راهنمای تعمیر جک پارکینگی یال Yaal

درب های جک دار این روزهای گزینه های پر طرفدارتری برای منازل و پارکینگ ها به شمار می روند. افراد زیادی این مدل ها را به دلیل ضریب امنیتی بالا و البته طراحی زیبا انتخاب می کنند. قطعه بسیار مهمی در این درب ها وجود دارد که با نام جک شناخته شده و تاثیر بسیار زیادی در نحوه باز و بسته شدن درب دارد.

جک پارکینگ یال هم یک سیستم الکتریکی است و ممکن است به دلایل مختلف، دچار ایرادات متعددی گردد. مثلا ممکن است ریموت کار نکند که در این حالت، احتمالا ایراد از باتری و یا خود ریموت است. البته ممکن است قسمت برقی درب هم آسیب دیده باشد. گاهی درب باز و بسته نمی شود و غلطک ها فرسوده شده یا در نتیجه اصطکاک بالا، درست کار نمی کنند. این مسسئله از نظر امنیتی هم خطرساز است چون ممکن است پس از خروج شما از منزل، درب به طور کامل بسته نشود. خرابی سنسورها هم مشکل دیگری است که تعمیر جک پارکینگ یال را ضروری می سازد. در این شرایط، تیم تعمیرات به محل اعزام شده و جک و قطعات مختلف آن را با دقت، عیب یابی می کنند. سپس با تعمیر یا تعویض قطعاتی همچون موتور درب، سنسور، بازوی درب جک، آچار خلاص کن جک، باتری بکاپ، قفل برقی جک درب و کلید جک، مشکل را برطرف می نمایند.

شرکت نیکو درب یکی از ارائه دهندگان خدمات تعمیر انواع جک های پارکینگ یال است که سرویس های متنوعی را در این زمینه به مشتریان گرامی ارائه می دهد. این مرکز در زمینه تعمیرات تخصصی انواع درب اتوماتیک و جک پارکینگی فعالیت می کند. نصب انواع جک پارکینگ به شکل درست و کامل، عیب یابی و تعمیر جک پارکینگ یال، تعمیر ریل پارکینگ، عیب ‌یابی جک و ریل پارکینگ، تعمیر بازوهای درب، تنظیم و رفع اشکال موتور، رگلاژ لنگه ‌های درب، رفع مشکل خلاص کن دستی و مواردی از این دست، بخشی از خدمات مربوط به جک پارکینگ یال در مرکز سخت افزار ایران به شمار می روند.

تعمیر جک پارکینگی یال Yaal
تعمیر جک پارکینگی یال Yaal

به مشکل خوردید؟

با ما تماس بگیرید

تعمیرات جک پارکینگی یال Yaal

نحوه ی عملکرد اصلي جک پارکینگی یال

جک های بازویی یال همان طور که از نامشان پیداست از یک یا دو بازوی فلزی، متناسب با نوع در یک تکه یا دوتکه تشکیل شده اند که از یک جهت با لبه ی داخلی در و از طرف دیگر با چارچوب دیوار و در به عنوان تکیه گاه در ارتباط اند۔ این جک های بازویی با عملکرد باز و بسته شدن خود سیب جابه جا شدن درب پارکینگ می شوند۔ جک های بازویی یال به همراه دو ریموت کنترل جهت باز و بسته کردن درب ها عرضه می شوند و توسط دو سنسور مادون قرمز از برخورد درب با موانع و دیوار جلوگیری به عمل می آورند.

ارتباط جک یال با سیستم کنترل تردد خودرویی

شما می توانید به سادگی و با هماهنگ کردن جک درب اتوماتیک  با سیستم، مسیر ورودی را برای تردد باز کنید به علاوه این که امکان ذخیره اطلاعات رفت و آمد را نیز خواهید داشت. برای این منظور می بایستی در سیستم تگ خوان یک تگ بر چسبی ظریف را به روی شیشه اتومبیل خود نصب کنید، با نزدیک شدن به ورودی ساختمان و شناسایی تگ توسط ریدر، جک یال فرمان حرکت را دریافت کرده و درب ورودی را باز خواهد کرد. همچنین می توانید از این مجموعه برای سیستم کنترل تردد پلاک خوان استفاده کنید. تفاوت این دو سیستم در این است که سیستم پلاک خوان باید پلاک خودرو ها را شناسایی کند و به واسطه نیاز به کامپیوتر برای خواندن پلاک، از قیمت بالاتری برخوردار است، اما مکانیزم در این دو سیستم کاملا یکسان است. شما می توانید همین فرمان حرکت به جک یال را با سیستم پلاک خوان نیز اجرا کنید.

repair

آیا نیاز به تعمیر جک درب پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و مشکل را رفع می‌نمایند. کافی ست با ما تماس بگیرید...

انواع مدل های جک پارکینگی یال Yaal

جک یال مدل 1×

مدل 1× جک پارکینگ یال به عنوان یکی از قوی ترین جک های موجود در بازار شناخته می شود و ازآن جهت که دارای شفت ‎FO‏ سانتی متری برای درب های یک تکه و دوتکه با پهنای تا ۴ متر هستند که بیشتر مناسب برای مکان های شلوغ و پررفت وآمد نظیر آپارتمان ها، درب پارکینگ ادارات و منازل چند واحده می باشند۔ منبع تغذیه ی این مدل جک ها جریان برق مستقیم ۲۲۰۷ ولت باقدرت موتور ۳۰۰۱۸ وات هست۔ جک های پارکینگی مدل ‎XT‏ شرکت یال به
راحتی توان جابجایی درهای یک تکه یا دوتکه تا وزن ۵۰۰ کیلوگرم را دارد. شما می توانید با خریداری کردن جک هاي بازوی مدل ‎XT‏ از مجموعه پرشین در جنس باکیفیت شرکتی و معتبر را خریداری و نصب نمایید۔ این مدل جک ها باقابلیت دستور دهی هوشمند ۳ زمانه طراحی شده اند که با سرعت های متفاوت باز و بسته می شوند۔ مدل ‎XT‏ جک های بازویی یال دارای سانسورهای مادون قرمز چشمی می باشند که به وسیله ریموت کنترل قابل فعال و غیرفعال کردن هستند، این مدل جک ها به صورت دستی و بسیار راحت قابل تنظیم می باشند۔ همچنین جک های بازویی ‎XT‏ توانایی باز و بسته کردن تک لنگه درب های دوتایی در حالت اسباب کشی را به وسیله ریموت کنترل دارند۔ ۱ سال گارانتی تعویض جک های بازویی 1× و ۳ سال خدمات پس از فروش در صورت وقوع هر مشکل به عنوان تضمین کیفیت در نظر گرفته شده است که از کیفیت فوق العاده این محصول خبر می دهد۔

جک پارکینگی یال
پارکینگی یال مدل

انواع مدل های جک پارکینگی یال Yaal

جک یال مدل ‎X2‏

جک های بازویی 2× برخلاف مدل 1× به علت توانایی کمتر برای بازو بسته شدن (در حدود ۱۰ بار در ساعت) مناسب مکان های مسکونی کوچک تر نظیر منازل مسكوني می باشد که انرژی خود را از جریان برق مستقیم ۲۲۰۷ ولت شهری دریافت می کنند۔ این مدل جک ها دارای شفت های کوتاه تر ‎We‏ سانتی متری می باشند، ازاین جهت برای باز و بسته کردن درب ها دوتکه مناسب تر هستند۔ جک های بازوی 2× توان جابجا کردن دره ای دوتایی تا وزن هر لنگه ۳۵۰ کیلوگرم را دارا می باشند۔ این مدل از جک های بازویی نیز توان دستوری هوشمند سه حالت را با سه سرعت متفاوت دارا می باشند۔ جک های ‎X2‏ توان بازو بسته کردن هر لنگه درب را به صورت مجزا و از راه دور دارا می باشند۔ این مدل جک های بازویی را می توان به طور کاملا و دقیق به وسیله ی دستی تنظیم کنید۔ مدل جک های 2× نیز مانند 1× توان خارج کردن عملکرد دستگاه به وسیله ی سنسورهای چشمی را دارند، به گونه ای که در هنگام قطع برق به راحتی درب را در حالت خلاص برای جابجا کردن دستی قرار می دهند۔ نحوه ی نصب جک های بازویی و ریلی نیازمند یک سری تنظیمات، اصول و قوانین می باشد که به وسیله ی مجموعه ی پرشین در توسط کارشناسان حاذق و مجرب رعایت می شوند۔ تا کمترین میزان فشار بر روی جک ها منتقل شود و طول عمر محصول خریداری شده تان بدون نیاز به هیچ گونه سرویسی افزایش یابد۔

راهنمای تعمیر جک پارکینگی یال Yaal و نکات مهم آن

مدل جک یال باوجود کارایی گسترده و کامل تر حتی نسبت به نمونه های خارجی، قیمت منصفانه تری را دارا می باشند. شما می توانید با سفارش نمونه جک های یال موردنظر از گروه پرشین در علاوه بر دریافت جنس اصلی و معتبر, جک های پارکینگی را با مناسب ترین هزینه خریداری و نصب کنید۔ اگرچه نرخ تورم در کشور ما روز بروز در حال تغییر می باشد، اما درمجموع قیمت مدل جک های 1× و 2× در بازه ی ۴/۵۰۰ تا نهایت ۵/۵۰۰ قرار دارند۔ در بین این دودسته معمولا مدل های 2× با توجه به عملکرد و قدرتشان تا حدودی قیمت بالاتری را دارا می باشند۔
یکی از مناسب تر ین و باکیفیت ترین برند های جک های پارکینگی حال حاضر در کشور خودمان برند یال (ا۷۸۸) می باشد۔ در این مجموعه جک های پارکینگی ریلی و به خصوص بازویی باکیفیتی تولید می شود که در رقابت با نمونه های خارجی عقب نمی ماند۔ مجموعه ی پرشین در درزمینة ی خرید و نصب این مدل جک ها می تواند به شما کمک کند۔ شما با خریداری محصول جک موردنظر از پرشین در در تضمین کیفیت و نصب درست آن توسط کادر مجرب این مجموعه اطمینان حاصل خواهید کرد۔ به خاطر داشته باشید در صورت هرگونه مشکل در عملکرد جک می توانید در جهت سرویس و تعمیر جک پارکینگ خود با کارشناسان حرفه ای پرشین در ارتباط برقرار کنید و به کمک آنان مشکل به وجود آمده در هر زمینه را حل کنید۔ همچنین اگر در زمینه ی جک پارکینگ یال سوالی داشتید میتوانید از طریق نظرات همین صفحه یا همینطور از طریق تماس با ما با تیم پشتیبانی ‎نیکو درب‏ در میان بگذارید ما نیز سعی خواهیم کرد در کمترین زمان ممکنپاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

جک-یال-Yaal
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − سه =