راهنمای تعمیر جک پارکینگی وی تو V2

کمپانی وی تو که در طراحی و ساخت درب اتوماتیک و جک پارکینگی فعالیت دارد در سال 1980 فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت در سال 2005 فرم مدرن و جدیدی را طراحی و در راستنای تولید خود ارائه داد، از همین جا است که انواع جک های پارکینگی وی تو V2 با خصوصیات گوناگون و بر اساس نیاز مشتریان طراحی شدند و به بازار عرضه شدند. عملکرد کمپانی وی تو در جهت گسترش تکنولوژی سیستم های گیت اتوماتیک می باشد. راه حل اصلی مجموعه طراحی برای کاربری های صنعتی و خانگی است. این مهم با ترکیب نوآوری، خلاقیت، تحقیق و بررسی انجام گرفته است که در جهت ساده و ایمن کردن حرکات اجرا می شوند و مجموعه این فعالیت ها برای حرفه ای تر شدن کار صورت می گیرد. کمپانی وی تو در ایران بیش از ده سال است که سابقه دارد و محصولاتش از محبوبیت خاصی برخوردارهستند. ابتدا شرکت وی تو با جک درب اتوماتیک وی تو کالیپسو 400 وارد بازار ایران شد که توانست نظر بسیاری از فروشنگان این صنف را به خود جلب نماید. سپس مدل گلد Gold و جک درب اتوماتیک کالیپسو 500 را به بازار عرضه نمود. عمده فعالیت شرکت وی تو در ایران بر روی جک پارکینگی و درب اتوماتیک می باشد. کمپانی وی تو تنوع زیادی در دربهای اتوماتیک لولایی دارد، از جک پارکینگی وی تو کالیپسو گرفته تا جک های پارکینگی هیدرولیکی و جک های زیر سطحی و لولایی که در این مقاله به بخشی از مهم ترین و پر فروش ترین آن ها اشاره داشتیم.

  • بررسی ریموت جک وی تو
  • بررسی بازوهای جک وی تو
  • بررسی چشمی های جک وی تو
  • بررسی درب های پارکینگ
  • بررسی قطعات جک وی تو
  • بررسی هر گونه خرابی
calypso
calypso

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید

راهنمای تعمیر جک پارکینگی وی تو V2

عملکرد جک پارکینگی وی تو V2

بازوهای درب اتوماتیک وی تو مدل کالیپسو با ظاهر غیرمعمول خود متاسفانه به دلیل حجیم بودن جایگاه موتور جک در انتهای بازو نسبت به جک های مشابه موجود در بازار ، فضای بیشتری را برای نصب اشغال می کنند . مدار فرمان درب اتوماتیک وی تو تعمیر درب اتوماتیک V2 طرح مناسب و هماهنگی رنگ جعبه مدار فرمان با بازوهای جک کالیپسو در درب اتوماتیک وی تو بر زیبایی ظاهری این پکیج افزوده است.

در خصوص نگهداری و سرویس های دوره ای این محصولات، نمونه های شفتی این جک ها دوام و کارایی بسیار بالایی دارند و به این ترتیب نیازی به سرویس و روغن کاری های دوره ای ندارند. با این حال در صورت بروز هر گونه مشکلی برای این جک ها، باید از متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای نیکو درب کمک گرفت. معمولا این جک ها دارای گارانتی های یک ساله هستند که در آن ها خدمات پس از فروش کاملی اعم از تعمیر برد، تعمیر موتور، تعمیر بازو ها، تعمیر گیرنده و سایر خدمات نصب و نگهداری ارائه می شود.

 نکته ای که باید به آن توجه داشت و باز هم روی آن تاکید می شود، حساسیت تابلوی فرمان یا برد جک پارکینگ وی تو است که به دلیل مشخصات متعددی که دارد به هیچ عنوان نباید افراد غیر حرفه ای به تنظیمات آن دست بزنند. اما با کمک گرفتن از نصاب  حرفه ای در مرکز نصب و تعمیرات جک پارکنیگ می توان از مزیت ها و پارامتر های بسیار متعددی که این جک ها دارند، بهره مند شد.

repair

آیا نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و مشکل را رفع می‌نمایند. کافی ست با ما تماس بگیرید...

برای باز کردن در کنترل باکس نیاز به آچار یا آلن مخصوص نیست و تنها با یک پیچ گوشتی ساده هم می توان درب آن را باز نمود . هنگامی که برای اولین بار درب باکس کنترل را باز کنید ، با یک بسته ی مقوایی روبرو می شوید که باید مدار درون آن را در داخل جعبه فیکس کنید. کار با تابلو فرمان درب اتوماتیک کالیپسو به دلیل وجود تعدادی جامپر که باید در محل مخصوص خود با دقت نصب شوند قدری زمانبرتر از سایر نمونه های موجود در بازار است. تعدادی فیوز ، خطرات ناشی از نوسان برق که ممکن است به مدار فرمان آسیب برساند را به حداقل می رساند و وجود یک LCD و سه عدد شاسی بر روی تابلو فرمان کار برنامه دهی را بسیار سهل نموده است. مدار فرمان درب اتوماتیک وی تو ، سیتی وان یا همان city1 نام دارد . این برد کنترل با ورود خود به بازار تمامی رقبا را در زمینه قابلیت های برنامه دهی از صحنه رقابت خذف نمود و تاکنون نیز شرکت های تولید کننده ی درب اتوماتیک نتوانسته اند مدار کنترلی با امکانات وسیع تر به بازار عرضه کنند. مثال ساده در این مورد تابلو فرمان درب اتوماتیک پروتکو مدل لیدر است که برای زمان باز شدن و بسته شدن درب تنها یک پارامتر دارد و ای در حالیست که در مدار فرمان درب اتوماتیک وی تو مدل کالیپسو برای زمان باز شدن درها و بسته شدن آنها دو پارامتر مجزا تعریف شده است. یعنی زمان باز و بسته شدن درب ها می تواند متفاوت باشد. زمانی که یک لنگه از درب های دولنگه سنگین تر باشد اهمیت این قابلیت مشخص می شود . از دیگر امکانات برد کنترل درب اتوماتیک وی تو ، ایجاد دستور باز یا بسته شدن در تنها برای یکی از لنگه ها جهت عبور اشخاص و موتور، فشار مناسب نهایی که در با وجود قفل برقی هم براحتی بسته شود، سیستم ضد برخورد با مانع یا همان اینکودر، تغیر در اندازه ی حساسیت تشخیص مانع و ...

تعمیر-جک-V2-وی-تو
جک پارکینگی کالیپسو V2

مشکلات رایج جک پارکینگی وی تو V2

بیشترین خرابی مربوط به این جک چرخ دنده  برنجی و سر رتر می باشد. و در مواردی به مهره ماردون نیز می توان اشاره کرد.

این جک  ازجمله جک های رده متوسط بازار می باشد.

در هر جک  یک قطعه به عنوان فیوز تعریف می شود که در جک های وی تو مهره ماردون به عنوان فیوز تعریف می شود.

وقتی به این در ضربه ای وارد می شود اولین قطعه ای که دچار آسیب میشود مهره ماردون این جک است.

تعویض یا تعمیر این قطعه ممکن است کار بسیار راحتی نباشد جهت راهنمای و یا تعمیر و تغویض آن با شرکت نیکو درب تماس گرفته و مشکل را رفع نماید.

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − چهار =