نصب کرکره برقی پلی کربنات

کرکره برقی پلی کربنات را می توان جزو پرکاربردترین نوع کرکره برقی نامید. از این نوع کرکره برقی بصورت فراوان در مغازه ها ، پارکینگ ها ، بانک ها ، صرافی ها و … استفاده می شود. با توجه به ظاهر شفاف کرکره های پلی کربنات که به همین دلیل به آن ها کرکره شفاف نیز گفته می شود. بسیاری از افراد این نوع کرکره برقی را کرکره پلی کربنات شیشه ای نیز می نامند.  مواد اولیه آن از کامپوزیت بسیار مستحکم و مقاوم نانو پلی کربنات و از مقاوم ترین پلیمر ساخته شده ( با مقاومت مکانیکی بسیار بالا ) است. جهت استحکام بیشتر در میان فواصل آن ها از لوله های استیل یا آلومینیوم استفاده می شود که امنیت را دو چندان می کند.  کرکره برقی پلی کربنات را فولاد پلاستیکی نیز می گویند به طوری که کرکره پلی کربنات با ضربات محکم پتک و چکش نیز خرد نمی شود. برخلاف ظاهر شفاف کرکره برقی شفاف در تولید آن از شیشه استفاده نشده است. این نوع کرکره پلی کربنات بسیار مستحکم بوده و حتی استحکام آن از کرکره آلومینیومی و کرکره فولادی نیز بالاتر می باشد.

نصب کرکره برقی از نوع پلی کربنات نوع مدرنی از کرکره برقی اتوماتیک می باشند که نسبت به نمونه های آلومینیومی،گالوانیزه و فوم دار مشابه از امنیت و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. نصب کرکره پلی کربنات برقی شفاف با استفاده از لوله های آلومینیومی یا زوارهای آلومینیومی و یا لوله استیل به یکدیگر متصل می شوند. جهت نصب کرکره پلی کربنات با عرض دهنه کوچک (حدوداً تا ۴ متر) از کرکره برقی شفاف با لوله و یا زوار آلومینیومی استفاده می شود ولی برای نصب کرکره پلی کربنات پروژه هایی با عرض دهنه بزرگ و همچنین پروژه هایی که امنیت و خاصیت ضد سرقت برای ما از اهمیت برخوردار است نصب کرکره پلی کربنات شفاف با لوله استیل توصیه می گردد. شرکت نیکو درب به مشتریان عزیز این امکان را می دهد تا در صورت تمایل کرکره پلی کربنات با رنگ سفارشی مشتری را نیز تهیه نماید.

برقی پلی کربنات
_

انواع کرکره برقی پلی کربنات شفاف

_

کرکره برقی پلی کربنات شفاف جزو کرکره‌های برقی پرکابرد و پرفروش در بازار می‌باشد. این کرکره در رنگ‌ها و مدل های مختلفی طراحی و ساخته می‌شود. هر یک از این مدل ها با توجه به کاربردی که دارند در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کرکره پلی کربنات شیشه‌ای بصورت یکسره ساخته نمی شود. بلکه قطعات کوچکی هستند که در کنار همدیگر قرار می‌گیرند. انواع کرکره برقی پلی کربنات شفاف عبارت‌اند از:

کرکره برقی پلی کربنات شفاف زواری
کرکره برقی شفاف لوله ای

هر دو نوع کرکره پلی کربنات زواری و لوله ای در طرح و مدلهای مختلف تهیه و تولید می گردند. تفاوت اصلی در مدل های مختلف این کرکره های برقی شفاف اندازه ضخامت ، طول و عرض قطعات پلی کربنات و قطر لوله یا زوار می باشد. بنابراین هرچه ضخامت قطعه پلی کربنات بیشتر باشد، استحکام کرکره شفاف ضد سرقت بالاتر رفته و قیمت کرکره پلی کربنات شفاف نیز بیشتر می شود. بصورت معمول تیغه پلی کربنات درجه یک ضخامتی بین 3 الی 6 میلی متر دارد که بطور میانگین وزن هر متر مربع آن چیزی بین 9 الی 11 کیلوگرم می باشد. 

آیا نیاز به نصب کرکره برقی خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

موارد استفاده کرکره برقی پلی کربنات

_

کرکره برقی پلی کربنات در رنگ و طرح مختلفی طراحی و ساخته می شوند به همین جهت کاربرد بسیار زیادی دارند. با توجه به اینکه قیمت کرکره پلی کربنات شفاف نسبت به قیمت کرکره آلومینیومی بالاتر می باشد. معمولا از کرکره برقی شفاف پلی کربنات به دلیل خاصیت ضد ضربه ، ضد حریق و ضد سرقت بودن آن در مواردی استفاده می شود که امنیت محل اهمیت بسیار بالایی داشته باشد. با توجه به شفاف بودن کرکره برقی پلی کربنات و نمایان بودن محیط داخل از بیرون در صورت بروز سرقت در محل انجام عملیات برای نیروهای انتظامی و پلیس راحت تر می باشد. با توجه به موارد اشاره شده استفاده از این مدل کرکره برقی پلی کربنات در بانک ها ، صرافی ها و طلا فروشی ها و سایر اماکنی که از لحاظ امنیتی اهمیت بالایی دارند بسیار توصیه می شود. همچنین با توجه به شفافیت این مدل کرکره برقی استفاده از آن در بالکن ساختمان (کرکره شفاف برای بالکن) و پارکینگ ساختمانهای جنوبی که احتیاج به ورود نور دارد بسیار مرسوم می باشد.

موارد استفاده کرکره شفاف پلی کربنات عبارت اند از:

ساختمان های فروشگاهی
مراکز فروشگاهی و پاساژ
استفاده در دکوراسیون داخلی ساختمان ها
استفاده به عنوان پارتیشن متحرک
بالکن ساختمان ها (کرکره شفاف برای بالکن)
پارکینگ های ساختمان های جنوبی

انواع-کرکره-برقی-پلی-کربنات-شفاف
تیغه-کرکره-برقی-پلی-کربنات
_

تیغه های کرکره برقی پلی کربنات یا شفاف

_

تیغه شفاف یا همان پلی کربنات از مقاوم ترین پلیمر ساخته شده و با مقاومت بالای خود باعث شده در اماکن امنیتی مختلف از آن استفاده شود. این تیغه ها ضد ضربه ،ضد گلوله ،غیر قابل اشتعال و بسیار شکیل و زیبا، در رنگ های گوناگون از جمله شیشه ای ، دودی ، مسی ، آبی و … ساخته می شوند. تیغه شفاف در طرح ها و مدل های مختلف در بازار وجود داردآ اما نکته ی بسیار مهمی که در خرید این نوع کرکره باید به آن دقت کرد جنس پلی کربنات و وزن آن می باشد و بسته به نوع کاربرد هر کدام باید انتخاب شود. وزن تیغه های امنیتی پلی کربنات در هر متر مربع باید بالای 10 کیلوگرم باشد .این تیغه ها در وزن های پایین تر فقط کاربرد زیبایی دارد و از حالت امنیتی خارج می شوند. کرکره شفاف یا کرکره پلی کربنات معمولاً جهت اماکنی نظیر بانک ها و صرافی ها که از نظر امنیتی نیاز است در هنگام شب داخل آنها رویت شود کاربرد دارد .کرکره شفاف علاوه بر عبور نور و محافظت در برابر اشعه UV ، در مقایسه با سایر کرکره اتوماتیک بیشترین ضریب ایمنی در برابر سرقت را دارا و انواع مختلف آن دارای تائیدیه امنیتی از پلیس پیشگیری نیروی انتظامی می باشد .

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.