تعمیر موتور توبولار کرکره برقی

موتور توبولار کرکره برقی برای درب‌های اتوماتیک که از کرکره برقی استفاده می‌کنند و دارای وزن کم هستند و همچنین در طول روز تعداد دفعات باز و بسته شدن آنها کم است، اغلب از موتورهای توبولار برای کرکره برقی این درب‌ها استفاده می‌شود. این موتور دارای شکل استوانه ای و لوله ای می‌باشد. از دیگر ویژگی های این موتور نصب آسان آن است. این موتور هاعلاوه بر صدای کم از امنیت بالایی برخوردار است.

موتور توبولار در زمان قطع برق نیز کارایی دارد چراکه از طریق یک آچارخلاص کن میتوان به صورت دستی کرکره را به حرکت درآورد. موتور توبلار  انواع مختلفی دارد مانند موتور توبولار اروپایی و موتور توبولار چینی. ارتفاع این موتورها حدود ۵۰ الی ۶۰ سانتی متر است که قسمت متحرک آن همان قسمت پیج شده است که باعث چرخش  لوله می‌شود. موتور توبولار در زمان قطع شدن برق به وسیله کلید خلاص کن یا آچارآلن به صورت دستی به حرکت در می‌آید.البته به وسیله اچار جک خودرو نیز میتوان کرکره را به حرکت درآورد. این موتور ها دارای برق اضطراری نیز می‌باشد که در صورت قطع برق می‌تواند تا حدود ۳۰ بار نیروی حرکتی کرکره را تامین کند.

درباره خصوصیات موتورهای توبولار می‌توان گفت که این موتورها نسبت به موتورهای ساید کرکره برقی دارای قیمت ارزان‌تری هستند و با عنوان موتورهای غیر صنعتی در بازار شناخته می‌شوند و برای مکان های پر تردد مناسب نیستند. در صورتی که بعد از فشردن ریموت کنترل صدای نابهنجاری از سایبان شنیدید و چنانچه در مسیرحرکت مانعی بود به احتمال زیاد مشکل از موتور توبولار می باشد. و در صورتی که بالانس سایبان میزان نباشد مشکل از بخش مکانیکی است. عیب یابی توسط متخصصان مجرب نیکو درب به سرعت انجام می‌گیرد. 

تعمیر-موتور-توبولار-کرکره-برقی

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید..

موتور-توبولار
_

تامین قطعات اصلی موتورهای توبولار

_

تمامی قطعات اصلی موتورهای توبولار توسط شرکت نیکو درب موجود می باشد: رسیور،  ریموت، صفحه پلیت موتور، اهرم سر موتور، زنجیر خلاص کن (جهت زمان‌هایی که برق نباشد)، پایه های موتور،  میکروسوئیچ های تنظیم حد بالا و پایین موتور، اندیکپ، شفت، کرون، آداپتور و…
موتور های تعبیه شده مجهز به سیستم جلوگیری از حرارت زیاد موتور می باشند از این رو زمانی که موتور بیش از حد داغ گردد به صورت اتوماتیک خاموش می شود تا از صدمه احتمالی به موتور جلوگیری شود.

بالانس کردن سوئیچ موتور توبولار کار تخصصی است!
بالانس کردن سوئیچ موتور توبلار در سایبان برقی بدون دانش فنی امکان پذیر نمی باشد.  دو میکروسوئیچ در قسمت پایین موتور است که این دو جهت بالانس میزان بالا یا پایین آوردن سایبان به کار گرفته می‌شوند. تنظیمات اصولی دیگر نیز مربوط به بخش خلاص کن می باشد که در موارد قطع برق مورد استفاده قرار می گیرد‌.
و اما تمامی موتورهای توبولار ارائه شده نیکو درب مجهز به قطعه اضافی جهت پوشش کامل موتور توبولار در برابر عوامل جوی و نور آفتاب می باشند که در نتیجه کابلهای موتور هرگز دچار پوسیدگی نمی گردند؛  این قطعه به صورت لولایی در هر دو طرف موتور نصب می گردد و حفاظت امنیتی میکروسوئیچ های موتور نیز برقرار می گردد.

در اصل مجهز بودن موتور به سنسور حرارتی و به کارگیری تمامی اجزا و قطعات اصلی و اورجینال در ساخت موتور توبولار به افزایش عمر آن کمک می‌کند.
جهت مشاوره با کارشناسان فنی نیکو درب در خصوص تعمیر و یا تعویض موتور توبلار و تامین قطعات تماس بگیرید.

آیا نیاز به تعمیر کرکره برقی خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

دلیل خرابی موتور توبولار کرکره برقی

_

در واقع موتور کرکره ها نیروی محرکه و نیروی بالا و پایین کرکره ها را به حرکت در می آورد و با تبدیل برق به نیروی مکانیکی، کرکره ها را بالا و پایین می کنند. در صورت خرابی موتور توصیه می کنیم کار را شروع نکنید. و فوراً از متخصصان تعمیر موتور کرکره برقی کمک بگیرید.

موتور کرکره برقی حساس ترین قسمت کرکره است و باید به طور جدی تعمیر شود زیرا هر گونه مشکل یا خطایی در آن می تواند امنیت فروشگاه، اداره یا منزل شما را به خطر بیندازد، این موتور ها دارای طول عمر بالایی هستند که نیازی به روغن کاری و ماهیانه ندارند. آمار خرابی موتور کرکره برقی به مراتب کمتر از سایر عوامل است این فقط مشکل کیفیت و استاندارد موتور کرکره است اگر مشخص شد موتور کرکره با تعمیر و نگهداری در محل قابل تعمیر نیست. پرسنل به زودی موتور آسیب دیده را با موتور دیگری تعویض می کنند. گیرنده هسته شاتر اصلی نامیده می شود زیرا به ما اجازه می دهد تا دستورات ارسال شده به شاتر را از طریق ریموت کنترل کنیم، این دستورات از قبل برای آن تعریف شده است، مهم است که گیرنده را در محل مناسبی نصب شوند تا در معرض خرابی توسط عوامل طبیعی و یا محیطی نباشند.

تعمیر-جک-پارکینگ
هزینه-تعمیر-جک-پارکینگ
_

هزینه تعمیر موتور توبولار کرکره برقی

_

هزینه تعمیرات موتورهای کرکره برقی با توجه به میزان خرابی این قطعه و همچنین بر اساس زمان، ابزارها و قطعات مورد نیاز برای تعمیر تعیین و محاسبه می‌شود.

دقت داشته باشید که گاهی هنگام نصب اولیه کرکره برقی، به جای موتور ساید از توبولار استفاده می‌شود تا هزینه کاهش پیدا کند، اما غافل از اینکه در بلند مدت هزینه بیشتر می‌شود. چرا که مجبور به تعویض موتور می‌شوند. تشخیص آن برعهده تکنسین ماهر است.

هزینه تعمیر موتور توبولار به عوامل و فاکتورهای متعددی بستگی دارد. میزان آسیبی که به موتور توبولار وارد شده است، یکی از این فاکتورها است. به نوعی می توان گفت هزینه تعمیرات موتور توبولار با توجه به میزان آسیب دیدگی و نیاز به تعویض و تعمیر قطعات محاسبه می شود. ما تمامی خدمات مربوط به تعمیر موتور توبولار را با بالاترین کیفیت و هزینه مناسبی برای شما انجام خواهیم داد. همچنین در صورتی که سایبان شما به تعمیر نیاز داشته باشد، می توانید از خدمات نیکو درب بهره مند شوید. در صورتی که سایبان شما نیاز به تعویض یکی از قطعات داشته باشد، ما آن را با قطعات اصل و اورجینال تعویض خواهیم کرد. به صرفه بودن هزینه تعمیرات از دیگر ویژگی های بارز ما است.

1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 13 =