نصب کرکره برقی پارکینگی

همانطور که از نام کرکره برقی پارکینگ مشخص است، برای نصب درب اصلی یا فرعی پارکینگ، از آن استفاده می‌شود. مجتمع‌ها و ساختمان‌هایی که در آن افراد به دنبال امنیت بالا و راحتی بیشتر در هنگام عبور و مرور هستند، اقدام به نصب و راه اندازی کرکره برقی پارکینگ هستند. امروزه نیز، با بیشتر شدن رفاه اجتماعی، می‌توان گفت که اکثر خانه‌ها دارای پارکینگ هستند و به کرکره برقی پارکینگ نیاز دارند. در گذشته، مردم به صورت دستی درب های پارکینگ را باز و بسته می‌کردند اما امروزه با تولید انواع درب اتوماتیک، این کار به راحتی و با کمک یک ریموت انجام می‌شود. علاوه بر درب پارکینگ خانه‌ها، امروزه از کرکره برقی در فروشگاه‌ها، بانک‌ها و به ویژه مغازه‌ها استفاده می‌شود.

عموماً از کرکره برقی، برای درب اصلی پارکینگ ساختمان‌ها یا بعد از درب اول، به عنوان درب دوم، جهت جلوگیری از وارد شدن افراد متفرقه به پارکینگ، استفاده می‌کنند. در ساخت انواع درب کرکره‌ای، حتما باید به نکات فنی توجه ویژه‌ای شود و نصب آن باید توسط متخصصین این کار، صورت بگیرد. قبل از انجام هر عملیاتی، باید از تراز بودن محل نصب اطمینان حاصل کنید. همچنین باید به سیم کشی صحیح توجه کنید و برد تیغه را به درستی نصب کنید تا از صدای غیرعادی در حین استفاده جلوگیری کنید. همچنین توجه داشته باشید که لنگه های در هم وزن و در یک رول هستند، البته بین آنها گرد و غبار وجود ندارد. به عنوان نکته پایانی، تضاد بسیار کمی بین تیغه های ضخیم تر وجود دارد. 

نیکو درب، یکی از بهترین شرکت‌های ساخت، نصب کرکره برقی ، موتور کرکره برقی و .. با بیش از دو دهه سابقه موفق، اقدام به ارائه بهترین خدمات کرکره برقی می‌کند.

انواع نصب کرکره برقی پارکینگ
_

انواع روش های نصب درب کرکره ای پارکینگی

_

درب کرکره ای پارکینگ رول به بیرون

اگر ارتفاع کف تا سقف از 2 متیر و 40 سانت کمتر باشد و نیازمندیم که بازشوی کرکره به گونه ای باشد که ماشین های شاسی بلند به راحتی تردد کنند، باید کرکره را روی دیوار خارجی و رول به بیرون نصب کنیم. در نصب کرکره برقی پارکینگ به صورت رول به بیرون، برای موتور آن باید یک کاور در نظر بگیرید.

درب کرکره ای پارکینگ رول به داخل

در کرکره برقی پارکینگی که به صورت رول بیرون نصب می شوند یک استوانه با قطر 35 سانتی متر بالای کرکره قرار میگیرد. اگر ارتفاع کف تا سقف شما 2 متر و 40 سانت باشد، با در نظر گرفتن ارتفاع خودروهای شاسی بلند که 2 متر است، هیچ مشکلی برای نصب درب کرکره ای پارکینگ به صورت رول به داخل وجود ندارد. در نصب کرکره برقی پارکینگ رول به داخل، موتور در داخل ساختمان قرار میگیرد. در نتیجه در معرض نور خورشید و بارش برف و باران نخواهد بود و به کاور نیاز ندارد

آیا نیاز به نصب کرکره برقی خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

در نصب کرکره برقی پارکینگ به چه مواردی باید دقت کنیم؟

_

موارد زیادی در استاندارد بودن نصب درب کرکره ای موثر هستند. مواردی مانند محل مناسب، نوع موتور و صفحه پلیت های مورد استفاده همه و هممه در کیفیت نهایی نصب درب کرکره ای موثر هستند.

نصب ریل کرکره برقی نیز باید کاملا محکم کاری شوند و زیرسازی محکمی در هنگام نصب پلیت ها شوند. همچنین در نصب کرکره برقی پارکینگ باید از تیغه های مناسب استفاده شوند و نیرو و توان موتور نیز متناسب با ابعاد درب کرکره ای باشد.

انتخاب موتور درب کرکره ای باید بر اساس میزان تردد و وزن درب باشد. معمولا برای نصب کرکره های برقی در مکان هایی مانند پارکینگ های پر تردد از موتور ساید استفاده می شود همچنین برای نصب کرکره برقی مغازه که در طول روز کم باز و بسته می شوند از موتور سنترال استفاده می شود که قابل نصب بر روی کرکره قدیمی نیز هستند.

البته نمونه هایی از موتورهای توبولار نیز در توان های مختلفی تولید و عرضه شده اند.

کرکره برقی
برقی پارکینگی 1
_

نکات نصب کرکره برقی پارکینگی

_

در زمان خرید کرکره برقی پارکینگ، حتما به ابعاد کرکره و تیغه استفاده شده توجه کنید و در نظر داشته باشید که می‌توانید با توجه به نمای ساختمان و رنگ‌بندی پارکینگ، از تیغه‌های رنگی و مدل‌دار استفاده کنید. همچنین باید به نوع موتور کرکره برقی هم توجه کنید؛ برای مثال اگر احتمال باز و بسته شدن درب پارکینگ بیش از 50 بار در طول یک روز است، نباید از موتور توبلار استفاده کنید زیرا این موتورها در تعداد تردد در طول یک روز، محدودیت دارند.

قبل از انجام هر عملیاتی، باید از تراز بودن محل نصب اطمینان حاصل کنید. همچنین باید به سیم کشی صحیح توجه کنید و برد تیغه را به درستی نصب کنید تا از صدای غیرعادی در حین استفاده جلوگیری کنید. همچنین توجه داشته باشید که لنگه های در هم وزن و در یک رول هستند، البته بین آنها گرد و غبار وجود ندارد. به عنوان نکته پایانی، تضاد بسیار کمی بین تیغه های ضخیم تر وجود دارد. به راحتی می توانید در این زمینه از نیکو درب کمک بگیرید

امروزه استفاده از کرکره های برقی در محل های ورودی و خروجی اماکن مختلف به دلیل سهولت در تردد از محبوبیت قابل توجهی برخوردارند نکات مهم ازجمله آهن کشی نوع تیغه سیم کشی و... از عوامل مهم در نصب کرکره برقی پارکینگی می باشند.

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.