نصب کرکره برقی پنجره ای

به دلیل حفاظت بیشتر از اماکن تجاری و مسکونی، انواع مختلف کرکره اتوماتیک به مرور روی کار آمدند تا بتوانند نیاز‌های امنیتی و حفاظتی محیط را نیز برطرف نمایند. هنگامی‌که پس از تفکر و برسی های دقیق درونی بسیار به این نتیجه می‌رسید که حتی ورودی پارکینگ و ساختمان شما نیاز به امنیت بیشتری هم دارد، این محصول می‌تواند بهترین گزینه باشد. هنگامی‌که به این نتیجه می‌رسید سوألات متداولی ممکن است از ذهنتان عبور کند.

کرکره برقی پنجره ای، برای حفاظت از پنجره‌ها و سارقان ساخته‌شده و دارای امنیت بسیار بالایی است. کرکره برقی پنجره ای، عایقی برای جلوگیری از صدا و گرد وغبار‌ است و به زیبایی و امنیت ساختمان شما می‌افزاید.

بعد از برقراری تماس از سوی مشتری، کارشناسان نیکو درب  ابعاد نصب از قبیل عرض و ارتفاع ورودی و محل نصب را از مشتری می‌پرسند. بر این اساس قیمت کرکره برقی برای پارکینگ، به صورت پیش فاکتور تنظیم می‌گردد و برای مشتری ارسال می‌شود. پس از تأیید پیش فاکتور فروش کرکره برقی برای پارکینگ مشتری، بنابر روند شرکت، کارشناس فروش در محل حاضرشده و اندازه‌های دقیق درب ورودی پارکینگ را برآورد می‌کند و فاکتور اصلی را به مشتری تحویل می‌دهد.
پس از تأیید مشتری، قرارداد به امضای مشتری خواهد رسید. گاه مشتری تمایل دارد که محصول او دارای طرح خاصی باشد، به‌طور مثال دارای نماد و لوگوی شرکت و یا معرف نام تجاری او باشد، این موارد هم بر هزینه نهایی تأثیر خواهد گذاشت.

مزایای-کرکره-برقی-پنجره-ای
_

کرکره برقی پنجره ای و کاربرد‌های مختلف آن

_

کرکره پنجره نوعی از کرکره برقی برای حفاظ‌های پنجره و تراس، بالکن و ورودی درب واحد آپارتمان‌ها می‌باشد. این کرکره جایگزین حفاظ‌های سنتی قدیمی که از حفاظ‌های نرده‌ای شده است. زیرا استفاده از این نوع کرکره هم بسیار شیک و مدرن می‌باشد. هم شما با استفاده از کرکره‌ها می‌توانید در زمان لزوم با بالا زدن کرکره دسترسی به بالکن یا تراس را داشته باشید.

استفاده از حفاظ نرده‌ای عملا باعث مسدود شدن بالکن یا تراس می‌شود و تراس شما را بلا استفاده می‌کرد. همچنین استفاده از کرکره پنجره باعث ایجاد فضای مدرن به ساختمان می‌گردد.

کرکره پنجره نیز به دو دسته تقسیم می‌گردد:

 کرکره برقی پنجره از نوع فولاد منیزیوم

کرکره پنجره از نوع فولاد منیزیوم که می‌تواند بصورت فوم دار و یا دو پل یا تک پل باشد از این نوع کرکره بیشتر برای ویلا‌ها و یا ساختمان‌هایی که در آن‌ها زیاد تردد نیست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کرکره برقی پنجره شفاف

کرکره شفاف  می‌باشد که از جنس پلی کربنات است که حالت شیشه‌ای را دارد. استفاده از این نوع کرکره باعث حفظ نور ساختمان در زمانی که کرکره بسته است می‌شود.

آیا نیاز به نصب کرکره برقی خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

مزایای استفاده از کرکره برقی پنجره ای

_

صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از خروج انرژی گرمایی و سرمایی داخل ساختمان
بالا بردن امنیت ساختمان
زیبا سازی نمای ساختمان
هزینه پایین سرویس کرکره برقی پنجره نسبت به کرکره برقی های معمولی
امکان نصب راحت و آسان این کرکره و مقاومت در برابر رطوبت هوا و اکسیده شدن
جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل ساختمان
باز و بسته شدن بدون صدا
قابلیت دیده شدن فضای بیرونی
هزینه پایین نصب کرکره برقی
قابلیت کنترل از طریق ریموت و از راه دور
امکان سفارش کرکره پنجره ای یا کرکره پست پنجره ای در رنگ دلخواه تان در ایران کرکره
امکان نصب کرکره پنجره در مساحت های بالا
امکان تنظیم میزان نور ورودی

داشتن رنگ های گوناگون مطابق با هر سلیقه و قابلیت ست کردن با محیط اطراف

امکان قرار دادن لوگو شرکت روی کرکره برقی جهت نصب در مراکز اداری

حرکت بی صدای کرکره برقی با وجود تیغه ی مرغوب

 

کرکره-برقی-پنجره
کرکره-مغازه-11
_

قیمت نصب کرکره برقی پنجره ای

_

قیمت نصب کرکره برقی پنجره تحت عوامل مختلفی می‌ تواند تعیین شود. یکی از این عوامل تیغه و متراژ مورد استفاده برای آن است. در حال حاضر گران‌ترین تیغه موجود در بازار، تیغه کرکره پلی کربنات شفاف است که امنیت بالایی را به خانه ‌ها می ‌بخشد. اگر متراژ یک بالکن در ابعاد کوچک باشد، قیمت نهایی زیاد نخواهد بود اما در مورد بالکن‌های بزرگ‌تر هزینه نهایی بالاتر خواهد بود و تیغه یکی از مهم‌ترین عوامل در رشد این قیمت است. همچنین کرکره بالکن نسبت به دیگر کرکره‌ها از وزن بالاتری برخوردار می‌باشد، به همین علت موتوری که در آن تعبیه می‌شود باید قدرت بالایی داشته باشد. همین موتور با قدرت بالا در قیمت کرکره بالکن تاثیر گذار خواهد بود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر جهت نصب کرکره برقی پنجره ای، تیغه استفاده‌شده و موتورهای موجود و نوع متعلقات کرکره برقی می‌توانید با کارشناسان شرکت نیکو درب در تماس باشید.

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.