 

کرکره-برقی-مغازه-ای1
_

انواع تیغه کرکره برقی مغازه ای

_

تیغه آلومینیومی

تیغه آلومینیومی در کل کاربرد زیادی دارد. این نوع تیغه‌ها، از لحاظ کیفیت‌، در درجه‌های مختلفی از جمله درجه 1، درجه 2 و درجه سه قرار دارند. انتخاب از میان کیفیت‌های مختلف تیغه‌های آلومینیومی بر اساس نیاز و سرمایه انجام می‌گیرد.

عموماً جهت کرکره برقی مغازه از تیغه کرکره آلومینیوم استفاده می شود ، 

تیغه‌های گالوانیزه

تیغه‌هایی که از جنس گالوانیزه هستند هم کاربرد وسیعی دارند و هم از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار هستند.

تیغه پلی کربنات

تیغه‌های پلی کربنات، از لحاظ ظاهری شفاف هستند و محیط پشت و روی کرکره برقی را به وضوح نشان می‌دهند.

آیا نیاز به نصب کرکره برقی خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

موتور کرکره برقی مغازه ای باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

_

در سال 97 شاهد قطع مکرر برقی بودیم و مجدداً در زمستان سال 99 نیز باز شاهد قطعی ها برق مکرر در سطح کشور بودیم. پس توصیه می کنیم اگر مغازه ی شما کلاً یک دهنه است برای آن موتور دارای برق اضطرای ( به اصطلاح ups دار ) نصب کنید تا در صورت قطع برق دچار مشکل نشوید. همچنین اگر مغازه شما چند دهنه است ، حداقل دهنه اصلی که ورودی مغازه است را موتور دارای ups نصب کنید. البته نصب این موتور به مابقی دهنه ها نیز بلامانع است ولی قیمت خرید کرکره برقی مغازه و هزینه نگهداری کرکره مغازه با نصب موتور داری ups بالاتر می برد.

برای کرکره مغازه موتور توبلار بهتر است یا موتور ساید؟

با توجه به اینکه معمولاً کرکره مغازه داخل تابلو نصب می شود و معمولاً داخل تابلو بسیار نامنظم است و سیم ها و شاسی های تابلو به صورت نامنظم نصب شده و فضا برای نصب و تعمیرات کرکره محدود است، توصیه می کنیم از موتور ساید استفاده کنید. زیرا در صورت خرابی موتور توبلار در فضای محدود داخل تابلو ، تعمیرات زمانبر خواهد بود و علاوه بر اینکه تایم بیشتری برای باز و بست موتور نیاز است ، اجرت این باز و بستن نیز بیشتر خواهد بود. ولی اگر داخل تابلو منظم است و خود تابلو بزرگ است و فضای مناسب برای کار نصاب فراهم است، تقاوتی میان توبلار و ساید نیست و فقط ابعاد دهنه و وزن تیغه کرکره ها ، تعیین کننده نوع موتور خواهد بود

 

کرکره-برقی-مغازه-ای-(1)
کرکره-مغازه-11
_

هزینه خرید و نصب کرکره برقی مغازه ای

_

 از مهم ­ترین مسائلی که در وهله اول در انتخاب کرکره برقی مغازه ­ای باید به آن توجه کنید، هزینه کرکره اتوماتیک می­باشد. هزینه­ ای که شما قرار است، با خرید کرکره بپردازید، تنها شامل خرید آن نمی باشد، بلکه نصب کرکره برقی نیز برای خود هزینه دارد. 

قیمت کل کرکره برقی مغازه شامل: هزینه تیغه کرکره برقی فروشگاهی ، هزینه وزن تیغه، نوع موتور آن، هزینه شفت، هزینه نصب و آهنکشی، هزینه آهن و نصب کرکره برقی مغازه، کرایه حمل و … می­باشد که قبل از خرید تمام این موارد را با توجه به قیمت­هایی که دارند، باید مورد بررسی قرار دهید.

صرف نظر از قیمت، کدام تیغه های کرکره برقی برای مغازه مناسب هستند؟

پلی کربنات زواری و الومینیوم سبک سطح ایمنی متوسط دارند ولی تیغه آلومینیوم سنگین ، فولادی و پلی کربنات لوله استیل ، تیغه رول گیتر سطح ایمنی بالایی دارند.

از نظر ظاهری، آلومینیوم و فولادی بعد از نصب خیلی به یکدیگر شباهت دارند ولی اگر بخواهید از بیرون داخل فروشگاه دیده شود باید تیغه پلی کربنات و یا رول گیتر را انتخاب نمایید.

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.