راهنمای تعمیر جک پارکینگی سوزوکی Suzuki

در این بخش سعی داریم راهنمای تعمیر جک پارکینگی سوزوکی Suzuki را به طور کامل برای شما بررسی کنیم:

جک های پارکینگی سوزوکی در انواع و اقسام مختلفی روانه ی بازار می شوند. اما همگی دارای کیفیت بی نظیر و ساختار فنی مقاومی هستند. تعدادی از این جک ها دارای خروجی مخصوص کنترل چراغ های پارکینگ نیز می باشند. با یک برنامه ریزی ساده می توانید خیلی ساده از سیستم کاری نرم و بدون صدای جک پارکینگ سوزوکی استفاده کنید. مهم نیست درب پارکینگ منزل شما از چه نوعی است یا چه قدر وزن دارد، جک پارکینگ سوزوکی به راحتی باز و بسته شدن آن را تقبل می کند.

یکی از حسن های مهم جک سوزوکی در دسترس بودن قطعات ان است که تعمیر جک پارکینگی

سوزوکی را برای تعمیرکاران جک پارکینگی اسان کرده است.

جک پارکینگی سوزوکی برای مصارف مسکونی کمتر از۱۰ واحد ماسب است و بدون مشکل کارمی کند و همچنین مناسب برای درب های دولنگه با وزن هر لنگه ۲۵۰ کیلوگرم و عرض ۲/۵متر میباشد و به ندرت توانایی جابه جایی درب تک لنگه را دارد.

استهلاک عامل اصلی خرابی قطعات مختلف جک های پارکینگ است. کارشناسان و تعمیرکاران نیکو درب با داشتن مهارت های لازم جهت تعمیر جک پارکینگی سوزوکی به شما این امکان را می دهد که جک پارکینگ خود را با کیفیت ترین نحوه کار تحویل بگیرید. 

جک پارکینگ سوزوکی

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید..

جک سوزوکی
_

تعمیر اجزای مختلف جک پارکینگی سوزوکی Suzuki

_

تعمیر بازوی جک پارکینگ سوزوکی SUZUKI

بازوهای جک پارکینگ سوزوکی متناسب برای استفاده در مکان های مسکونی ویلایی و چند واحدی می باشند. این بازوها قدرت مناسبی داشته و به راحتی امکان تردد 100 بار در روز را برای مصرف کننده فراهم می سازند. اگر اختلالی در روند کاری بازوهای جک پارکینگ سوزوکی دیده می شود، بهتر است جهت تعمیر جک پارکینگ سوزوکی SUZUKI هر چه سریع تر با شرکت نیکو درب تماس بگیرید.

تعمیر موتور جک پارکینگ سوزوکی SUZUKI

موتور جک پارکینگ سوزوکی به نحوی طراحی شده است که با شکل گیری یک ضربه ی آرام برای بسته شدن درب، باعث کاهش صدا شده و جلودار آسیب های احتمالی به بازوی سیستم باشد. ورودی این موتورها اغلب اوقات 220 ولت است. می توانید از موتورهای جک پارکینگ سوزوکی انتظار کنترل درب های مختلف تا عرض 2.5 متر و وزن 400 کیلوگرم را داشته باشید.

به هر حال اگر درب پارکینگ با صدای بسیار بلندی بسته می شود، احتمالا موتور کیفیت اولیه ی خود را از دست داده و نیازمند تعمیرات تخصصی است.

تعمیر خلاص کن جک پارکینگ سوزوکی SUZUKI

خلاص کن، کلید کنترلی جک درب پارکینگ سوزوکی می باشد. زمانی که برق به هر دلیلی قطع می شود، این بخش از جک درب پارکینگ به کمک شما آمده و در را باز می کند. البته گاهی اوقات نیز ممکن است یک اختلال ساختاری جزیی باعث قفل شدن بی علت جک پارکینگ شود.

خاطرنشان می نماییم که تعمیر جک پارکینگ سوزوکی SUZUKI با استفاده از قطعات اورجینال و مرغوب در مرکز تعمیرات جک پارکینگ نیکو درب انجام می شود و با خیالی آسوده از خدمات ما استفاده کنید.

آیا نیاز به تعمیر جک پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

راهنمای تعمیر جک پارکینگی سوزوکی Suzuki

و خرابی آن

_

از کار افتادن مدار کنترل

از کار افتادن یا خرابی مدار کنترل جک سوزوکی در مدل سیتی وان دیگر به یک امرعادی تبدیل شده بود که شرکت سوزوکی برای رفع این مشکل مدل مدار کنترل رز را معرفی نمود که بسیار کارا و تقریبا میزان خرابی این جک را به صفر رساند. این مورد بسیار آزار دهنده بود اما شرکت سوزوکی به موقع به داد محصول خود رسید و این مشکلات را پایان داد. البته این شرکت برای همه مشتریان خود که با این گونه مشکلات روبرو بودند خدمات تعویض رایگان برد اصلی را انجام میدهد.

جدا شدن سرجک از روی شفت

این مورد نیز در تعدادی از بازوهای سوزوکی دیده است. به گونه ای که پس از مدتی سر جک از روی شفت جدا شده و نیاز به تعویض بازو وجود دارد. شرکت سوزوکی برای از مرتفع کردن این مشکل سرجک را تقویت نموده و از موادی برای استهکام این قسمت استفاده نموده است. اکنون تمام بازو ها با شفت تقویت شده عرضه می شوند ونگرانی ای بابیت این موضوع وجود ندارد.

خرابی چشمی 

این مورد هم یکی از شایع ترین مشکلات جک پارکینگی سوزوکی بود که به علت استفاده از مواد نامناسب روی چشمی ایجاد می شد. شرکت سوزوکی بسیار تلاش کرد تا با تغییراتی در مواد اولیه و قالب این مشکل را بر طرف کند ولی در این امر موفق نبود و سوزوکی تصمیم کرفت چشمی جک کنترلی خود را جمع آوری کرده و بجای آن چشمی های جدیدی از یک برند معتبر به مشتریان خود ارائه دهد.

مشکل در خلاص کردن جک ها

این مشکلی قدیمی در جک  سوزوکی بوده که شرکت چرخدنده داخلی این جک را اصلاح کرده و اکنون به ندرت مشکلی در خلاص کردن بازوها دیده می شود. البته تمام جک ها برای خلاص شدن نیاز به روشی خاص دارند تا بتوان جک راحتی به حالت دستی تغییر داد.

اجزای-جک-درب-پارکینگ-سوزوکی
جک پارکینگ سوزوکی
_

قابلیت های جک پارکینگ سوزوکی Suzuki

_
  • حضور مدار الکترونیکی صد در صد هوشمند
  • قدرت اجرای برنامه ریزی اتوماتیک
  • امکان تعیین زمان باز و بسته شدن مجزا برای هر لنگه ی درب پارکینگ
  • قابلیت تنظیم قدرت و سرعت باز شدن و بسته شدن هر لنگه ی درب پارکینگ
  • ظرفیت ذخیره سازی ریموت های تعداد بالا
  • توانایی تنظیم با نصب چشمی محافظ
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =