راهنمای تعمیر جک پارکینگی سهند SAHAND

جک پارکینگی سهند محصولی ایرانی با قابلیت های فنی بسیار مناسب برای محیط های مسکونی می باشد از نظر شکل ظاهری این جک درب پارکینگ بسیار شبیه مدل های سوزوکی ، سیماران و بسیاری از جک های پارکینگی دیگر می باشد و از موفق ترین پلت فورم جک استفاده شده است.

موتور های این جک ۲۲۰ ولت بسیار قدرتمند است که قابلیت جابجایی ۳۵۰ کیلوگرم درب برای هر لنگه و ۲ مترعرض برای هر لنگه را دارد و تا زاویه 110 درجه قابل بازشدن است. ساختار کلی جک سهند برای محیط های مسکونی طراحی شده است که دارای تردد محدود می باشد. نوع عملکرد این جک، موتور کوچکی است که در داخل بازویی جک پارکینگی قرار دارد  و قدرت خود را به گیربکس دستگاه منتقل می کند تا با افزودن توان ماردون جک پارکینگی را به حرکت در آورد و در آخر شفت بازویی با سرعت تنظیم شده به عقب و جلو حرکت کند.

یکی دیگر از عوامل محبوبیت این جک قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است. کیفیت بالای جک درب پارکینگ سهند باعث شده که این جک ایرانی بتواند به سرعت جایگاه خود را در بین جک های درب پارکینگ باز کند و نظر مشتریان را به خود جلب کند.حساسیت در تولید قطعات این جک و حتی رنگ و بسته بندی زیبای آن این محصول را قابل رقابت با جک های پارکینگی خارجی کرده است. 

جک بازویی سهند  درساختمانی با حداکثر ۲۰ یا ۳۰ واحد تردد خودرو  کاربرد مفید دارد و از درب های اتوماتیک الکترومکانیک استفاده می کند. جک پارکینگ سهند دارای طول عمر بسیار بالا و قابلیت ضد آب و گرد غبار است تا در محیط های باز مانند منازل شمالی که دارای حیاط میباشند و در معرض قرار گیری بارندگی و گرد غبار هست ، ایمن شده باشد و کاملا ضد آب و گرد غبار است.

جهت تعمیر جک پارکینگی سهند SAHAND می توانید با شرکت نیکو درب تماس گرفته تا متخصصین مجرب و حرفه ای خود را جهت تعمیر جک پارکینگی سهند SAHAND را اعزام کنند.

تعمیر-جک-پارکینگی-سهند

به مشکل خوردید؟
با ما تماس بگیرید..

ویژگی-های-جک-درب-پارکینگ-سهند
_

ویژگی های جک پارکینگی سهند SAHAND

_

همانطور که گفته شد جک پارکینگی سهند SAHAND دارای موتور 220 ولت نیز می باشد با توان مصرفی 280 وات و جریان مصرفی 1.5 آمپر می باشد.

جک درب پارکینگ سهند با کورس های 300.400.500.650 عرضه می گردد که بسته به جای مورد نظر توسط تکنسین نصب باید کورس مناسب انتخاب گردد. این جک دارای ip 44 نیز می باشد. ماکزیمم وزن هر لنگه برای نصب درب کنترلی سهند بین 300 تا 500 کیلوگرم نیز می باشد. فرکانس کاری این سیستم 433.9 مگاهرتز نیز می باشد.

ویژگی تشخیص موانع یا آنتی کراش هم امکانی است که سهند در این محصول خود هم ارائه داده، تا درب سهند هم بتواند از برخورد درب به خودرو و سایر اجسام جلوگیری کند.

همچنین دارای عملکرد دو سرعته می باشد تا کمک قابل توجهی به کم سر و صدایی این محصول بکند.

مدار کنترل جک سهند یک مدار کنترل دیجیتال به اسم رامانا است. این مدار کنترل یکی از نقاط قوت جک پارکینگ سهند است زیرا تمام تنظیمات مورد نیاز برای جک را داراست. از موفق ترین پلت فورم جک استفاده شده است.ساختار کلی جک سهند برای محیط های مسکونی طراحی شده است که دارای تردد محدود می باشد.

آیا نیاز به تعمیر جک پارکینگ خود دارید؟

متخصصان و تکنسین های حرفه ای نیکو درب در سریع ترین زمان ممکن خود را به محل اعزام و شروع به نصب درب مورد نظر می‌کنند. کافی ست با ما تماس بگیرید…

_

مشخصات فنی جک پارکینگی سهند SAHAND

_
  • موتور 220 ولت
  • قابلیت جایجایی هر لنگه تا 350 کیلوگرم و طول هر لنگه 2 متر
  • سیستم تشخیص مانع
  • مجهز به چشمی ایمنی
  • عملکرد دوسرعته
  • دارای کلید خلاص کن
  • ضمانت 24 ماهه
  • امکان تنظیم فرمان تک لنگه به صورت مجزا
  • دارای برد بالای ریموت کنترل
  • برخورداری از فشار نهایی برای بسته شدن کامل درب
  • امکان بسته شدن خودکار جک پارکینگی
  • برخورداری از سیستم شناخت مانع
  • دارای چشمی با برد ده متر
  • برخورداری از کلید خلاص کن
  • دارای فرکانس کاری ریموت کنترل
  • برخورداری از محافظ حرارتی تا 150 درجه سانتیگراد
_

راهنمای کارکرد جک درب پارکینگ سهند SAHAND

_

جک سهند دارای یک فلاشر, با علایم و آلارم هشدار دهنده مختلف مانند چشمک زدن ، پیام مرکز فرمان را نشان می دهد .اگر خودرو، عابری یا مانعی در مقابل چشمی قرار داشته باشد از باز و بسته شدن درب جلوگیری می کند و مانع می شود که درب به خودرو صدمه وارد کند. دارای یک جفت چشمی فتوسل (سیستم مادون قرمز) می باشد که وظیفه فرمان و باز و بسته شدن و توقف جک ها به عهده ی مرکز فرمان است و در آخر رابط بین ریموت کنترل و جک پارکینگی می باشد.  دو عدد ریموت کنترل که وسیله ارتباطی کاربر با مرکز فرمان می باشد .

جک پارکینگی سهند برای ساختمان های مسکونی با تعداد واحد پایین استفاده می شود. وبه وسیله ی نیروی مکانیکی و چرخ دنده کار می کند برای درب های سبک، باتردد پایین و با عرض کم استفاده می شود. جک پارکینگی الکترومکانیکی سهند از لحاظ امنیت به مانند سیستم های هیدرولیکی بسیار ایمن طراحی شده و در برابر فشار بیرونی بسیار مقاوم است و می توان با یک قفل برقی ساده و کار آمد نفوذ پذیری آن را غیر ممکن و به صفر رساند.

جک پارکینگی سهند از مدار فرمان تایمینگ هوشمند استفاده و طیف وسیعی از تنظیمات مختلف از جمله کاهش سرعت جک در انتهای حرکت درب، فرمان مستقیم به قفل برقی، تشخیص برخورد درب به مانع و تنظیمات زمان باز و بسته شدن درب وجود دارد.

جک درب پارکینگ سهند هنگام باز و بسته شدن عملکردی بسیار آرام و بی صدا دارد و از یک کورس حرکتی نرم روان بهره مند است تا در هنگام باز و بسته شدن برای واحدهای طبقه اول و دوم صدا و مزاحمت ایجاد نکند. تصور کنید در یک مجتمع جنوبی وقتی درب پارکینگ باز و بسته می شود.

در صورت سر و صدا، چه مزاحمتی برای واحدهای طبقه بالای پارکینگ ایجاد می شود، بنابراین این ویژگی بسیار مهم است و باعث آرامش می شود. به ساکنین مجتمع پیشنهاد ما این است که جک پارکینگی سهند را با قفل برقی خریداری کنید. تا با بستن هر دو لبه درب دیگر صدایی نداشته باشد و در عین حال درب پارکینگ شما ضد سرقت باشد.

 

راهنمای کارکرد جک درب پارکینگ سهند SAHAND
قطعات-جک-پارکینگی-سهند
1

تماس با شرکت

شما می‌تونید با شماره 09129541480 تماس بگیرید؛ همکاران ما پس از ثبت درخواست، در زمان انتخابی شما به محل مذکور مراجعه می‌کنند.

2

بررسی مشکل و یا نصب

تعمیرکاران و نصابان اعزامی پس از بررسی وسیله با ابزار و تجربه، علت و یا علل مشکل را تشخیص می‌دهند.

3

شروع کار

پس از برآورد هزینه تعمیر و اعلام آن، در صورت رضایت شما کار تعمیر وسیله شما در محل و یا دفتر تعمیرگاه انجام می‌شود.

4

تکمیل کار

تعمیرکاران و نصابان نیکو درب پس از تعمیر و یا نصب دَر مورد نظر و تست آن، آن را صحیح و سالم تحویل شما می‌دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =