راهنمای تعمیر جک پارکینگی محک Mahak

جک پارکینگی محک محصول یک شرکت ایرانی میباشد که چندین سال است به بازار درب های اتوماتیک معرفی شده و جایگاه خود را در بین رقبا تثبیت کرده است.این جک پارکینگی از نظر کیفیت تولید در رده متوسط قرار دارد و جزو ارزان قیمت های بازار درب اتوماتیک میباشد.

این جک پارکینگی برای درب های دولنگه با تردد کم مناسب میباشد.

 طراحی جک پارکینگی محک

طراحی جک پارکینگی محک از نظر ظاهر و بعضی قطعات شبیه به برند فک ایتالیا میباشد .

بدنه جک پارکینگی محک سرتاسر  از جنس الومینیوم بوده و با یک شفت اهنی و چرخدنده برنزی قادر است تا 250 کیلو گرم هر لنگه را بدون مشکل جا به جا کند.

جک پارکینگی محک دارای عملکرد دوسرعته می باشد. این عملکرد باعث جلوگیری از کوبش درب به هنگام باز و بسته شدن می شود. این جک پارکینگی دارای سیستم خلاص کن دستی میباشد و درحین قطع برق عبور و مرور از درب پارکینگ را آسان میکند. این جک برای مصارف مسکونی و تعداد تردد کم مناسب می باشد.

تعمیر-جک-پارکینگی-محک
تعمیر-جک-پارکینگی-محک

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید

جک-پارکینگی-محک

خرابی جک پارکینگی محک

جک هایی که برای درب های پارکینگ و ریموت دار کردن آن ها مورد استفاده قرار می گیرند، انواع متفاوتی دارند. از این رو مشکلات رایج جک پارکینگ نیز متناسب با نوع جک مورد استفاده روی درب ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. انواع جک های بازویی، جک های برقی، جک های هیدرولیکی، جک های ریلی و جک ها کرکره ای از انواع جک هایی هستند که روی درب ها نصب شده و آن ها را به درب هایی اتوماتیک تبدیل می کنند. هر یک مشخصه ها و عملکردی متفاوت دارند و به این ترتیب رایج ترین مشکلات جک پارکینگ در هر یک ممکن است تفاوت هایی با هم داشته باشد. 

اگر بخواهیم از رایج ترین مشکلات جک پارکینگ سخن بگوییم، باید ابتدا این مساله را در نظر بگیریم که یک جک از جزئیات و قسمت های متفاوتی تشکیل شده که مشکلات و ایراد های ایجاد شده در آن بر اساس بروز مشکل در هر یک از این اجزا متفاوت خواهد بود. قطعاتی از جمله ریموت، فلاشر، بازو ها، سیم کشی های برق، مدار فرمان، سنسور ایمنی و برد و موتور از جمله مهم ترین این قطعات و جزئیات محسوب می شوند

عمده خرابی جک پارکینگی محک از ناحیه موتور و مهره ماردون می باشد.

موتور 220 ولت جک محک در اغلب موارد بر اثر نفوذ اب و کارکرد بیش از حد دچار خرابی مشود و نیاز به تعمیر پیدا می کند.

repair

آیا نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و مشکل را رفع می‌نمایند. کافی ست با ما تماس بگیرید...

تعمیر جک پارکینگی محک Mahak

جک پارکینگ محک یکی از سری جک های مقرون به صرفه می باشد زیرا که علاوه بر قیمت مناسب دارای کیفیت مطلوبی نیز می باشد.

جک پارکینگی محک برای استفاده در ساختمان های پر رفت و آمد اداری، مسکونی، کارخانه ها و… مناسب است. این جک به دلیل باز شدن ۱۱۰ درجه ای برای هر لنگه سهولت تردد را برای مشتریانش فراهم ساخته است.

قابلیت شناسایی ۱۰۰۰ عدد ریموت کنترل را دارد که این خود یکی از محاسن آن می باشد.

ریموت می تواند برنامه های مختلف (توقف، حرکت معکوس یا عملکرد تک لنگه) را به جک برقی ارسال کند. یکی دیگر از محاسن این درب اتوماتیک سیستم تشخصی مانع می باشد بدین صورت که در هنگام بسته شدن در صورت وجود مانع درب باز می گردد که این باعث کم شدن آسیب های احتمالی نیز می باشد.

این جک پارکینگی همانند دیگر جک های پارکینگ در صورت قطع شدن برق توسط سیستم خلاص کن می توانید آن را به حرکت در آورده وپس از عبور دوباره آن را به حالت آماده به کار در آورید.

جک-پارکینگی-محک-MAHAK
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهار =