راهنمای تعمیر جک پارکینگی بی اف تی BFT

جک ها به عنوان یکی از قطعات مهم و اصلی در درب های ریموت دار، از اهمیت زیادی برخوردار هستند. انتخاب و خرید یک جک مناسب و با کیفیت، نقش کلیدی را در کارکرد درست و ایمن درب های ریموت دار داشته و موجب افزایش طول عمر مفید این درب ها می شوند.در کنار انتخاب جک، آشنایی با انواع آن ها و کارایی و مشخصاتی که دارند نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. باید انواع جک ها را شناخت و متناسب با نوع درب، میزان کارایی و سطح استفاده ای که از درب ریموت دار می شود، بهترین و ایده آل ترین جک را برای درب پارگینگ انتخاب کرد. در بین نام های مختلفی که برای جک های مورد استفاده برای درب پارکینگ وجود دارد، جک پارکینگ بی اف تی BFT یکی از نمونه های خوب این محصولات است .

جک پارکینگی بی افی تی یک برند ایتالیایی است و اگر کیفیت و قدرت و زیبایی برای شما مهم است جک پارکینگی بی اف تی گزینه خوبی است ولی به دلیل خاص بودن قطعات این جک پارکینگی ایتالیایی تعمیرات جک پارکینگی بی اف تی BFTt هزینه های بالایی را شامل میشود اما بدلیل طراحی خارق العاده شرکت بی اف تی معمولا این جک پارکینگی عمر بالایی دارد.

  • بررسی ریموت جک BFT
  • بررسی بازوهای جک BFT
  • بررسی چشمی های جک BFT
  • بررسی درب های پارکینگ
  • بررسی قطعات جک BFT
  • بررسی هر گونه خرابی
تعمیر-جک-پارکینگی-BFT
تعمیر-جک-پارکینگی-BFT

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید

BFT

عملکرد جک پارکینگی بی اف تی BFT

سیستم جک پارکینگی بی اف تی به صورت دو سرعته طراحی شده است که این عملکرد مانع از کوبش درب به هنگام کارکرد جک پارکینگی بی اف تی میشود.

  • موتور جک پارکینگی بی اف تی از نوع 24 ولت میباشد و دارای یک گیربکس پر قدرت است
  •  قدرت جابه جایی هر لنگه 250 کیلو گرم  را به جک پارکینگی بی اف تی می دهد.
  • جک پارکینگی بی اف تی قابلیت باز و بسته کردن درب تا 75 بار در روز را دارد که همین موضوع جک پارکینگی بی اف تی را تبدیل به گزینه مناسبی برای مصارف مسکونی کرده است.
  • مدارفرمان جک پارکینگی بی اف تی قابلیت اضافه کردن باطری را دارد و هنگام قطع برق توسط یو پی اس درب باز و بسته میشود و نیاز به سیستم خلاص کن دستی ندارد.
  • از مهم ترین قابلیت های حک پارکینگی بی اف تی میتوان به ریموت کنترل کد متغیر یا هاپینگ اشاره کرد که فقط ریموت طراحی شده توسط شرکت بی اف تی با مدار فرمان جک پارکینگی بی اف تی سازگاری دارد که این موضوع از نظر امنیت بسیار مهم است.

    خرابی جک پارکینگی بی اف تی

    بیشترین نقاط ضعف جک پارکینگی بی اف تی از ناحیه موتور و گیربکس میباشد.

    موتور 24 ولت جک پارکینگی بی اف تی از نوع ذغالی میباشد که با تمام شدن ذغال موتور

    جک پارکینگی بی اف تی از کار می افتد.

    پوسته گیربکس جک پارکینگی بی اف تی که عوامل مختلفی چون ضربه یا شرایط نامساعد

    اب وهوا میتواند باعث ترک خوردن و در نهابت شکستگی پوسته گیربکس بی اف تی شود

    که عملکرد جک پارکینگی بی اف تی را مختل میکند

repair

آیا نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و مشکل را رفع می‌نمایند. کافی ست با ما تماس بگیرید...

نکات مربوط به فرایند تعمیر و نگهداری انواع جک های برند بی اف تی BFT

جک های برند بی اف تی، کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند. بسیاری از مدل های این برند، خصوصا انواع هیدرولیکی آن نیاز کم تری به سرویس های دوره ای دارد و کارایی آن ها برای مدت زمان بیش تری قابل قبول است. علاوه بر این مجهز بودن اکثر مدل های جک پارکینگ بی اف تی، به ال سی دی جهت عیب یابی سریع و رفع نقص های احتمالی، کار تعمیر و عیب یابی این جک ها را به مراتب آسان تر و راحت تر می کند. در نهایت در صورت نیاز به تعمیر و سرویس جک پارکینگی از جمله تعمیر جک پارکینگی بی اف تی، سرویس جک ها، عیب یابی و تعمیر مدار فرمان جک پارکینگی بی اف تی، تعمیر موتور جک پارکینگی بی اف تی، تعمیر پوسته گیر بکس جک پارکینگی بی اف تی و کلیه خدمات جوشکاری و عیب یابی سیم کشی جک پارکینگ BFT باید از مراکز تخصصی تعمیر جک درب پارکینگ کمک گرفت.

همچنین شما می توانید برای تعمیر جک پارکینگی بی اف تی bft خود با شرکت نیکو درب تماس گرفته تا کارشناسان ما پس از دریافت مشکل سریع خود را به محل عازم کنند.

تعمیر-جک-پارکینگی-بی-اف-تی-bft
تعمیر-جک-پارکینگی

مشخصات جک پارکینگی بی اف تی BFT

در کنار انتخاب جک، آشنایی با انواع آن ها و کارایی و مشخصاتی که دارند نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. باید انواع جک ها را شناخت و متناسب با نوع درب، میزان کارایی و سطح استفاده ای که از درب ریموت دار می شود، بهترین و ایده آل ترین جک را برای درب پارگینگ انتخاب کرد. در بین نام های مختلفی که برای جک های مورد استفاده برای درب پارکینگ وجود دارد، جک پارکینگ بی اف تی یکی از نمونه های خوب این محصولات است که در ادامه می خواهیم به بررسی مشخصات و کارایی های این مدل بپردازیم. اولین نکته ای که در خصوص مشخصه های این جک ها می توان به آن اشاره کرد این است که هر جک پارکینگ بی اف تی، متناسب با یک نوع کارکرد و زمینه استفاده طراحی شده است و اصول دقیقی در طراحی آن ها دنبال شده است. این جک ها حساسیت بالایی دارند و ایمنی قابل قبولی را در صورت نصب روی درب های پارکینگ ارائه می دهند. 

  • پشتیبانی از برق اضطراری
  • قدرت بالای ریموت و برد بالای آن ها
  • وجود ال سی دی برای عیب یابی سریع و بدون دردسر سیستم
  • مجهز بودن به سیستم Slow down
  • بسته شدن خودکار درب
  • موتور و برد بسیار قوی در مدل های متنوع
  • وجود سیستم های هوشمند    
  • عدم برخورد با مانع
  • وجود قفل برقی و خلاص کن برای زمان های قطع برق

انواع جک پارکینگی BFT

 

  • جک هیدرولیکی
  • جک الکترومکانیکی

یکی از محصولات تولید شده در برند بی اف تی، انواع جک های بازویی هیدرولیکی است که کارایی قابل قبولی دارند. ویژگی های کلی این جک ها، امکان استفاده از آن ها را در مکان ها و ساختمان هایی که تردد ماشینی بالایی دارند، فراهم می کند. به نوعی قدرت بالا، استحکاک کم و کارایی مطلوب، این جک ها را برای درب هایی با تردد بالا مناسب می کند. از همه مهم تر این که، جک های هیدرولیکی برند بی اف تی، تنوع بسیار زیادی نیز دارند. 

برای مثال می توان به جک پارکینگ بی اف تی، مدل Lux G یکی از جک های پر قدرت این برند است که می تواند درب های سنگینی تا وزن هر لنگه 800 کیلوگرم و طول چهار متر را تحمل کند. همچنین مدل پر کاربرد دیگر، جک هیدرولیکی P4.5 است که برای درب هایی با تردد نامحدود مناسب است. این جک ها می توانند برای درب های بسیار سنگین با تردد بسیار بالا کارایی داشته باشند. برای درب هایی با وزن کم تر و تردد پایین تر نیز می توان از جک پارکینگ بی اف تی مدل LUX B استفاده کرد.

دسته دیگر جک های مورد استفاده برای درب های مختلف، مدل های الکترومکانیکی برند بی اف تی است. به این جک ها، جک های برقی نیز گفته می شود. این جک ها معمولا برای درب هایی مناسب اند که تردد کم تری دارند. با این حال، جک پارکینگ بی اف تی الکترومکانیکی، موتور های با قدرتی دارند و می توانند تردد های بالا تر را نیز پوشش دهند. این نوع از جک های بی اف تی نیز مدل های بسیار زیاد و متنوعی را شامل می شود. 

برای مثال می توان به جک پارکینگ BFT مدل A25 اشاره کرد. این مدل می تواند برای درب هایی با وزن هر لنگه 400 کیلوگرم مناسب باشد. علاوه بر این، از آن جایی که قدرت ولتاژ ورودی موتور این مدل 24 ولت است، می توان از آن برای درب هایی با تردد به نسبت بالاتر نیز استفاده کرد. یک مدل دیگر جک برقی بی اف تی نیز مدل Phobos A40 است که از آن نیز می توان برای درب هایی با وزن 500 کیلوگرم استفاده کرد.
بازو های قدرتمند در این جک با ولتاژ 220 ولت کار می کند.

با ما تماس بگیرید...

09129541480

 

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =