تعمیر جک درب ورودی ساختمان

پیدا کردن عیب و تعمیر جک درب ساختمان کار آسانی نیست. برای اینکه عملکرد این درب‌های اتوماتیک به درستی انجام بگیرد باید همه اجزا به صورت کاملا هماهنگ با یکدیگر کار کنند تا احتمال بروز خطرات ناگهانی به کمترین حد ممکن برسد. توصیه ما به عنوان متخصص تعمیر جک درب ورودی ساختمان برای پیشگیری از بروز خرابی یا خطرات ناشی از عملکرد نامناسب جک برقی این است که این کار توسط متخصصین این کار صورت گیرد.

در این مقاله به تعمیر جک درب ورودی ساختمان که به دلایل مختلف دچار مشکل می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند، می پردازیم. جک یکی از قطعات مهم در درب های پارکینگ ریموت دار است که کمک به باز و بسته شدن درب می کند. دقت داشته باشید که تا زمانی که قطعه مذکور توسط تعمیرکار بررسی نشود، نمی توان دلیل اصلی خرابی آن را بیان نمود که به همین دلیل امکان تعمیر درب ریموت دار توسط افراد نابلد کاری اشتباه است.

اگر می خواهید که با بهترین هزینه از خدمات تعمیر جک درب ورودی ساختمان بهره مند شوید و یا در تهران هستید و نیازمند تعمیر فوری جک درب ساختمان خود هستید، می توانید از خدمات نیکو درب استفاده کنید. تمام خدماتی که توسط نیکو درب ارائه می شود چه تعمیر جک درب پارکینگ و چه تعمیر برد اصلی درب شیشه ای دارای ضمانت می باشد.

جک درب ورودی ساختمان

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید..

ورودی ساختمان
_

علت خرابی جک درب پارکینگ

_

مرحله اول : تعمیر جک درب ساختمان یا یک سیستم الکترونیکی باید مطمئن شوید که به جریان برق متصل است یا خیر.
مرحله دوم: یکی دیگر از عوامل باز و بسته نشدن درب ورودی پارکینگ عدم عملکرد مناسب ریموت درب می باشد. در این موارد باید قبل از این که سیستم برق و جک‌برقی را بررسی نمایید، باتری‌های ریموت را چک کنیدو در صورت نیاز باتری‌ها را تعویض کنید.
مرحله سوم : سیستم‌های الکترونیکی بسیار حساس میباشند،و ممکن است به راحتی آسیب ببینند و به تعمیر نیاز داشته باشند. گاهی‌اوقات علت باز نشدن درب پارکینگ ، چسبیدن دکمه‌های موجود برروی ریموت میباشد که به مدار داخلی میچسبد؛ و این همین امر مانع از باز و بسته شدن درب می‌گردد. 
مرحله چهارم : نقص فنی در چشم‌ الکترونیک و سنسورهای جک یکی دیگر از علل بسته نشدن درب  می باشد. درب اتوماتیک پارکینگی جهت برقراری امنیت و کنترل تردد ماشین‌ها نصب شده و برای رسیدن به این هدف داشتن سنسورهای حساس کاملا ضروری میباشد. گاهی‌اوقات گرد و خاک و یا ضایعات موجود برروی چشم الکترونیک مانع از باز و بسته شدن جک میگردد، به همین دلیل در صورت ایجاد چنین مشکلاتی باید سنسورها را کاملا بررسی نمایید.
مرحله پنجم : عملکرد جک های اتوماتیک را بررسی کنید. اصلی‌ترین قسمت درب اتوماتیک بازو های ان است. در جک الکترومکانیکی در صورت وارد آمدن فشار زیاد بر روی درب به هنگام باز و بسته شدن آن  اصطکاک میان چرخ دنده‌ و میل ماردون زیاد شده و همین کار  سبب شکستن آنها می‌شود . اگرجک های درب پارکینگ خراب گردد باید از افراد کارشناس در این زمینه درخواست کمک شود.میتوانید با کارشناسان پی جی در در تماس باشید .
مرحله ششم : فلاشر درب باید بررسی شود ، این فلاشرها یا همان چراغ چشمک زن، نقش مهمی به عنوان سیستم هشدار دهنده را دارند، در صورت خراب شدن فلاشر جک درب پارکینگی، ممکن است ریموت رو چندین بار فشار داده و سردرگم گردید. بنابراین، جهت جلوگیری از اتفاقات بعدی و پرهیز از هزینه های اضافی و بیشتر با تعمیر کار جک درب ورودی ساختمان در تماس باشید.

آیا نیاز به تعمیر جک درب ورودی ساختمان خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

نکات مهم هنگام خرابی جک درب

_

اگر صدای بلندی از موتور جک درب پارکینگ شنیده می‌شود علت آن بلبرینگ‌ های آن خشک شده یا از فرم خود خارج شده باشند یا بین موتور و بخش استاتور اصطکاک ایجاد شده است.
اگر کلید درون قفل گیر کرده بود علت آن می‌تواند خم شدن محور کلید خلاص کن جک درب پارکینگ باشد.
اگر موتور جک پارکینگ در جا می‌زند یا در جا کار می‌کند علت آن شاید کلید خلاص کن دستگاه بیرون زده باشد یا محور کلید خلاص کن دستگاه خم شده باشد.
اگر موتور جک درب پارکینگ به خوبی کار نکند ممکن است به علت قطع شدن یک سیم از داخل آن باشد.
اگر موتور جک پارکینگ داغ شد علت آن خرابی یا ایراد در بخش استاتور موتور جک باشد. تمامی این مشکلات می‌تواند به دلیل محکم بسته نشدن پیچ بدنه موتور یا درست قرار نگرفتن موتور در جای خود باشد.
درصورت سرقت ریموت باید بلافاصله نسبت به غیرفعال نمودن آن ریموت اقدام نمود زیرا سارق که ریموت را در اختیار دارد به راحتی می تواند درب را باز کرده و وارد پارکینگ گردد

تعمیر-جک-پارکینگ
هزینه-تعمیر-جک-پارکینگ
_

هزینه تعمیر جک درب ورودی ساختمان

به علت نوسانات قیمت ارز و نرخ دلار، ارائه یک قیمت ثابت برای جک درب اتوماتیک پارکینگ به مشتری امکان‌ناپذیر است. با این‌ حال، می‌توان گفت که قیمت جک درب پارکینگ نو نسبتا بالا است و افراد ترجیح می‌دهند که به جای خرید، جک درب را تعمیر نمایند. هزینه تعمیر پس از بررسی ابتدایی جک درب پارکینگ توسط کارشناس، برآورد می‌شود. حتماً برای استعلام هزینه تعمیر جک درب پارکینگ با کارشناسان ما در شرکت نیکو درب تماس حاصل فرمایید. آن‌ها با ارائه یک برنامه منظم و نوین، علاوه بر تعمیر جک درب پارکینگ، در تعمیر ریموت کنترل و مدار فرمان، تعمیر راهبند و گیت‌های اتوماتیک ورودی و... به شما کمک خواهند کرد. همچنین تعمیر جک درب ورودی ساختمان کار افراد غیرمتخصص نیست. افراد برای اقدام به تعمیر جک، باید با کارشناسان و متخصصان این حوزه مشورت کنند. در واقع تعمیرکاران و متخصصین باید به مکان مورد نظر بیایند تا مشکل را شناسایی و حل کنند. آشنایی با قطعات جک درب اتوماتیک، کمک بسزایی در عیب‌یابی مشکلات جک درب پارکینگ می‌کند. با بررسی سالم بودن موتور و قطعی برق خارج از محدوده سازوکار درب، شما از پرداخت هزینه‌های اضافی معاف می‌شوید.

_
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =